Nemocnične chodby zapáchali typickým nemocničnym pachom. Na stenách padala omietka a pod starými koženými sedadlami sa týčili pavučiny.Od príchodu do nemocnice ubehla, už asi hodina. Mattea ihneď previezli na operačnú sálu, kde mu práve zašívajú hlavu. Netrpezlivo sa pomrvim na nemocničnej stoličke a stláčam Daniellovi ruku. To by som určite nerobila za normálných okolností, ale teraz som veľmi napätá z tejto situácie. Možno sme vyzerali ako zamilovaný pár, no obidvaja sme vedeli, že to nie je pravda. Sestričky okolo nás prechádzali a nenápadne sa na nás usmievali. Neviem čo si o nás myslia, ale musí to byť niečo čo nie je pravda. Môj plán na útek sa mi dnes, už nepodarí. Tak veľmi túžim vrátiť sa v čase a byť opäť malá.Daniell si frustrovane vydýchol a nasmeroval svoj pohľad na mňa.
,, Rose ja viem, že ma nenávidíš.Ale nemysli si, že mi utečieš ! Dobre viem, že chceš utiecť. Chcela si aby ti Matteo pomohol. Ak ti tak chýba ľudský svet môžeme ísť navštíviť tvoju matku. Ale varujem ťa nebudeš robiť žiadne hlúposti ! " povedal Daniell na jeden výdych.
,, Ďakujem, ďakujem! Neverím, že by si to bol schopný urobiť. Ďakujem." Objala som ho a dala mu pusu na líce. Daniell sa spokojne usmial.
,, Ako málo ti chýba aby si bola štastná."
,, Možno ak ti to nerobí problém navštíviť moju matku. Mohli by sme ísť aj za mojou najlepšou kamarátkou." Vyjednávala som s Daniellom.
,, Rose ja som nepovedal, že mi to nerobí problém. Robí a dosť veľký. Opäť sa vo mne vynoria spomienky na minulosť. A buď rada, že ideme aspoň k tvojej mame."
,, No dobre." Nespokojne som odpovedala. Z operačnej sály sa otvorili dvere. Doktor Maddis, ktorý zašíval Matteovi hlavu podišiel k nám.
,, Dobrý deň, pán a pani Stonsons." Oslovil Daniella a mňa Daniellovým priezviskom. Stále mi to bolo čudné. Vlastne myslím, že ešte nikto ma od svadby neoslovil mojím novým priezviskom.
,, Dobrý deň. Ako je na tom Matteo ? " opýtal sa so zaújmom Daniell.
,, Hlavu sme mu zašili. Dali sme mu anestetikum a pred pár minútami sa prebral. Ale mal aj otras mozgu. Takže si ho tu necháme preventívne ešte tri dni.
,, Neviete čo sa mu stalo? "prehovorila som aj ja. Nikto nechápal ako si Matteo len tak mohol rozbiť hlavu.
,, To vám neviem povedať. Na to by ste sa mali spýtať pána Mattea, ale myslím si, že sa šmykol a spadol." Okolo nás sestričky viezli Mattea na nemocničnom vozíku do jednej z izieb pred nami.
,, Môžeme ho ísť pozrieť ?" Daniell posunol hlavu k dverám kde Mattea pred chvíľou priviezli.
,, Samozrejme no bude ešte ospalý a bude mať bolesti." Doktor Maddis si prehrabol sivé vlasy a zvraštil čelo.
,, Prepáčte, ale mám ešte iné povinnosti. Som jeho ošetrujúci lekár takže sa na neho prídem pozrieť ešte večer. No teraz naozaj musím ísť. Dovidenia!"
,, Ďakujeme za všetko." Poďakovali sme sa s Daniellom. Chceli sme pozrieť Mattea ešte pred tým ako aj my odídeme. Matteo bezvládne ležal na nemocničnom lôžku. Veďla neho bol nočný stolík na ktorom mal jedine vázu s umelými kvetmi. Na kraji izby boli železné stoličky. Jednu z nich som si vzala a prisunula ju k Matteovej posteli.
,, Ahoj Matteo. Ako sa cítiš?" Milo som sa opýtala.
,, Hrozne. Moja hlava ma neskutočne bolí. "
,, To je pochopiteľne. Udrel si si dosť silno hlavu. Matteo čo sa ti stalo v tvojej kúpeľni ?" Prísne sa Daniell zahľadel na Mattea.
,, Spadol som. " odpovedal Matteo jednoducho.
,, Matteo dúfam, že sa rýchlo z toho pozbieraš a nabudúce na seba dávaj pozor." Prehovorila som na Mattea. Do izby vstúpila postaršia žena v pracovnej uniforme.
,, Ospravedlňte ma no návštevné hodiny skončili. Musíte odísť." povedala prísne sestrička.
,, Už pôjdeme." povedal Daniell staršej sestričke.
,, Zatiaľ ahoj Matteo. Zajtra ťa prídeme pozrieť." Zakývala som Matteovi a otvárala biele dvere s hrdzavou kľúčkou. Daniell ma opäť chytil za ruku. Nechcela som aby mi Daniell zatrhol návštevu k mojej mamke, tak som tú moju ruku nechala v tej jeho. Spolu sme kráčali, až k Daniellovmu autu.Pekný deň!
Ospravedlňujem sa, že 5 dní nevyšla nová kapitola. Ale sú prázdniny a tie si treba užívať. Ako si ich užívate vy ? Čo hovoríte na Daniellov návrh ? Píšte mi komentáre a dajte votes. A kedže som dlho nepridala novú časť tak žrebovanie na mojej súťaži prebehne, až 1. Septembra. Ďakujem Vám za podporu.
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .