Posledná časť

2.7K 98 9
                                    

Posteľ najlepší priateľ človeka. Posledné dni nič nerobím, len ležím, spím a plačem. Môj život ide dolu vodou od vtedy, čo ju Daniell zabil.
,, Rose musíš niečo zjesť. " oznámil mi Daniell.
,, Nechcem to." Vrátila som mu misku s polievkou naspäť.
,, Rose nebudem tu s tebou o tom diskutovať. Nejedla si, už tri dni vôbec nič. A navyše dnes ťa beriem na jednu spoločenskú akciu, kde nás obidvoch pozvali. Šaty som ti kúpil takže sa priprav,namaľuj a nech vyzeráš k svetu! Za pol hodinu prídem po teba, čiže sa poponáhľaj. " Daniell odišiel z izby a nechal mi priestor pripraviť sa. Vážne sa mi nikam nechce ísť. Nemám chuť pretvarovať sa, ako posledné dni. Daniella nebudem nikdy milovať a táto blbá pretvárka ma, už poriadne štve. Dnes dám všetkým najavo aký je Daniell pokrytec a manipulátor. Nechcem zostať na tomto svete, už ani minútu. Dnes pôjdem za Elis a budem konečne šťastná a navyše zničím Daniella. V skrini som našla prenádherné šaty.

Vyrazili mi dych

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyrazili mi dych. Smaragdová farba látky, ktorá bola, tak krásna a luxusná . Možno Daniellovi na mne naozaj záleží. Prečo by mi inak kupoval, tak krásne šaty? Chytila som jemnú látku šiat a užívala som si jemné dotyky na mojej pokožke. Položila som ich na posteľ a mierila si to do sprchy. Na ruku som si naniesla jahodový šampón a priložila som si ho na moje telo. Teplá spŕcha mi vrátila stratenú energiu a na tvári sa mi objavil úsmev. V zrkadle som pozorovala môj odraz. S úsmev na tvári som vyzerala opäť šťastne ako za starých čias. Vybrala som si z poličky maľovatká a začala sa líčiť. Zvolila som tmavé dymové líčenie a vlasy som si natočila kulmou. Nakoniec som si obliekla šaty a obula si vysoké topánky na opätku. Dvere sa roztvorili a Daniell vošiel dnu. Na sebe mal oblek v tej istej farbe ako ja. Ale naozaj mu pasoval, zvýrazňoval na ňom jeho všetky svaly. Wau vyzerá skvelé.
,, Ja vyzerám skvelé stále zlatko. " Do líc sa mi nahrnula červená farba, keďže si prečítal moju myšlienku.
,,Ale aj ty si dnes krásna." pochválil ma Daniell.
,,Ďakujem. " povedala som zdvorilo. Spolu sme vyšli z domu a nasadli do jeho auta. Mala som pocit, že Daniell vyzerá byť dosť nervózny. Silno zvieral volant a šepkal si nejaké slová, ktorým som nerozumela.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sála bola osvetlená lustrami a v celej miestnosti hrala baroková hudba. Tanečné páry tancovali v strede miestnosti a svetlo z lustrov sa na nich odrážalo. Všetci tu vyzerali elegantne a honosne. S Daniellom sme si sadli k okrúhlemu stolu s našimi menami. Nachádzalo sa tu aj jedno pódium na ktorom bol mikrofón. Tanečné páry prestali tancovať a usadili sa okolo stolov. Všetky páry boli zladené do tých istých farieb. Aši je to nejaký maškarný bál, čo ja viem? Daniell ma objal okolo pliec a pošepkal mi do ucha: ,, Toto je tvoj koniec." Na všetkých dverách aj oknách sa zrazu spustili mreže a na pódium sa objavil nejaký pán. Začala som rýchlo dýchať a bála som sa toho čo príde.
,, Dnes je veľký deň, poprosím pána a pani Stonsnových na pódium." Zvolal moderátor na celú sálu. Daniell ma potiahol za ruku a ja som ho s neistými krokmi nasledovala. Muži sa na nás usmievali a začali výskať. No ženy mi posielali iba ľútostive pohľady. Nechápala som o čo ide. Keď sme, už stáli na pódium, tak moderátor prehovoril opäť k nám.
,, Tak Rose vieš o čo ide? " spýtal sa moderátor. Začala som sa hrať s rukami a cítila som sa nesvoja z toľkých pohľadov na mňa.
,, Nevie o ničom" predbehol ma Daniell.
,, Tak Rose ide o to, že dnes sa staneš oficiálne oddanou manželkou. Dnes podpíšeš zmluvu kde sa nachádza, že Daniellovi nebudeš nikdy odporovať a aj keby ti povedal, že máš skočiť do studne, tak to urobíš. Ak nie zabijeme celé mesto v ktorom si sa narodila a je nám jedno, že tam máš ľudí ktorých máš rada a navyše ak to nespravíš tak ťa premeníme na nás. A budeš nemilosrdne zabíjať ľudí, tak ako my, ale to nechceš že? Si nato, až priveľmi naivná a slabá. " povedal mi s výsmechom moderátor a Daniell sa mi tiež vymieval, tak ako všetci muži v tejto sále. Len ženy boli ticho a na tváriach mali kamenné výrazy. V rohu som si všimla ako jeden muž držal jeho manželku za ruku tak silno že prasknutie kostí bolo počuť v celej sále. Začala som plakať. To predsa nemôžu chcieť. Ja nechcem byť s Daniellom naveky ani nechcem aby som bola tou beštiou, ktorou bol Daniell. Veď mi nemilosrdne zabil moju najlepšiu kamarátku. V panike som sa rozbehla a začala hľadať východný bod, ale žiaden tu nebol. Daniell využil moju nepozornosť a chytil ma. Začala som ho kopať, ale on ma stále pevné držal.
,,To si ju ani skrotiť nevieš." zakričal niekto z hľadiska a všetci sa zborovo začali smiať. Daniell sa zamračil nad jeho hambou. Vyviedol ma opäť na pódium, stlačil mi silno ruku a položil ju na papier o zmluve. Moja ruka znehybnela z tej bolesti, tak že som s ňou nemohla ani pohnúť. Zrazu Daniell pustil moju ruku a miestnosťou sa ozval zvuk padajúceho pera. Pozrela som sa na papier, kde bol napísaný môj podpis. Môj osud bol spečatený. Navždy zostanem s Daniellom.

Nesmierne Vám ďakujem, že ste čítali môj príbeh a podporovali ma. Patrí Vám veľké Ďakujem. Bez Vás by som nenapísala 33 kapitol. Veľmi Vám ďakujem. Prosím napíšte mi aké dojmy ste mali z tejto knihy a či sa Vám páčila. Som nesmierne rada, že sa mi splnil sen napísať vlastnú knihu. A vy ste mi s mojím snom pomohli. ĎAKUJEM VÁM. 😘😍😆

Upíria LáskaWhere stories live. Discover now