Moje telo sa triaslo a nohy ma nechceli počúvať. Akoby vedeli , že sa vydávam za nejakého psychopata. Celý život som dúfala , že si raz vezmem manžela, ktorý by ma miloval celým svojím srdcom a spolu by sme vychovávali naše deti. Nikdy som nesnívala o mužovi, ktorý by si ma privlastnil a držal ma vo svojom dome nasilu. Avšak, život to za mňa zariadil inak a mne neostáva nič iné ako sa tomu postaviť.
Keď, som sa konečne rozhodla vrátiť späť do mojej triedy, tieň za mnou nezmizol. Naopak, každou minútou som cítila, že je bližšie pri mne. Srdce mi divoko bilo, keď sa cudzí obrys muža zastavil hneď za mnou. Jeho ruky opatrne položil na moje boky a moje telo v tom momente strnulo. Niečo mi našepkávalo, že tento chlap je veľmi nebezpečný a neoplatí sa s ním zahrávať.
,,Čo odo mňa chceš? Prečo ma prenasleduješ?" opýtala som sa tichým hláskom. Hoci väčšinou sa tieto chodby hemžia študentmi, teraz tu nebol nikto, kto by mi pomohol. Jeho ruka sa z môjho boku presunula na môj chrbát, ktorý začal jemne hladkať. Privrela som oči od strachu, keď sa jeho dlaň znovu stretla s mojou pokožkou. Snažila som sa pohnúť a dostať sa odtiaľto preč čo najskôr. No však, na moju smolu sa mi podarilo dosiahnuť presný opak. Ten chlap akoby vycítil, že sa snažím vytratiť a ovinul si jeho ruky okolo môjho pása. Najviac ma hnevalo, že som nevedela kto ten tajomný muž je, keďže som mu nevidela do tváre.
,,Nerob sa hlúpou Rose, nepristane ti to," povedal po chvíli ticha. Jeho hlas znel mlado, čo ma vystrašilo ešte viac. Ako ma môže s takou silou držať, keď znie ako moji spolužiaci?
,,Čože? Prepáčte, ale ja už musím ísť, budem mať z toho problémy u učiteľky."
,, Ach Rose, si taká hlúpa. Moje meno je Daniell a ty pôjdeš so mnou." Počula som ako posledné, keď som sa ponorila do čiernej tmy.
Ahojte, rozhodla som sa zmeniť prvé častí tejto knihy, keďže s nimi nie som spokojná. Dúfam, že vám to nevadí. Napíšte mi ako sa vám páči tento nový prológ a nezabudnite na votes.
Vaša Emmie
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .