Final Part 1/2

1.9K 129 64
                                    

Baekhyun ve Luhan her zaman ki yerlerinde buluştular. İkiside gergindi ve yüzlerinden okunuyordu.

"Pekala Tao'nun anlattıkları kesin mi..? Planları biliyor musun..?"

Luhan derin bir nefes aldı. Beklediğinden daha zor ve tehlikeli bir işe adım attıklarını şimdi görüyordu.

"Malesef ki doğru Baekhyun ve işin kötü tarafı nedense bu işte söz sahibi değilim."

"Senden şüpheleniyor mu..?"

"Bilmiyorum ama sanmıyorum. Benden şüphelenmesi için bir sebebi yok. Sanki beni bu işten uzak tutma sebebi başka."

"Ne o zaman..?"

"Sanki beni korumaya çalışıyomuş gibi."

"Hıh! Başka zaman mı bulamamış koruyacak."

"Belki de şimdi ki günah keçisine güvendiğinden beni tehlikeye atmıyordur."

"Ne demek istiyorsun.."

"Beni iyi dinle Baekhyun bu iş için neden seçildin..? aranızda ki soğuk savaş hep vardı ama neden şimdi..? Çünkü artık seninle savaşacak gücü yok. Yavaş yavaş kaybediyor ve bu daha büyük bir risk almasını sağladı.."

"Yani yaratacağı kaosun planlayıcısı olarak beni mi göstercek."

Luhan Baekhyun'un zekasına hayran kaldı. Çok birşey anlatmadan ana konuyu anlamıştı.

"Evet. Alınan patlayıcılar sana verilen günden bir gün önce koreye gelmiş olacak. Sen malları aldığını sanarken orada görüneceksin. Sen orada mallarla ilgilenirken çoktan biryerler havaya uçmuş olacak ve ufak bir kaıtlarda oynama ile tarih değiştirilecek. Sen sanki bir gün öncesinden patlayıcıları almış olacaksın ve tüm planın beyni gibi görüneceksin. Peki bir vatan haini olarak sana ne ceza vereceklerini az çok biliyorsundur. Bunu ortaya çıkaran Bay Kim ise kahraman olacak."

Baekhyun böyle birşey olacağını sezmişti. İşlerin iyice çıkmaza girdiğini hissederken çok iyi bir pana ihtiyacı olduğunu biliyordu.

"Pekala. Bununla baş etmek zorunda olduğumu biliyorsun Luhan. Yani anlayacağın bu işte hayatımı ortaya koyacağım. Bneimleysen bunu göze alman gerekecek."

Baekhun, Luhan orada çekip gitse ona kızmazdı. Ama nedense ona baktığında onunla kalacağından emin gibiydi.

Luhan Baekhyun'un bileğini erkekçe kavrarken ona karşı ilk defa gülümsediğini fark etti.

"Çoktan göze aldığımı göremiyor musun..?"

Baekhyun Luhan'ı kendine çekip erkekçe sarılırken aralarında ki süpriz dostluğa gülümsedi. İşte şimdi daha güzel hissediyordu. Daha güçlü ve daha cesur.

"Neden burada toplandığımızı merak ettiğinizi biliyorum."

Baekhyun tüm erkekleri odasında toplamıştı çünkü onlarla yasadışı bir operasyona çıkmanın planını kurmuştu. Dikkat çekmemek adına burada konuşmayı ön görmüştü herkesin bir anda üstten kaybolması dikkat çekerdi.

Tao bu gizli operasyyon için burada kalmıştı ve bir haftadır burada takılıyordu. Kris Baekhyun'un ilk aramasında soluğu burada almıştı. Ciddi bir şey olduğunu biliyordu.

Burada olmayan sadece iki kişi vardı. Luhan ile ortak bir görüşme ayarlanamayacaktı burda konuşulanları Baekhyun ona aktaracakdı. Suho ise bu olaydan bilerek uzak tutulmuştu. Baekhyun onu bu işe karıştırmayı doğru bulmuyordu.

Gökkuşağı《 Baekhyun 》 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin