26

2.9K 179 105
                                    

18 yıl önce

O gün, birlikte geçirecekleri son güne gayet neşeli uyanmıştı iki çocuk. Mevsimlerden yine sonbahardı. Birlikte koskoca bir yılı geride bırakmışlardı. Geçen dört mevsime birlikte tanık olmuşlardı. Dahası kırgınlıklarını birbirlerine anlatmış birlikte iyileşmişlerdi. Aşk denen o şeyin ne olduğunu birlikte öğrenmişlerdi.

Baekhyun hayla aynı Baekhyun'du. Hayla insanlardan uzaklaşan, ters bir insandı. Hayla diğer çocuklarla oyun oynamaz ve onlarla yemek yemezdi.

Ona eşlik etmesini istediği tek kişi Soo Yun olurdu. Onunla yemek yer, onunla oyun oynardı.

Bugün onların en sevdiği gün olan cumartesiydi. Soo Yun bugünü Baekhyun okula gitmiyor diye severdi. Tüm günü birlikte geçirme şansları olurdu.

Her zaman ki öğleden sonralarını Baekhyun'un en sevdiği ağacın altında çimenlere oturarak değerlendiriyorlardı.

"Soo Yun.."

"Evet.."

"Sana bir şey sormam gerek.."

"Yaa..Nedir..?" Soo Yun merakla ona döndüğünde Baekhyun'da ona baktı.

"Bir gün uzakta kalırsak..Çok uzakta..birbirimizden yıllarca haber alamayacak kadar uzakta..O zaman beni bekler misin..?" Baekhyun sanki birşeyler hissetmiş gibiydi bugün. Aslında güzel bir şekilde güne başlamıştı ama şimdi içine bir karamsarlık çökmüştü.

"Beni bırakmayı mı düşünüyorsun..?"

"Hayır..Herşey senin istediğin şekilde gerçekleşmez bazen zorunda bırakılırsın. Bu yüzden soruyorum."

"Böyle birseye zorunda olmak istemiyorum.

"Bende istemiyorum. Sadece bir soruydu.." Baekhyun'un sonlara doğru sesi kısılmıştı. Soo Yun ona dikkatle bakıp derin bir nefes aldı.

"Ben sen hep beklerim. Ne kadar olursa olsun. Sadece geleceğine söz vermen gerekiyor..Sen..Sen geri döner misin..?"

"Ben..her halükarda sana geri dönerim. Aylar, yıllar geçse de sana dönmek için çabalamaktan asla vazgeçmem."

"Bugün..birşey mi oldu..? Hic böyle şeyler söylemezdin..?"

"Birsey olmadı. Sadece emin olmanı istedim."

"Baska şeyler konuşalım. Bu sohbeti beğenmedim.."

"Ciddi hiç bir sey konuşamıyoruz ki zaten.."

"Ya! Şikayet mi ediyorsun..?"

"Evet. Edemez miyim..?"

"Evet edemezsin. Evlenmek gibi ciddi bir seyi konuştukta ne zaman sus dedim.."

"Yine konu nasıl buraya gelebilir..? Günlerdir bunu konuşup duruyoruz..?"

"Ve sende hiçbir gelişme yok..?"

Soo Yun filmlerde gördüğü herşeye fazlaca kapılıyordu ve şu ara evliliğe kafayı takmıştı. Küçük yaşta olmanın en belirgin özelliği olan özenmeyi yaşıyordu su aralar. Zaten bir evet kelimesini duyması yetecekti ona.

"Ne yapayım..? Gidip evlenelim mi yani..? Sanki yaşımız tutuyor herşeye.."

"Tamam sadece söz versen de olur.."

"Ya! Sen çok tehlikeli birisin..Sana demiştim unuttun mu..? Zeki ve başarılı olursan evlenirim demiştim.."

"O aylar öncesiydi.."

Gökkuşağı《 Baekhyun 》 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin