31

2.5K 150 23
                                    

Sehun & Mi Ok özel bölüm...

Mi Ok, ufak bir çanta hazırlayıp son olarak odaya bir kez daha göz gezdirdi. Alması gereken herşeyi almıştı ve diğer tüm arkadaşlarını da yolcu etmişti.

Çantasını sırtına takıp dışarı çıkmak icin kapıya yöneldi.

Sehun ise onu binanin önünde bekliyordu. Havanın soğuk olmasına aldırış etmeden o arabadan inmiş binanın önünde bir ileri bir geri yürüyerek onu bekliyordu. Açıkçası heyecandan yerinde duramamıştı. Bugün Mi Ok'a dolaylı yoldan da olsa çıkma teklifi edecekti ve neler olacağı konusunda bir fikir yürütemiyordu.

Evet aralarında bir çekim vardı. Hatta buna çekim demek hafif kalırdı. Aralarında sevgiyle oluşan birşey vardı. Ama Mi Ok hocası olması sebebiyle bunu geri plana atabiliyordu. Sehun ise artık rahat olmak istiyordu. Mesela sabahları çıktıkları koşuya önce onu kucaklayarak başlamak istiyordu. Daha özel şeyler paylaşmayı onu daha yakından tanımayı istiyordu. Yoksa Mi Ok'u bir süre daha gizlice takip etmeye devam edecekti.

Pek yasal olmasa da Mi Ok'un ailesini en ince ayrıntısına kadar araştırmıştı Sehun. Uzucu hikayesini öğrendikten sonra ise Mi Ok ile daha yakından ilgilenmeye başlamıştı. Bu onun icin biraz cesaret verici bir olay olmuştu çünkü Mi Ok'un yanında olup ona sevgi vermek istemişti. Bunu ertelemeyi son derece gereksiz bulmuştu. Iyi ki bu şekilde gelişmişti olaylar yoksa Sehun uzunca bir süre buna cesaret edemeyecekti. Aşık olma isini hakkiyla yerine getirse de açılma işi pek ona göre değildi işte. Bunu Mi Ok'un durumunu öğrenmesinin üzerinden aylar geçmesine rağmen ve onun Mi Ok'a yakın olma kararını almasına rağmen öncesinde bunun için bir adım atamayışından anlaşılabilirdi.

Mi Ok karşısında soğuktan burnu kızarmış bir adet Sehun görünce şaşırdı.

"Sehun..Ne yapıyorsun burada.."

"Aa..Şey..Seni bekliyordum.."

"Beni mi..? Niye.."

"Imm..Bu yılbaşını seninle geçirmek istedim..Sende istersen.."

Mi Ok bir süre düşünmek için durunca Sehun son derece tedirginlesmis onu beklemişti. Acaba giriş cümlem yanlış mi oldu diye de düşünüyordu bir yandan..

"Güzel olurdu..Ama ben eve gitmiyorum şuan gece geç dönücem evime.."

Sehun net bir cevap almış değildi. Çünkü Mi Ok'un bu geceyi evde geçirmeyeceğini biliyordu zaten. O annesinin yanına gidecekti ve zaten Sehun'un ifade etmek istediği buydu. Onunla birlikte annesini ziyarete gitmek istemişti ama yarım cümleleri sebebiyle bunu anlatamamıştı.

"Nereye gideceğini..Biliyorum. üzgünüm biraz özel olarak geçmişine göz gezdirmiş olabilirim. Ve hikayeni birazcık öğrendim..Lütfen bu seni kırmasın..Uzun zaman önce öğrenmiştim aslında ama bunu paylaşmak istemeyeceğini biliyordum. Bugün tüm cesaretim ve samimiyetimle geldim. Aramızdakiler normal insanlarınkinden farklı..Yani daha özel..Yani en azından ben öyle görüyorum. Bugün sana eşlik etmek istiyorum bunu hocan olarak değil Sehun olarak gerçekleştirmek istiyorum...Yani beni anladın mı..Ahh! Duygularımı ifade etmekte hiç iyi değilimdir..Diyorum ki sen ve ben..Biraz değişik hissediyoruz sanki..bu sebeple biraz yaklaşmamız sorun olmaz diye dusunmustum..Tepki vermemenden yanlış bir seçim yaptığımı mı anlamalıyım..Bana birşeyler şöyle. Yani ne olurs-"

Sehun uzun bir açıklamaya girişmiş ama sonrasını heyecandan biraz batırmıştı. Başta Mi Ok'a bakan gözleri zamanla eğilmiş yere bakmaya başlamıştı. Mi Ok ise bu manzarayı gülerek izlemiş sonunda Sehun susmayınca parmak uçlarında biraz yükselip Sehun'nun dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştu.

Gökkuşağı《 Baekhyun 》 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin