Arkadaşım Soo Min'le ayrı geçirdiğim aylar sonrası tekrar bir araya gelmek bana iyi ki vurulmuşum bile dedirtmişti. Uzun zaman sonra eve dönmek güzel bir histi. Evde olmak güzel bir histi.
Soo Min'e tüm vuruluş hikayemle birlikte, konuşamadığımız günlerin özetini yaptığımda hem şaşırmış, hem üzülmüştü. Sonrasında yanında olduğum için mutlu olmuştu.
Bana bolca yemek yapmıştı. Yaramı temizlememde sürekli yardım etmişti. Ve okuldan bir kaç günlüğüne izin almıştı.
Vurulduğumu duyan Mi Ok ve Myung Hee bir kaç kez aramışlardı. Hocalarımdan bir kaçıda arayıp geçmiş olsun demişti. Grup liderimiz Suho ise bir kaç gün sonra beni görmeye geleceğini söylemişti.
Yatarak geçirdiğim bir kac gün cidden bana iyi gelmişti. Yoğun geçirdiğim aylardan sonra kafamı dinleyip toparlamıştım.
Tatilim beşinci gününe girdiğimde her zaman ki sıradan öğleden sonrası bir anda değişmişti. Baekhyun ve Kim Min Seok evimin önünde belirivermişti.
"Oh! Burada ne işiniz var..?"
"Çok ayıp. Misafirler böyle karşılanmaz YunYun."
"Geçmiş olsun Soo Yun. Mesajla geçiştirmek istemedim ve daha faydalı bir sey yapıp seni güçlendirmek istedim. O sırada da Baekhyun'la aklımıza bir yerlerde birlikte yemek yemek geldi. Ve buradayız." Kapımda beliren bu iki insani gülümseyip içeri aldım.
"Çok iyi düşünmüşsünüz. Ben sadece şaşırmıştım. Az önceki tavrım için özür dilerim." Onları salona yönlendirirken daha demin yapmış olduğum rezilliğe de bir açıklama yapıyordum.
"Sorun değil. Aniden gelmek bizim hatamızdı."
O sırada duştan yeni çıkmış Soo Min saçlarında ki havluyla beraber salona gelmişti. Iyi ki Soo Min'in üstünü banyoda giyinmek gibi bir huyu vardı. Saçlarını kurulurken henüz Baekhyun ve Min Seok'u fark etmemişti. Sadece bugün yapacaklarınızı konuşuyordu.
"Soo Yun, iki gündür yaranı temizletmiyorsun. Bunun ciddi olduğunu oradaki doktor demişti. Bugün oraya gitmemiyiz. Hazırlansan iyi edersin."
Henüz saçlarıyla olan işini bitirebilmiş olan Soo Min saçlarını havludan sıyırıp savururken bizim tarafımıza dönmüş, karşısında Baekhyun ve Min Seok'u görmüştü. Yanlız garip olan bir sey vardı.
Min Seok ve Soo Min'in anında kesişen bakışları. Min Seok gözlerini sonuna kadar açmış şaşkınlıkla Soo Min'e bakarlen aynı zamanda garip bir parıltı gözlerinden geçiyordu. Bunu ben bile anlamıştım.
Soo Min'in de ondan geri kalan yanı yoktu. Onunda gözleri bir anda parlamaya başlamıştı. Min Seok'u henüz tam tanıyamamış olsamda Soo Min'i tanıyordum. Ve bu bakışların ne demek olduğu biliyordum.
"Ah şey..üzgünüm sizi fark etmemiştim. Soo Yun, kim bunlar." Yaklaşık yarım saniye sonra konuşmuştu. Cevap vereceğim sırada Min Seok araya girmiş, ayakta olan Soo Min'in yanına gitmişti.
"Asıl biz üzgünüz. Haber vermeden geldik. Soo Yun'un hocalarıyız. Ben Min Seok. Arkadaşım da Baekhyun."
Soo Min, Min Seok'un sözleriyle biraz yan tarafa dönüp Baekhyun'a bakmış sonrada yeniden karşısında duran Min Seok'a dönmüştü.
"Hos geldiniz."
Sonrasında biz hazırlanmak için onlardan bir süre müsade istedik. Yaklaşık onbeş dakika sonra geri gelmiştik. Daha fazla vakit kaybetmemek icin hemen dışarı çıkmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı《 Baekhyun 》 Tamamlandı
FanfictionSoo Yun yine bütün arkadaslarindan daha hızlı bir şekilde yapbozunu tamamlarken yüzünde ki tebessüm yapbozunun onun gibi kücük elleri olan biri tarafindan bozulduğunda yerini somurtmaya bırakmıştı. "Yaa Baekhyun bunu yapmaman gerektiğini bilmiyor...