Za veľkým stolom sedel Daniell. Na tvári mal veľmi nahnevaný výraz. Ani som nečakala na odpoveď "poď ďalej"alebo niečo také. Hneď som prišla k nemu.
,,Prečo si ma zavolal ?" Hlas sa mi nepodlomil a dala som si ta to plusový bod v hlave. Daniell sa postavil a veľmi rýchlym krokom bol pri mne.
,,Nevieš sa ukľudniť? nemôžem kvoli tebe pracovať!" Povedal a v jeho očiach som mohla vidieť iba temnotu.
,, No tak prepáč." Povedala som drzo.
,,Ešte som s tebou neskončil o 10 minút som v izbe. A nepraj si ma ak v nej nebudeš."
,,Dobre." Povedala som a už teraz viem že určite ho poslúchať nebudem.On sa len zasmial a ja som si len spomenula , že on mi vie čítať myšlienky. Ouu čo budem teraz robiť?
,, Ty robiť nebudeš nič len prosiť aby som prestal. A budeš ma poslúchať a ak nie pocítiš čoho som ja schopný." Povedal zrazu a ja som si dala facku v hlave. Vyšla som z dvier a počula ako za mnou kriči ale neotáčala som sa.
Išla dom do izby a vošla do kúpeľne. Osprchovala som sa a umyla si zuby. Už len v uteráku som vošla naspäť do izby. Oproti mne stál Daniell ktorému sa pohrával na perách úsmev. Keď som sa chcela vrátiť naspäť do izby zastavil ma Daniellov hlas.
,, Neopováž sa otočiť."
Nebudem tu predsa poslúchať nejakého psychopata. Otočila som sa smerom k dverám odkúpeľne. No hneď ako som stlačila kľúčku na dverách ma niekto zvalil prudko na posteľ. Zakrútila sa mi hlava a rozmazane som videla ako si Daniell dáva dole košeľu aj nohavice. Počkať čo sa tu deje ? Ihneď som sa spamätala a snažila sa postaviť. No niekoho ruka ma ihneď zastavila.
,, Pusti ma !" Nakričala som na neho.
,, No tak to nie , nepamätáš si ako som ti hovoril , že trest ťa neminie?"
,, Prosím nie , nerob to ."
,, Fajn , ale pod jednou podmienkou!" Povedal stále s úsmevom na perách.
,, Akou?"
,, Necháš sa mi napiť tvojej krvi. Počkať čo? Ako mojej krvi ?
,, Ako to mysliš?"
,, Takto." A zahryzol sa mi do krku. Bola to hrozná bolesť. Zrazu sa postavil obliekol a pri dverách povedal :
,, Nemysli si že ťa to zajtra minie a budeš trpieť ešte viac zato že si mi neposkytla presne to čo som chcel. Dnes sa vyspinkáš sama moja princezná. Dúfam že ti nebude za mnou smutno" zavreli sa dvere a on odišiel.
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .