33

2.9K 175 92
                                    

Bardan apar topar çıkıp hızla üsse gelmiştik. Bu sırada Myung Hee bir cok teori üretmiş beni fazlasıyla korkutmuştu.

'Ya Luhan Mi Ok'u kaçırırsa..?'

'Ya Mi Ok'a bu psikopatlar yüzünden birsey olursa..'

'Luhan Japonya'ya cidden Mi Ok için mi gitti acaba..'

'Ahh! Cidden bu hikaye korkutucu olmaya başladı..'

Bu şekilde durmadan konuşmuştu ve ben bir süre sonra ona cevap vermeyi bırakmıştım.

Üsse geldiğimiz de gidip Baekhyun'la konuşacağımı söyleyip onu odamıza yollamıştım. O ise fazla ısrar etmese de çabucak gelmem için beni uyarmıştı.

Ben ise hızlı adımlarla Baekhyun'un odasına ilerlerken aklımdan Myung Hee'nin dediklerini geçiriyordum.

Telaşlı halım ve bembeyaz olan yüzüm ile kötü şeyler düşündüğümü belli ettiğimi düşünüyordum ki geçen bir kaç kişinin bakışını da yakalamıştım.

Hızla Baekhyun'un odasına girdiğim de yatağında uzanan Baekhyun ve çalışma masasında çalışan Lay kapıya dönmüştü.

"Ya! Kaç kere dedim sana burası erkeklerin kaldığı bir oda çat kapı giremezsin. Oda da tek olsam neyse istediğin kadar gel. Ama oda da Lay varken olmaz."

Baekhyun odasına girişim hakkında yatağından kalkıp bana doğru adımlarken nefessizce konuşup dururken ben hızlı geldiğim için soluk soluğa oluşumu o sırada atlatmıştım.

"Baekhyun.. birşey oldu.."  ben bunu dedikten sonra bana daha dikkatli bakmıştı.

"Evet..görebiliyorum halinden..Ne oldu.."

"Jun'u gördüm.."

"Ee ne ola- NE..? Hangi Jun..?"

"Senin vurduğun Jun. Peşine düştüğümüz.."

"Nerde gördün..Üsse mi girmiş..Sana birşey mi yaptı.." aynı zaman da omuzlarıma koymuştu ellerini. Yüzünde ki telaşlı ifade sesine de yansımıştı.

"Hayır burda görmedim. Bana birşey de yapmadı.."

"Nerde gördün o halde.."

"Myung Hee ile bara gitmiştik orada karşılaştık.."

"Bara mı gittiniz ne zaman..?"  Omuzlarım da duran iki elini yavaşça indirmişti. Şimdi yüzünde biraz daha kızgın bir ifade vardı.

"Bu gün.. Yaklaşık iki saat önce.."

Baekhyun çatılan kaşı ile daha ciddi bir yüz ifadesi takınmıştı.

"Bana uyuyacağını söylemiştin.."

"Evet. Ama Myung Hee o yokken Mi Ok, Sehun ve senle olan soju maceramızı öğrendi. Etmediği laf kalmamıştı. Bir saatliğine bir yerlere gidelim dedik apar topar olunca da sana söyleyemedim."

"Söyleyecektin. Ilk günden gecelere akıyorsun haberim yok. Birde psikopat bir herifle karşılaşıyorsun."

"Bilerek mi yaptım sanki.."

"Bilerek bilmeyerek haber verdin mi hayır.."

"Haber veremedim. Yanımda Myung Hee vardı. Baekhyun'u bir arayıp haber vericem desem peşine düşecekti."

"Düşseydi..Ben seni yanlız bırakmamak için neler yapıyorum sen bana haber vermeden gidiyorsun barlara.."

"Şimdi konumuz bu mu.. Jun'u gördüm diyorum.."

Gökkuşağı《 Baekhyun 》 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin