"Si iná ako tvoja matka"

2K 111 4
                                    

Možno som v kúpeľni bola, už tri hodiny. Ako posledné som počula buchnutie dverí od našej spálne. Priala by som mať normalný život bez upírov, ktorí v mojom živote vôbec nechýbali. Vôbec nechápem ako sa mohol Daniell zaľúbiť do mojej matky. Podľa mňa je zvratené uniesť dieťa niekoho do koho ste sa zamilovali. Možno Daniell by potreboval lekársku pomoc zameranú na oddiel psychiatrie. Podľa môjho úsudku ju veľmi potrebuje. Ale ako priviesť Daniella do blázinca aby to nebolo nápadné? A čo keď na to príde a potom ma zabije? Druhý problém ,ktorý ma trápi je ten, že moje brucho začína byť hladné. No nemôžem výjsť. Sľúbila som si predsa niečo , ale Daniell tu momentálne nie je. Tak môžem tento sľub zrušiť nie ?Rozhodla som sa výjsť z kúpeľne a nenápadne prejsť do kuchyne. Možno by sa mi to podarilo ,keby na posteli nesedel Daniell. Jeho oči ma ihneď zbadali a na tvári sa mu vytvoril vyťazoslávny úsmev.
,, Ale čo ?Si sa nebodaj uráčila prísť ? Znova si zabudla , že ti viem čítať myšlienky a presne som vedel kedy výjdeš. "
,, To nevieš robiť nič iné , len sa niekomu starať do života idiót ?"povedala som uštipačne.
,, Čo si to povedala?"
,, Možno by si mal ísť k doktorovi. Ten by ťa určite vyliečil na oddieli s názvom psychiatria , a keď by si možno poprosil tak by ti možno vyčistili aj uši. " prebodla som ho pohľadom.
,, A začo by ma tam dali ? Neurobili by mi nič , ale ak by som si ja niečo vymýslel na teba ,tak by ťa tam naozaj zavreli. A vieš prečo ? Pretože ja som upír a ty len človek. Komu by asi verili ?
,, Ty si vážne psychopat." povedala som. Čo si moja matka nič nevšimla , keď ju niekto neustále sledoval ? Niečo podozrilé si musela všimnúť. Všetko tu je tak hrozne zvrátené. Prešla som okolo Daniella, no ten ma zachytil za ruku.  Vytrhla som moju ruku z tej jeho a pokračovala k dverám. Chcela som len zavrieť dvere a nebyť v Daniellovej blízkosti.
,, Rose my si nevyberáme do koho sa zaľúbime. Zistil som , že niesi ako ona. Možno výzorovo áno , ale povahovo určite nie. Preto sa s tebou nikdy nenúdim. Tvoja odvaha a tvrdohlavosť z teba robí niekoho iného ako je tvoja matka. A túto tvoju tvrdohlavosť treba nejako potrestať. Nik mi neodporuje len ty. Myslím si , že tvoja matka by ma oddane milovala a neodporovala by mi. Stačilo by jej trochu pohroziť a hneď by robila všetko čo jej poviem. No ty si iná. Ale to je len horšie pre teba. " povedal Daniell skôr ako som zatvorila dvere.
,, Mne jedno čo si myslíš , ale ak si myslíš že budem robiť tak ako ty pískaš si na veľkom omyle. " Prehovorila som aj ja a zabúchla som dvere. Ak to tu chcem vydržať musím sa posilniť fyzicky a aj psychicky.

Ahojte , tak je tu nová časť. Včera som túto časť dopísala , ale to bolo už neskoro večer. Tak som sa rozhodla publikovať túto časť už dnes. Páčila sa Vám ? Nezabudnite dať vote alebo komentár a zapájajte sa do súťaže !

Upíria LáskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora