Hikayeyi bir şekilde kopyalamak, bunun üzerinden prim elde etmek suçtur.
©Tüm Hakları Saklıdır.
Tür: Fantastik, Romantik, Mizah
Başlangıç Tarihi:17 Eylül 2017
Uyarı: Yer yer küfür, argo kelime ve cinsellik içerebilir.I. Bölüm
Evrenin kozmik güçlerinin etkisiyle olsa gerek bambaşka bir durumun içine düşmüştüm. Aslında açıklaması dahi öyle zor ki... Karşımda bana doğrulttuğu keskin bıçakla duran, serseri görünümlü adama bakarken bu hikayeyi anlatmak istediğimden pek emin değilim. Çünkü az sonra cinayete kurban gideceğim!
"Aylardır bugünü bekliyorum. Sonunda öleceksin."
"Bak ben, olduğumu düşündüğün kişi değilim. Gerçekten Irmak Yaren ile ilgim dahi yok benim!" İnanmayacağı öyle belliydi ki, umutsuzca çırpınıyordum resmen. Haftalardır yaptığım gibi.
"Ölmeden önce bu kadar saçmalayan ilk kişi olmalısın." Adam bana daha da yaklaşırken pis gülüşü genişledi. En fazla iki adım geriledikten sonra sırtım duvara dayandı.
"Yapma. Masum birini öldürüyorsun. Allahım delireceğim!"
Bu adamın Irmak Yaren ile derdi neydi bilmiyorum ama onu öldürmek isteyecek kadar kötü bir şey yapmış olmalıydı Irmak. Ben kendi küçük evinde mutlu mesut yaşayan bir üniversite öğrencisiyken bu karmaşık hallere nasıl düştüm yahu.
Düşündüm de en iyisi her şeyi baştan anlatmak. Belki o zaman masum olduğuma inanırsınız. Ölmeden önce anlatabilirsem tabi.
✴✴✴
Güneşin en yakıcı ışınları özellikle beni buluyor gibiydi. Denize gitmeden bronzlaşmanın başka bir yolu. Hayır bundan hoşnut değilim. Evet, sadece yüzüm yanıyor o yüzden.
"Gülsüm. Hadi otobüs gidecek şimdi." Daha ne kadar hızlı yürüyebilirim ki canım arkadaşım?! Yani bu otobüslere yetişmek için yarattığımız tempo ile antrenman yapıp olimpiyatlara katılsak son ona kalırız bence.
"Bacaklarımı hissetmiyorum artık." Kaslı bacaklarımı. Her kızın sahip olduğu ince, güzel, pürüzsüz bacak hayalinden çok uzak olan baldırlı bacaklarımı. Hayır üniversitem dağ başında da değil ki, neden bu kadar yürümek gerekiyorsa?
"Ya! Kaçtı işte! Geçip gidiyor." Üzgünüm ama bir dakikada beş yüz metre yürüyemezdim. Ölüm çıkardı ölüm. "Yavaşlayabilir miyiz o zaman?"
Kötü bir bakış yedikten sonra yürümeye devam ettim. Biraz yürüdükten sonra Hatice elindeki telefonu bana uzattı. "Şuna baksana! Irmak Yaren ve Fatih Soylu sevgili olduklarını açıklamış. Kız hesabında bunu paylaşmış!"
Otuzuna merdiven dayamış biriydi Irmak Yaren. Şimdiye kadar öyle çalkantılı bir aşk hayatı olmuştu ki antisi çoktu. Bende o antilerden biriydim. Daha doğrusu o kadın bana çok itici geliyordu. "Niye şaşırdın ki, yakışıklı erkekler güzel kadınlarla çıkar." Gerçi bana göre Irmak Yaren tam bir makyaj güzeliydi. Ünlülerin çoğu gibi. Kesin estetikte yaptırmıştır. 90 beden göğüsleri hiç gerçekçi durmuyor da.
"Evet ama moralim bozuldu. Fatih harika bir adam değil mi? Bence o kadına birkaç gömlek büyük."
Taze çiftimiz Türkiye gündemine bomba gibi düştü tabi ki de. Öyle ki akşam haberlerinde dahi çıktılar. Bunun nedeni Irmak Yaren'in, Fatih Soylunun ilk sevgilisi olmasıydı. Bu nedenle birçok Fatih hayranı intihardan küfürlü video mesajlara kadar her yolu denemişti. Birkaç saat içinde bunu nasıl başardılar acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz İllüzyon
General FictionGülsüm, Hukuk Fakültesini bitirerek avukat olacak genç bir kızdır. Mezun olmasından iki gün önce ise başına garip bir olay gelir. Öyle ki Gülsüm artık iki hayata sahip olacaktır. 18.04.2020 #Fantastik 1. 21.09.2020 #BilimKurgu 1. ©Tüm Hakları saklı...