V mojich myšlienkach vládol chaos. Prečo ma pobozkal? Situácia, v ktorej som sa ocitla pred pár minútami nepôjde vrátiť späť. Je pravda, že Mattea mám rada, ale Daniell by sa išiel zblázniť ak by toto zistil. Kto vie čo je schopný urobiť ak to zistí. Možno ma opäť zavrie do tej hnusnej miestnosti a bude ma tam týrať. A čo by bolo s Matteom? Toho by určite niekam zakopal pod zem. Bol by schopný to urobiť? Je ťažké odpovedať na túto otázku, ale ak mi ublížil toľkokrát ani sa nebudem zamýšlať. Zahnala som zlé myšlienky a vyšla z Matteovej izby. Ten si ani nevšimol, že som odišla. Myslím, že aj on sa bojí Daniella. Možno až tak nie ako ja, ale určite zažil Daniella v tej jeho horšej stránke. Zatvorila som drevené dvere od našej spálne a usadila sa na posteľ. Potrebujem oddych od Daniella, Mattea a všetkých upírov v tomto dome. Spustila som nával sĺz. Bojím sa, že mi spraví Daniell niečo horšie ak sa to dozvie.
,,Ale srdiečko čo sa deje ?" Predo mnou stál Daniell. Čo tu on dopekla robí?
,,Daj mi pokoj. Nikdy ti neodpustím čo si mi urobil. Si monštrum, ktoré existuje na tejto Zemi. Mali by ťa zabiť."
,,A kto by ma zabil? Ty? A ináč čo tu robíš? Nepamätám si, že by som ťa sem preniesol." Z mojich úst vyšiel vzlyk. Moje telo sa triaslo. Opäť tu bol ten nemilosrdný Daniell.
,,Čo som ti kedy urobila, že sa ku mne správaš takto?"
,,Vieš Rose akosi si pozabudla, že tu nemáš právo vyskakovať. Ty si len úbohý človek a ja som tu ten nadriadený."
,,Prečo ja ?" zvrieskla som na neho.
,,Pred pár rokmi som sa stretol ženu, ktorá bola veľmi mladá a pekná. Každého očarila svojim šarmom a múdrosťou. Zaľúbil som sa do nej. No ona mi lásku neopetovala. V podstate ani nemohla. Nikdy ma nevidela ani ma nepoznala. Moja mama mi nedovolila chodiť s ľudskou ženou. Ale moja túžba ochraňovať ju a milovať bola veľmi silná. Raz keď som išiel do parku uvidel som ju. V jej spoločnosti sa nachádzali muži. Medzi nimi bol aj tvoj zosnulý otec. Ten držal za ruku moje milované dievča. Hoci ma nepoznala, aj tak som ju miloval. Bol by som pre ňu urobil hocičo. Nemohol som sa jej ani prihovoriť. V tom parku tvoj otec pobozkal to dievča. Vtedy som pocítil obrovské sklamanie. Bol som na seba nahnevaný, že som sa jej neprihovoril. Dlhé roky som hľadal niekoho kto sa podobá mojej prvej láske. S každou upírkou, ktorú mi vybrala mama som sa rozišiel. Nijaká nebola ako ona. Chcel som zistiť či má deti alebo rodinu. Dozvedel som sa že, jej manžel zomrel a vychováva jednú dcéru. Znova ma ovládla túžba mať pri sebe niekoho kto bude ako ona.Jej dcéra bola jej verná kópia. No však ona mala len jeden rok. Nemohol som si ju zobrať tak skoro. Musel som počkať kým vyrastie a bude sa môcť stať mojou ženou. Už chápeš prečo to všetko?"
,,Ty si úplný šialenec. Ako si sa mohol zaľúbiť do mojej matky. Ty chorý zvrátený debil."
,,Rose neytáčaj ma. Nestačil ti včerajšok?" zhúkol na mňa. Nechcem zažiť to čo včera tak som bola ticho. Rozbehla som sa do kúpeľne a zamkla dvere. Nevýjdem odtiaľ pokým tu bude Daniell.Ďakujem za prečítanie novej časti 😚
⬇️ Nutne prečítať
Mám pre Vás súťaž ! Ak dáte 300 votes jeden z vás vyhrá poukážku do Painta Rhei na hocijakú knihu. Zapájajte do toho aj kamarátov. Výhercu vyžrebujem 1.augusta. Zapájajte sa !Zapajájte sa !
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .