Daniell ma vzal na ruky a prislno mi stláčal boky. V jeho hlave sa určite vírili myšlienky , ako by ma mohol najlepšie potrestať. Presviedčal ma o tom jeho zaťata sánka. Moje boky , už necítili bolesť , pretože ma Daniell položil na zem. Z vrecka vytiahol kľúče a otvoril ťažke železné dvere. Bola to tmavá izba v strede nej bola posteľ a v rohu miestnosti bol krb v ktorom horel oheň. Vedľa nej bol posuvný stôl a malá stolička. Priviazal mi ruky a nohy o rohy postele. Chcela som sa brániť, no lano sa mi zarývalo do kože, a pri každom pohybe to neskutočne bolelo. Nevedela som čo so mnou plánuje urobiť , ale je jasné že to nebude nič príjemné. Strach sa mi dral telom a ja som , len chcela, aby sa to rýchlo skončilo.U Cítila som ako mi splašene bije srdce. Mala som pocit , že mi vyskočí von z hrude. Dúfala som len, že ma mamka a Elis rýchlo nájdu a odídem odtiaľ na veky vekov. Ale, už teraz viem že to nebude možné. Daniell by ma určite nenechal len tak odísť. Keby ma našiel a to by sa stalo, tak by mi určite spravil niečo oveľa horšie ako plánuje práce teraz. Neviem čo mu napadlo v tej jeho psychopatickej hlave , ale určite to je niečo naozaj hrozné. Daniell si zo stola vybral železnú tyč a svoje kroky namieril ku krbu. Železnú tyč si zohrial a prešiel ku mne. Jeho úsmev neveštil nič dobré. Načo mu je tá dlhá, horúca tyč? S jednou rukou mi vyhrnul tričko a pohladil ma po vlasoch. Jeho správanie som vôbec nechápala.
,, Teraz to môže trošku bolieť" povedal mi a stále sa pozeral na moje holé brucho.
,, Čo mi chceš urobiť?" spýtala som sa.
Podišiel ku mne a dal mi do úst nejakú handru. Zaplnila mi celé ústa a moje hrdlo ochutnalo zmes všetkých hnusných chutí , ktoré existujú.
,, Uvidíš!" odpovedal po krátkej pauze.Pochopila som jeho úmysel , až keď mi telom prešla páliva bolesť. Tlmene som vykríkla na celú miestnosť. Moje celé telo sa triaslo a chcela som len aby som omdlela. Ale také štastie som nemala. Tá bolesť čo som prežívala sa nedá ani opísať. Veľmi som si priala aby už skončil. No on sa len usmieval a ďalej mi prikládal na moje ubolené brucho horúce železo. Slzy sa mi kotúľali dolu tvárou. Brucho ma neskutočne štípalo a pálilo. Moja hlava išla vybuchnúť z prívalov všetkých bolestí. Daniell ma odpútal a odišiel. Nechal ma tu zničenú a v bolestiach.Ahojte
Ďakujem Vám za prečítanie. Dúfam, že máte pekný deň a moja časť vám ho ešte zlepší 😙. Dúfam , že som vás potešila tak ako seba , že som si našla čas dopísať túto časť.
Ďakujem Vám úplne za všetko.
YOU ARE READING
Upíria Láska
VampireČo ak si vás upír zvolí za manželku ? Príbeh je o obyčajnom dievčati menom Rose, ktorej sa život zmení naruby .