Ráno som sa zobudila na šteklenie môjho brucha. Prudko som otvorila oči a zahľadela som sa na osobu , ktorá ma prebudila. Vedľa mňa ležal Daniell s úsmevom na perách.
,, Koľko je hodín ? " Spýtala som sa ešte stále s ospalým hlasom.
,, Je presne 11:30."
,, Odkedy si hore ? " spýtala som sa .
,, Neviem asi hodinu ? Ale bola si fakt rozkošná ,keď si spala.
,,Ďakujem ." Povedala som zahambene. Vstala som z postele a Daniell hneď za mnou. Namierila som si to do kúpeľne. Daniell práve odišiel z izby so slovami: ,, Idem pracovať."
V kúpeľni som si umyla zuby, rozčesala vlasy a zopla som si ich do drdolu. Dnes som nemala náladu na sprchovanie. Vyšla som z kúpeľne a začala som hľadať skriňu. Napokon , som ju uvidela a otvorila. Na pravej strane boli Daniellove veci a na ľavej boli asi moje. Usúdila som to z toho , že to je naša spálňa. Zvolila som si jednoduché pohodlné oblečenie. V druhej kôpke som našla Adidas legginy. Vyzerali celkom pohodlne. K tomu som zvolila jednoduché tričko.Padlo mi to ako uliate. Ani sa nezamýšľam , ako dlho planoval môj príchod. Vyšla som z dverí , ale vôbec som sa nevedela zorientovať . Boli tu samé chodby a oproti mne bolo veľké schodisko s dosť vylešteným zábradlím. Rozhodla som sa , že nakoniec pôjdem na to schodisko. Vyšla som na nejakú chodbu , kde neboli vôbec žiadný ľudia. Chodby prahli prázdnotou a vyzeralo to tak , že som jediná , ktorá sa nachádza na tejto chodbe. Ale , zdanie niekedy klame. Ako na zavolanie sa z prvých dverí objavila Mia.
,, Ahoj Mia , nevieš kde je kuchyňa ?Spýtala som sa radosťou v hlase.
,, Ale jasné ,že viem. Poď za mnou !" O sekundu na to , už bola pri mne.
,, Ďakujem ." odpovedala som ešte rýchlo. Mia sa vybrala naspäť k schodisku. Zišla ešte o jedno poschodie nižšie a vystúpila pri nejakom výťahu. Otvorila mi dvere od výťahu a už stláčala gombík s nápisom prízemie. Pozrela som sa na Miu nechápavo. To akože majú jedáleň na prízemí? Mia asi vycítila , že tejto veci nechápem a odpovedala mi rýchlo: ,, No vieš , upíri jedia krv a na to majú špecialné miestnosti a kuchyňa je len pre slúžky a sluhov. Chapávo som prikývla. Nechcela
som sa ešte vypytovať na tie miestností , tak som bola ticho.Výťah zastal a vystúpili sme. Mia prešla k veľkým dverám a otvorila ich. Wau , takú kuchyňu som ešte nevidela . Bola krásna. Vidno ,že si na luxuse potrpia.Otvorila som chladničku a vybrala si z nej zeleninu a biely jogúrt. Dnes to vidím na zeleninový šalát.
Najedla som sa a moje brucho pocítilo miernu záťaž. Misku som dala do umyvadla a napila som sa ešte čistej vody , do ktorej som si nastriekala citrón. Zrazu sa dvere otvorili a stál v nich muž s hnedými očami a nemohol byť odo mňa o veľa starý . Upriamil svoj zrak na mňa a ja na neho. Kedže mi bolo čudné , že tu je také ticho tak som , ako prvá prehovorila.
,, Ahoj , kto si ?"
,,Och prepáč , že som sa nepredstavil. Ja som Matteo . Ty si určite Rose ."
,, Áno som . Poznáme sa ?"
,, No ja teba poznám , no očividne ty mňa nie. Ja som Daniellov najlepší kamarát. Hovoril mi ,už o tebe no on o mne asi nie. Budeme sa stretávať dosť často , kedže tu bývam ."
,, Aha , no rada ťa spoznávam ." usmiala som sa na neho.
,, Tak, keď už sme sa tak oficiálne predstavili, tak by som ťa chcel spoznať ešte lepšie ako len z Daniellových opisov . Nechcela by si ísť so mnou na záhradu ?"
,, Jasné , rada pôjdem." Vybrali sme sa von z kuchyne . Matteo mi ponúkol svoje rameno a ja som ho s radosťou prijala. Ani neviem ako , a už sme boli vonku. Zaviedol ma k lavičke , na ktorú sme si sadli. Zistila som , že je fakt super , rozprávali sme sa úplne o všetkom. Z našho smiechu , nás prebudil Daniellov hlas. Kričal niečo , že chce aj on so mnou stráviť nejaký čas. Dvihla som svoj pohľad na Daniella , on sa len usmieval. Matteo sa rýchlo postavil a zakýval nám na rozlúčku. Odkývala som mu naspäť a už ho nebolo.Ahojte,
Dnes tu bolo trochu viac obrázkov dúfam , že sa vám to páčilo. Ďakujem za podporu , akokoľvekého štýlu , či už votes a lebo komentáre.
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .