* Five *

356 26 19
                                    


,,Tak...vítej v mém království," usmál se Sebastian a odemkl dveře od svého bytu.

Vstoupila jsem do menší, ale útulné předsíňky, kde jsem si zula svoje kotníčkové vansky a prošla dál. Rozprostřel se přede mnou nádherný prostorný obývák s kuchyňským koutem.

,,Jestli se chceš osprchovat, koupelna je za rohem. Já zatím najdu ten film."

,,Tak jo," pousmála jsem se a popadla ze země svou sportovní tašku. Cestou sem jsem se totiž ještě stavila k sobě pro pár věcí.

Poprvé po neskutečně dlouhé době jsem se cítila zase jako doma. Bylo to tam tak útulné, sálalo tam takové zvláštní teplo, příjemná vůně... Přišla jsem si jako v pohádce.

Jakmile jsem skončila s koupelí, převlékla jsem se do svého milovaného plyšového pyžama s medvídky (i když mi v tu chvíli přišlo trochu dětinské) a rozhodla se vrátit zpátky do obýváku.

,,Ehm...Želvy Ninja?" pokrčila jsem obočí, když jsem spatřila obal na konferenčním stolku.

Pohled na Sebastiana byl více než vtipný. Zubil se od ucha k uchu a horlivě přikyvoval.

Zavrtěla jsem hlavou a posadila se na šedobílou polstrovanou pohovku.

Kdyby nás v tu chvíli někdo viděl, myslel by si, že jsme pár. Seděli jsme schovaní pod dekou, jedli společně popcorn a chichotali se vtipným scénám.

A já si tehdy začala uvědomovat, že miluju jeho smích, že miluju to, jak mě objímá kolem ramen, že miluju, jak se vždycky pošťuchujeme...

Že miluju jeho.

Dusk Till Dawn Kde žijí příběhy. Začni objevovat