Starý Daniell

2.3K 117 2
                                    

,,Nemám čas" odsekla som.
,, Tak, vidím že Rose žiarli ,tak vás predstavím ja" povedal Daniell a stále sa opieral o Katino rameno.
,,Nežiarlím" vykríkla som na celú chodbu.
,, To určite ." odpovedal Daniell so širokým úsmevom.
,,Takú hlúposť,  si vygumuj z tej tvojej sprostej hlavy." Daniell zavrčal ako nejaký pes a pritiahol si Kate bližšie. Doširoka sa usmial a dal Kate pusu na líce. Fajn , ak chce hrať túto hru , tak sa poďme hrať!
,, Dobre môžeme sa ísť prejsť a spoznať sa , ale chcem tam mať aj Mattea. "
,, Načo Mattea ?" opýtal sa nechápavo.
,, Proste chcem."
,, Tak dobre . Choď sa ešte prezliecť do niečoho formalnejšieho , uprav sa a my ťa počkáme pred herňou. Do herne ťa privedie Matteo ." odpovedal Daniell a ďalej venoval pozornosť , tej hnusnej  Kate.  Prezliekla som sa do šiat , ktoré viac odhaľovali než zahaľovali. Ale, veď sa s Daniellom hráme. A ja tú súťaž vyhrám.  Zvolila som šnurkovacie šaty a vysoké topánky.

Prešla som do kúpeľne , kde som sa pozrela do zrkadla

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Prešla som do kúpeľne , kde som sa pozrela do zrkadla. Oči boli napuchnuté a červené od sĺz. Neostávalo mi nič iné , len dať na kruhy pod očami korektor a zafarbiť oči líčením. Spokojná s mojím výzorom som vyšla zo splálne. Pred dverami sa opieral Matteo. Ihneď , keď ma zbadal na mňa mrkol a postavil sa ku mne tesne blízko. Usmiala som sa na neho a chytila som ho za ruku. Možno by som sa nemala takto chovať , ale ak Daniell môže prečo ja nie ? Ruka v ruke sme kráčali celú cestu do herne. Usadili sme sa  okolo pokroveho stola ,a ja som si sadla vedľa Mattea. Daniell nás uprene pozoroval a napil sa z vína , ktoré bolo už položené na stole. Kate sa zatiaľ hrala s vlasmi. Atmosféra bola napätá ako v horore. Koketne som sa usmiala na Mattea a venovala mu pohľady ako zamilovaná teenegerka. Daniell sa na nás zamračil , ale nepohol sa. Čakal čo ďalej spravím. Bavilo ma ho naťahovať , tak som pokračovala ďalej. Nahla som sa nad Matteom v snahe pošepkať mu , že v tej košeli, ktorú mal vyzeral neskutočne dobre. No ,  keď som tak urobila nechtiac som sa mu dotkla s perami ucha. Daniell vyskočil zo stoličky bleskovou rýchlosťou a začal nekontrovateľne zjapať
,, Čo si to dovoľuješ , ty malá detinská hlupaňa? Snažil som sa byť milý , ale tomu je koniec. Ty , ešte len uvidíš čoho všetkého som schopný ." Daniell si ma celú premeral a oblízol si pery. Prekrížila som si ruky v snahe zakryť všetko čo tie šaty odhaľovali.
,, Daniell , nechaj ju. " zastala sa ma Kate.
,, Nechaj ma Kate a aj všetci. Okamžite všetci vypadnite." Zreval Daniell na celý dom.Všetci sa zdvihli , bez výnimky mňa. Daniell a Kate vyšli dverami  a keď už chýbalo , aby som  prekročila prah dverí , strhol ma späť za vlasy Daniell.
,, Kamže , si sa to vybrala ? Dovolil ti hádam niekto odísť?" Zakričal na mňa .
,, No povedal si , že majú odísť všetci , tak som išla aj ja. " odpovedala som so slzami v očiach a so strachom v hlase.
,, Ale, kam by si išla veď od svojho  manžela sa neodchádza. " psychopaticky sa usmial. V jeho očiach horel plameň a v jeho hlase bolo počuť akúsi hravosť , ktorej som sa momentálne najviac bála.
,, Veď , keď sa tak rada približuješ k mužom , prečo by sme to nevyužili ?" 
,, Bola to nehoda." plakala som viac a viac. Už , len myšlienka že mi Daniell urobí niečo naozaj , naozaj niečo zlé poháňala moje slzy. Daniell sa usmial a chytil mi ruky nad hlavu.
,, Rose dám ti dve možnosti , buď zabijem Mattea alebo sa so mnou vyspíš . A je mi jedno , že Matteo je môj najlepší kamarát."
,, Čo ? Nebudem s tebou spať !" zakričala som pre zmenu ja.
,, No fajn , dal som ti na výber , aj keď to bolo úplne zbytočne pretože dnes sa tomu nevyhneš. Nebudem zabíjať svojho kamaráta , kvoli nejakej hlupani.Vieš , asi keď potrebuješ zaujať pozornosť druhých mužov , tak ti chýba niečo čo aj mne."
,, Bola to nehoda . " šepla som do poloprázdnej miestnosti.
,, To nevadí Rose , dala si mi príležitosť spraviť niečo na čo sa dlho teším. " usmial sa a vyceril na mňa jeho biele zuby.
,, Pomóóóc." zakričala som čo najhlasnejšie a ďalej som skenovala Daniellove pohyby.
,, Nikto nepríde . Ale my by sme mohli ísť do našej spálne aby ťa nikto nepočul." uškrnul sa.
,, Nebudem s tebou spať." odpovedala som mu.
,, Rose , ale ty budeš , či si to stále ešte nepochopila ? " Vyzdvihol si ma na ruky a niesol ma do našej spálne. Buchala som ho, mrvila som sa v snahe újsť , ale nič nepomohlo. Položil ma na posteľ a rošnúroval  moje šaty. Bránila som sa najviac ako som mohla.  Jeho košela aj nohavice boli , už na zemi. Obaja sme tam ,už boli len v spodnej bielizni. Keď , mi chcel vyzliecť vrstvu oblečenia , ktorá ma pred ním zahaľovala , kopla som ho s najväčšou silou do brucha a utekala von z izby. Pred dverami stál Matteo a pozeral sa na mňa ako na zjavenie.
,, Matteo , musíš mi pomôcť !"
,, Nemôžem Rose ." Chcela som sa ho opýtať dvôvod , ale z dverí sa rútil Daniell ešte viac s psychopatickým výrazom. Moje telo sa triaslo a moja hlava myslela len na útek. Utekala som najrýchlejšie ako som vedela. Moje plány boli újsť do záhrady a zmiznúť. Nemala by som šancu z tadiaľ újsť . Múr bol taký vysoký ako hradba historického mesta a naokolo boli , niečo ako ochrankári. Moje nohy pocítili mäkkú trávu a na mínutu som sa zastavila. Moje telo , už nevládalo behať a moja kondička bola ,ako som zistila o ničom. Moju nepozornosť využil Daniell , ktorý ma chytil za boky.
,, To kopnutie ťa príde veľmi draho. To čo sa malo stať nemuselo byť , až tak hrozné , ale rozmyslel som si tvoj trest. " pošuškal mi do ucha a obtrel sa s perami o moje ucho , ako ja pred pár minútami o Matteovo.
,, Čo mi chceš urobiť ?" spýtala som sa so strachom.
,, Niečo čo ťa bude prevádzať celý život , a pritom si na mňa spomenieš." Je jasné , že túto hru som prehrala.  A Daniell si užíva svoje víťaztvo.

Upíria LáskaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang