Bozk

2.4K 115 2
                                    

Moje telo sa utápalo v bolestiach celý čas. V noci som ani oka nezažmurila pretože ma bolelo celé telo. Neuľahčovala mi to ani tvrdá posteľ , na ktorej som spala.Neznášala som to tu! Moje telo cítilo bolesť a sklamanie. Možno som si to nemala pripúštať , ale Daniell mi akosi prirástol k srdcu a ja som ho pomaly začínala znášať. Ale to sa skončilo , pretože Daniell ma zničil. Včera som si to len potvrdila. Či to bolo psychicky alebo fyzicky. Moja myseľ je unavená z toho všetkého, a moje telo je poslednú dobu len fialovo-modré. Ani teraz to nieje výnimka. Rozdiel je len v tom , že na mojom bruchu sa nachádza jazva , ktorá udáva môjmu telu vlnu bolesti. Neviem ani , čo mi tam Daniell vypálil , pretože sa neviem ani postaviť. Malé okno , ktoré som si včera nevšimla prekrývalo holú stenu. Slnečne lúče sa dostali do tejto izby a umožnili mi vidieť aj cez to šero. Železné dvere sa otvorili a dnu vstúpil Matteo. Spoznala som ho podľa havranich vlasov a jemného strniska na jeho tvári. Priblížil sa ku mne a položil jeho čelo na to moje. Vzal mi priamenok vlasov a zastrčil mi ich za ucho. Nemo som na neho pozerala a čakala čo urobí ďalej.
,, Čo so mnou robíš Rose ?" zašepkal si viac menej pre seba , ale moje uši započuli jeho slová. Nelámala som si s tým hlavu. Aj keď pripadalo mi to čudné. No nechcela som moju myseľ zbytočne zaťažovať viac ako je.
,, Prosím Matteo pomôž mi. " vzlykla som nahlas. Jeho ruky sa dostávali do blízkosti mojho tela a opatrne si ma zobral na ruky. Vyšiel z tejto odpornej miestnosti , ktorá mi pripomínala len všetko zlé čo sa tu včera stalo.
,, Veď, preto som tu ." odpovedal po dlhšom tichu , ktoré medzi nami bolo. Usmiala som sa sama pre seba. Teším sa , že sa tu ku mne niekto správa milo. Možno preto som prechovavála isté sympatie k Matteovi. Po pár schodoch , ktoré sme prešli ocitli sme sa v miestnosti.Bola to veľmi moderná izba. Položil ma na veľkú posteľ s veľkými vankúšmi a ľahol si vedľa mňa. Zapol veľkú plazmu oproti posteli a vyberal nejaký film. Ja som si zatiaľ obzerala túto izbu. Čierno- biele steny , počítač , telka s x - boxom. Všetko to tu pasovalo k sebe.
,,Páči sa ti moja izba , že si ju tak nenápadne obzeráš ?"
,,Nevedela som ,že je to tvoja izba , aj keď som si to myslela."
,,Koho by iného bola ? Veď také pekné izby môžem mať iba ja." Prekrútila som očami a šťuchla ho do ramena. Zakňučal na znak , že ho to veľmi bolelo. No nevydržali sme dlho a spustili veľký výbuch smiechu. Som rada , že práve on mi robí spoločnosť v tomto období , ktoré prežívam. V telke začala hrať zvučka filmu. Chcela som sa pohodlne usadiť no pri bolesti na bruchu som bolestivo sykla.
,, Počkaj , ošetrím ti to. Vybehol k druhým dverám a vošiel do miestnosti. Predpokladám , že je to kúpeľňa. Z polo- otvorených dverí som videla biele umývadlo a Matteovu siluetu.Matteo vyšiel z kúpeľne a v ruke držal masť a obvez. Pomaly ma posadil a priložil jeho prsty na moje brucho. Chladivá masť mi osviežovala moje ubolené miesta na bruchu.Obviazal mi ho a pohodlne sa oprel o rám postele. V telke išiel práve môj obľúbený film. Tento film som videla minimálne 100 krát. Ale aj tak ho milujem. No jedna vec mi vŕtala v hlave. Kde je Daniell ? Čo keď prišiel dole do tej hnusnej miestnosti a nenašiel ma tam ? Bude zúriť ak sa dozvie , že som s Matteom?
,, Daniell tu nieje." odpovedal mi.
,,Prečo mi čítaš myšlienky ?" spýtala som sa ho. Ranilo ma , že vedel na čo myslím bez môjho dovolenia.
,, Prepáč." odpovedal so sklamaním v hlase.
,, To je už jedno. A kam išiel Daniell ?"
,, Na nejakú poradu. Príde až večer." Som rada , že tu nebude skoro celý deň. Predpokladám ,že príde až keď ja budem spať. Nechcem ho vidieť po tom čo mi včera spravil. A taktiež sme mali ísť dnes na Hawai na ktorý už asi nepôjdeme. Ani by som s ním nikam nešla. Nemôžem sa mu pozrieť do očí. Neznášam ho! Matteo vycítil moju nervozitu a privinul si ma. Hlavu som si oprela o jeho rameno a sústredila sa na film. Natisla som sa na Mattea ešte bližšie , akoby som ho nechcela nikam pustiť. Jeho oči sa stretli s mojími. Vnímala som len jeho krásne modré oči. Pomaly sme približovali naše pery k sebe , až sa spojili. Bozkávali sme sa , až kým nám nedošiel kyslík.Keď som si uvedomila čo sa to deje rýchlo som sa odtiahla. Ach nie , ak sa to dozvie Daniell zabije mňa aj Mattea. Toto sa nemalo nikdy stáť.
,, Prepáč." odpovedal Matteo.
,,Už to nezmeníme. Ale toto sa nikdy nemôže dozvieť Daniell." povedala som so strachom.
,,Ja mu to určite nepoviem." Matteo sa pozerel na mňa a premýšľal aké následky môže mať tento nevinný bozk.

Upíria LáskaWhere stories live. Discover now