Kate

2.3K 112 1
                                    

Po dlhom boji s otvorením očí som sa nakoniec premohla. No ihneď , ako som tak urobila som moje oči musela opäť zatvoriť. Oslepovali ma slnečné lúče, ktoré prenikali cez sklenené okná.  Zošuchotala som sa z postele a moje kroky mierili k závesom , ktoré som potrebovala zatiahnúť. Keď, môj pohľad zaujal obraz nejakej osoby. Pod oknom stál Daniell s nejakou ženou , ktorú som ešte nevidela. Daniell jej niečo pošuškal do ucha a následne ju objal. Žena sa len uchechtla a ďalej zvierala Daniellovo plece. Už, som chcela odvrátiť zrak skôr ako si ma všimne Daniell , ale  naše pohľady sa stretli. Moje oči do neho vypaľovali akúsi dieru nenávisti , ktorú som práve v sebe pociťovala. Nech zabudne , že s ním pôjdem zajtra  na nejakú svadobnú cestu. Žena , ktorá stála vedľa Daniella mu opäť niečo pošuškala a následne mu dala bozk na líce. Ani som sa nenazdala a , už bola preč. Daniell sa len usmial a venoval mi ďalší z jeho očarujúcich pohľadov.  V mojom vnútri kypel hnev a nemohla som ho ovládať. Zabuchla som dvere od našej spálne. Rozbehla som sa ku schodisku , ale to by som nebola ja keby som sa nepotkla. Moja hlava sa udrela o podlahu a moje telo dopadlo na Mattea , ktorý ležal pod mojím telom. Moju bolesť prerušili kroky , ktoré sa ku nám blížili.
,,Čo tu robíš?" spýtal sa Daniell , ktorý stál predo mnou. Jeho oči opäť nabrali odtieň čiernej.
,, Spadla som ." odpovedala som s hnevom , ktorý sa mi rozprúdil v žilách pred pár minútami.
,, No to určite ." povedal Daniell.
,, Tebe , to tak môže byť jedno. Kto vie v akom vzťahu si ty s tou hentou z vonku."
,, Ak myslíš to dievča , tak to dievča ti neskôr predstavím." 
,, Nemám záujem spoznať nejakú chuderu." odpovedala som drzo.
,, Nerád ruším vašu debatu , ale môžem k tomu niečo povedať ?" prehovoril Matteo.
,, Nie!" skríkli sme s Daniellom naraz. Daniell presmeroval svoj pohľad opäť na mňa. Jeho kroky smerovali smerom ku mne , až kým som nenarazila do zábradlia , ktoré bolo za mnou . Na tvári mal výraz , ktorý neveštil nič dobré. Ale ja som tá, ktorá je nahnevaná a dám mu to jasne najavo.
,, Ako si ju nazvala ?"
,, Ak si nepočul , tak by si mal ísť k ušnému." odpovedala som drzo. Daniell mi , už chcel vlepiť facku , keď ho Matteo zastavil. Rozbehla som sa naspäť do izby , kde som sa následne zamkla. Slzám som dala voľný prúd a schovala si hlavu do kolien. Daniell začal klopať na dvere a ospravedlňoval sa mi za to čo urobil. Odbila som ho so slovami " vypadni" a opäť sa schúlila do klbka. Klopanie na dvere sa úplne stíšilo a ja som opäť spustila záchvat sĺz. Opäť sa mi vynorili spomienky na všetko zlé  čo mi spôsobil. Myslela som si , že by sa mohol časom zmeniť. Nemuselo to byť hneď , ale po nejakej dobe by to mohla byť pravda. Ale , mýlila som sa a to veľmi. Po asi hodine ,ktorú som celú preplakala mi  na dvere niekto zabuchal.
,, Ak si to ty Daniell , tak môžeš rovno odísť." povedala som stále s roztraseným hlasom od plaču.
,, Volám sa Kate. Rada by som ťa chcela spoznať." Povedala jemným hlasom z druhej strany dverí.
Potiahla som kľúčkou , a už som stála zoči voči žene z rána. Už , som išla zabuchnuť dvere , keď mi do dverí vopchal nohu Daniell , ktorý stál hneď za ňou. Objímal ju okolo pása a usmieval sa od ucha k uchu.Vyslala som na neho jeden z mojich nenávistných pohľadov. Chcela som mu povedať niečo hnusné , keď ma prerušil hlas Kate.
,,Chcem sa s tebou porozprávať." povedala Kate s úsmevom na tvári.

Upíria LáskaWhere stories live. Discover now