Som šialená?

1.9K 97 13
                                    


Daniell si tu o mňa riadne pokašľal. Nenávidim ho ešte viac ako predtým, a to som si myslela, že som ho maximálne nenávidela. Ako môže byť niekto tak krutý a sebecký? Neznášam sa za to, že som mu dovolila aby ma uniesol. Veď práve kvôli mne je teraz moja najlepšia kamarátka mrtvá. Prečo, len ja musím mať vživote také nešťastie? Nebudem sa, už brániť. Nech si so mnou Daniell robí čo chce. Nemám, už prečo žiť. Mám na svedomí vraždu mojej najlepšej kamarátky. Keby sa ma nepokúšala zachránť, tak by ešte žila. Neverím v to, že Elis zabil môj manžel. Vdela som,že je krutý, ale to, že by mi zabil najlepšiu kamarátku som nečakala ani v tej najhoršej nočnej more pod slnkom. Daniell sa chcichotal na mojom zúfalstve a naďalej stál o zarubňu dverí. Neznášam toho idiota predo mnou. Nemohol si vybrať hocikoho iného za ženu? Niesom nejaká zlomyseľna a ani nechcem aby iné dievčatá prežívali to čo ja. Ale aj tak, veď predsa na svete pobehuje milión dievčat, ktoré by sa za neho vydali a dokonca dobrovoľne.

,, No poď už, nechcem aby si zapáchala od mrtvoly." Ja toho idiota prirazím. Ako pred pár minútami mi zabil moju najlepšiu kamarátku, a jeho to vôbec netrápi? Najradšej by som mu všetky vlasy z tej jeho hlúpej hlavy vytrhala, ale nechcem, už s ním bojovať. Vyhral a ja som len figúrkou v jeho trápnom živote. Mlčky sedím a vyčkávam ďalej čo sa bude diať. Svižne pribehne ku mne. Na jeho tvári sa objaví široký úsmev, keď zistí, že ma zlomil. Postavil ma na nohy a zadíval sa mi do očí. Nechcela som s ním nadväzovať očný kontakt, tak som sklonila hlavu. Bola som priprávená spraviť všetko čo mi prikáže. Je mi jedno čo mi spraví, pretože sám musel pochopiť, že ma zničil .

,, Prečo si mi neverila, že sa odtiaľto nedostaneš?" Jeho hlas nevyznel nahnevane skôr naopak. Cítila som, že jeho prsty začali krúžiť po mojom líci. No ten príjemny dotyk zmizol, keď mi na líci pristala štipľavá facka. Slzy som naštstie žiadne nevyronila. No to sa Daniellovi nepáčilo, a na druhé líce mi strelil ďalšiu facku. Možno čakal, že sa začnem brániť, ale ja som len stála a pozerala na neho. Môže ma aj zabiť. Veď čo iné si zaslúžim, ak som zapričínila niekoho smrť?  Daniell pochopil, že  sa s ním nemienim hádať. Potiahol ma za vlasy tak silno, že som myslela, že na hlave mi, už chýba polovica vlasov. Narazila som do jeho hude, no stihol nás zachytiť pred pádom. Chytil ma za ruky a držal ich v zajatí. V mojich očiach bolo vidieť neskutočný smútok a sklamanie. Cvíľu si ma obzeral čo mi bolo dosť nepríjemné. Začal sa nakláňať aj ja som pochopila aká hodina bije. Moje srdce začalo bubnovať na plné obrátky. Chcela som sa odtiahnúť a újsť od neho čo najďalej. No nemala som kam. V ten moment sa naše pery spojili. Privrela som ústa, aby ma ďalej nemohol bozkávať. Nechcela som byť s ním  takej tesnej blízkosti. Jemu sa to nepáčílo a silno ma kúsol do hornej pery. Zalapala som po dychu, čo on využil. Síce som nechcela, ale aj tak vo mne ten bozk vyvolával motýlikov v bruchu. Daniell sa uškrnul, keď som sa začervenala nad jeho bozkom. Možno, už naozaj šaliem, ak sa mi páči bozkávanie sa s Daniellom.

Súrne prečítať :!!!!!!!!!!


Ahojte milí čitatelia! Veľmi si vážim, že môj príbeh čitáte. Mám Vas neskutočne rada. Chcela by som sa Vás opýtať. Chceli by ste na mojom profile aj druhú knihu? Samozrejme prvorade sa budem venovať  tejto, ale aj tú druhú by som začala písať. Chcela by som aby vyšla na jar ( možno aj skôr), no už dokončená. Neviem popravde či to bude pokračovanie tejto knihy alebo nová kniha. A teraz to tu je! Napíšte mi do komentára či chcete novú knihu alebo pokračovanie tejto knihy. Ja viem,že to vyznieva ako koniec, ale nebojte sa tento príbeh ešte neskončil. Aj keď sa, už blížime do cieľa. Oznamujem Vám to pretože viem presne ako táto kniha skončí.  A samozrejme mi napíšte aj či nejakú chcete. Zostávaju nám 3 časti do konca príbehu, tak preto sa pýtam. V priebehu tých troch častí mi napište či chcete novú knihu alebo pokračovanie. Na výslednej kapitole si všetky komentáre prečítam. Ak niekto, už vie či by chcel novú knihu alebo pokračovanie napíšte mi do komentára. Ak napíšete vyše 40 komentárov začnem s písaním. Ďakujem Vám za vašu podporu a nezabudnite dať vote a napísať komentár.

Upíria LáskaWhere stories live. Discover now