Skvelý večer

3.2K 149 2
                                    

Myslela som si , že toto všetko sa nikdy nemôže stáť práve mne. Raz sme s Elis počítali  akú ma žena šancu ,že si vezme nejakého psychopata. Výsledok nám vyšiel cca 1: 1243787. A ja som práve tá jediná. Daniell na mňa stále pozeral. Bolo vidieť , že nad niečím intenzívne premýšľal. Ako keby sa rozhodoval,  nad dobrou stránkou a zlou. Možno som si to všetko iba namýšľala , ale kto vie ? Rozhodla som sa vkročiť do izby ako prvá. Daniell samozrejme išiel hneď za mnou. Prešla som očami po celej izbe , ako keby som tu bola prvykrát. Moje oči pristáli  na nejakom vešiačiku , ktoré som si doposiaľ vôbec nevšimla. Podišla som k nemu bližie. Bola tam stará kabela , možno 3000 rokov stará. Bola z kože nejakého zvieraťa. Daniell sledoval každý môj pohyb. Pozrela som sa na  neho ,  pýtala som si  dovolenie otvoriť tú kabelu. On si znova  prečítal moje myšlienky a prikývol. S radosťou v očiach som sa na to vrhla. Pomaly som otvorila kabelu. Videla som v nej drevený hrebeň , ktorý mohol byť tak 200 rokov starý. Ako ďalšie som v taške nahmatala  zrkadielko, papier s nejakým citátom v reči , ktorú som nepoznala a škatuľku. Bola z dreva s malými kamienkami na vrchu.  Bol na nej nadpis : ,, For Julliet ."  Zdvihla som svoj pohľad na Daniella.
,, Kto bol Julliet ?" spýtala som sa s nesmiernou zvedavosťou.
,, Bola to moja matka. " odpovedal ľahostajne.
,, Prečo bola , už nieje ? "
,, Nemyslíš , že sa pýtaš veľmi veľa otázok ? " Jeho typický  úškrn mu  opäť nechýbal.
,, Prepáč." Pípla som tak nečujne. Samozrejme to s jeho typickým dokonalým sluchom počul.
,, Ospravedlnenie sa príjma." znova sa ku mne približoval.  Zdvihla som hlavu a , už bol pri mne. Začal ma boskávať. Snažila som sa ho  odtláčiť , ale nepodarilo sa mi to. Dúfala som , že z toho bozkávanie nevyde nič horšie. Daniell prerušil bozk , kvôli nedostatku vzduchu. To som využila a odtláčila ho od seba.
,, Prosím nechcem sa s tebou bozkávať , ani nič také.
,, Máš pocit , že som ti dal na výber?
,, Prosím nie ! Už som začala plakať. Daniellova tvár sa zmenila a pomaly sa približoval ku mne. Keď , už bol asi pár centimetrov pri mne. Spravil niečo čo by som vôbec nečakala. Stiahol ma do svojho objatia a ja som si moje slzy utierala , stále do ešte jeho  svadobného obleku. Dal mi pusu na čelo a zrazu sa správal , ako by mu na mne záležalo. Jeho správanie bolo vážne zvláštné. Raz ma bije a raz utešuje. Čo si mám o tom všetko myslieť ? No musím priznať , že mi v jeho objatí bolo neskutočne príjemne. Takto by som mohla ostať celú večnosť. Zrazu mi začal krúžiť s prstami po mojom chrbte. Dostal sa , až k mojmu zipsu a moje šaty spadli na zem. A ja som si , už myslela že môže byť milý.
,, Čo to robíš ? " spýtala som sa so strachom v hlase.
,, Pokračujem v tom čo som začal. " odpovedal.  Zrazu sa začal smiať , ale bol to ten úprimný smiech. Nechápavo som  sa na neho pozrela.
,, Ale  Rose robím si srandu.  Mala si vidieť svoj face. Chcem ťa len prezliecť do niečoho pohldeného. Dnes ti dám pokoj, počkám pokým sama nepovolíš. Ale raz to príde.
,, To určite." prevrátila som očami.
,, Prestaň byť drzá , lebo si to môžem veľmi rýchlo rozmyslieť.'
,, Prepáč." Povedala som dnes ,už druhykrát. Prikývol a dvihol ma na svoje ruky. Pomaly ma položil na posteľ . Prezliekol sa v kúpeľni a ľahol si vedľa mňa. Ako sme tak ležali , sme sa celý čas rozprávlai a spoznávali .  Bol to vážne skvelý večer . Bol úplne iný ako som si ho predstavovala. Zrazu sa mi zatvárali oči . Nakoniec som nadobro zaspala ,  a už som len cítila ako sa okolo mňa ovinuli Daniellove ruky.

Čaute ;-)
Prepáčte , že tento diel vyšiel dosť neskoro. Veď predsa , už je  za 4 minúty 23:00. Chcela by som Vám
poďakovať  za podporu. :-) Dnes je to trochu dlhšia časť . Dúfam , že to nevadí a , že  sa Vám  páčila. Ďakujem za komentáre a votes.

Upíria LáskaWhere stories live. Discover now