27

2.8K 189 28
                                    

Bugün ilk yardım dersimizin bitmesi ile başlayacağımız hackleme dersleri için bilgisayar laboratuarına   gelmiştik. Ve teknoloji benim için sadece mesaj atmak, müzik dinlemek gibi şeyler için kullandığım bir araçtı. Evet belki de başaramayacağım tek şeyin bu olduğunu düşünüyordum.

"Sanırım en iyi dersim bu olacak.. Bilgisayar tamamen benim işim.."

Min Jee ilk defa en ön tarafa oturmuş olup her zaman onda olan özgüveni bu sefer de dile getirdiğinde sanki şimdiki daha bir altı doldurulabilirdi.

"Her zaman böyle diyorsun Min Jee.."

"Olabilir. Herşeyde iddialıyım çünkü. Ama bu farklı."

"Bu konuda bende iddaliyim. Umarım iyi bir rakip olursun MinMin."

Hwa Jae ile girmiş olduğu sohbetten sinirli çıkan Min Jee olmuştu. Ona bağırıp başını kolunun arasına alıp şakalaşmaya başladıklarında hepimiz gülmüştük.

"Sözlerini geri al Hwa Jae, karizmanın yerle bir olmasını istemiyorum."

"Birinin karizması dağılacaksa..öhöm-öhöm...O..sen olacaksın..Min Jee.."

Hwa Jae nefessiz kalana kadar sözlerini devam ettirmişti. Min Jee ise onu bırakmaya henüz karar vermemişken içeriye ön de Kyungsoo hocamız olmakla beraber diğer hocalarımızda girdiğinde Min Jee Hwa Jae'yi bırakmıştı. Ama tabi bu manzarayı gören KyungSoo hocamızın ifadesinde hiç bir değişiklik olmasa da bu konu hakkında dalgasını geçecekti.

Hocalarımızın her biri öğrencisinin yanına geçerken Baekhyun icin en arkada olan beni bulmak zor olmuştu. Suho ise iki gündür olduğu gibi yine yoktu.

"Hwa Jae.."  ve Kyungsoo hocamız alaycı bir ifadeyle Hwa Jae'ye seslendiğinde kesinlikle daha demin gördüğü durumun lafını edecekti.

"Dövüş sanatlarına daha çok çalışmalıyız sanırım."

"Hayır. Yani tabi siz nasıl uygun görürseniz. Ama kendimi savunduğum bir an değildi efendim."

"Bir çaylak her halükarda kendini savunma durumunda olmalı. Ders bittiktikten sonra alıştırma yapmak için salona gel."

"Peki efendim."

Hwa Jae, Min Jee'ye ölümcül bakışlar atarken bir yandan da yanağında oluşmaya başlayan hafif kırmızılıkları gizlemeye çalışıyordu.

Kyung Soo hocamız aslında sert biri değildi. Sadece çaylaklarını iyi yetiştirmek için herşeyi yapıyordu. Tamam bu bazen takıntılı bir öğretmen öğrenci ilişkisi gibi gözüksede Hwa Jae'nin en iyi öğrenciler listesinde ilk üçte oluşunu da beraberinde getiriyordu. Üstelik çaylak olarak geride bırakacağımız üçüncü ay olmasına rağmen onların arasında saygı ile kurulmuş bir mesafe vardı.

Ben ise listede ki en son kisi olmanın hüznünü yaşıyordum.

"Neden en arkaya oturduğunu öğrenebilir miyim..?"

"Şey..Bu konuda cidden başarısızım Baekhyun."

"Diğerlerin de olduğun gibi mi..?"
Baekhyun alayla güldüğünde suratımı asmıştım.

"Daha da kötüsü. Bilginiz olsun."

"Herkesten çok çalışırsan bu bir sorun olmaz.."

"Yine de..."

"Baekhyun..Dersim de konuşmaya devam edecek misiniz..?"

Kyungsoo henüz bilgisayarında birşeyleri ayarlarken bize bakmadan seslenmişti.

Gökkuşağı《 Baekhyun 》 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin