Matteo stále rozprával vtipy na Daniellovu osobu. Všetci sa smiali , len Daniell vyzeral , akoby mu uleteli včely. Práve som dojedla hlavný chod jedla a Matteo nechtiac vylial na Daniella svoje víno. Daniell bol vážne nahnevaný. Matteo na neho vrhol ospravedlňujúci pohľad a ďalej riešil nejakú tému ohľadom nejakého výletu. Vraj , že niekto ide na Hawai na svadobnú cestu. Aj ja by som chcela ísť raz na Hawai. Celý deň , by som sa opaľovala na pláži a večer , by som si pochutnávala morské plody v reštauráciach. Chcela by som tam íst s Elis , za odmenu zvládnutia celého školského roka. Po strednej , som si dala prihlášku na prekladatsľstvo. Vždy , som milovala jazyky rôzneho druhu. Dúfam , že Daniella presvedčím , aby mi dovolil študovať. Prestala som rozmýšlať nad mojou budúcnosťou , v okamihu keď mi na stol položili dezert. Koláč chutil vážne vynikajúco.
Nabrala som si ďalšie sústo koláča a vložila si ho do úst. Znova, mi prešla lahodná chuť koláča všetkými chuťovými bunkami. Ani som sa nenazdala a môj tanier bol prázdny. Presmerovala som svoj pohľad na Daniella , ktorý práve dojedal koláč. Naznačila som mu , že chcem ísť naspäť do izby. Daniell prikývol , na znak súhlasu , a aj on sa postavil. Nechcela som ísť s ním , tak som pridala do kroku. Vyšla som schodami , až na vrchné poschodie , kde bola naša izba. Otvorila som dvere a vošla do izby. Zobrala som si kraťasy a tielko zo skrine , a išla som do kúpeľne. Dvere som od nich zamkla a napúšťala som si vaňu. Naliala som do nej ovocnú penu , ktorá sa rozšírila celou izbou. Vyzliekla som sa a , už vstúpila do vane. Hlavu som si oprela o operadlo vo vani a relaxovala som. Dnes , to bol vážne namáhavý deň. Videla som to , čo som nemusela a spoznala som úplne nových ľudí. Zatvárala som oči , keď v tom mi niekto zaklopal na dvere od kúpeľne.
,, Rose , vylez odtiaľ ! Potrebujem ti niečo oznámiť ."
,, Práve som sem prišla. Neodídem odtiaľ zbytočne." zakričala som na neho .
,, Dobre , dám ti 15 minút. Ak , dovtedy nevýjdeš rozbijem tie dvere."
,,Fajn." zakričala som na neho skôr , ako odišiel z izby. To si tu človek nemôže ani odýchnuť? Po desiatich minútach , som vyšla z vane, obliekla sa a vyšla z kúpeľne. Sadla som si na posteľ , kde som čakala na Daniella. Dvere , sa otvorili a v nich stál Daniell. Nadýchol sa a z jeho pier vyšla veta , pri ktorej sa mi zastavilo srdce.
,, Pôjdeme na svadobnú cestu na Hawai."Ahojte !
Táto časť , vznikla veľmi spontálne. Mala som v pláne novú časť vydať , až zajtra. Ale , moje plány sa zmenili. Dúfam , že sa páčila a prajem , ešte krásny deň detí .
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .