48

1.8K 143 154
                                    

"Biz evleniyoruz.."

Uzun süredir konuşmuyorduk ve yoğun geçen günlerin ardından Soo Min'den duyduğum ilk şey bu olmuştu.

"Ne dedin.?" şaşırıyor olmam gayet normaldi bence.

"Evleniyoruz. Min Seok geçen akşam teklif verdi ve bende en az senin kadar şaşırdım."

"Fazla hızlı olmadı mı..? daha tanışalı ne kadar oldu ki..?"

Yanlış bir karar almasını istemiyordum. O benim ailem diyebileceğim sayılı insanlar arasındaydı ve üzülmesi isteyeceğim en son şey bile değildi. Minseok'a güvenim sonsuzdu. Sadece gerçekten birbirlerini tanıdıkları konusunda şüphelerim vardı.

"O benim ruh eşim Soo Yun. Bunu ona bakığım her an hissedebiliyorum. Hatta onu gördüğüm ilk an hissettim. Teklifini ilk duyduğum anda bende şaşırdım ama hayatımda o olsun istiyorum. eşim olsun istiyorum onunla devam edip zorluklarıda güzellikleri de karşılamak istiyorum."

"Bunu en az senin kadar istiyorum Soo Min. Peki düğün ne zaman.." en azından düğüne kadar biraz zaman geçer diye düşünüyordum.

"Bu ilk baharda." Yada geçmezdi. İlk bahara şunun şurasında iki ay kalmıştı. 

"Sizin adınıza çok sevindim Soo Min. Umarım herşey çok iyi gider."

~~~

"Biraz daha sert olabilirsin Soo Yun."

Bizim olarak kabullendiğimiz pratik odasına gelmeyeli bir iki ay kadar olacaktı. Ama Baekhyun için sanki yeni bir çaylaktım ve karşımda ki kum torbasına yeteri kadar güç uygulamıyordum.

Sanırım Soo Min bana haber verirken Minseok da diğerlerine haber vermişti ki karşılaştığımızdan beri surat asıyordu. Başta bana öyle gelmiş olabileceğini düşündüm. Ama pek öyle değil gibiydi.

"Daha ne kadar sert olmalıyım Baekhyun. Üstelik kum torbasını dövme fikri de nerden çıktı. Karşıma geçsen daha verimli bir ders olur."

"Sana birazcık.. sadece birazcık sinirli olduğum için karşına geçmek istemiyorum Soo Yun."

Evet birşey olduğunu ve bizimle ilgili olduğunu anlamak zor olmamıştı. Ben kum torbasıyla mücadele ederken o kenarda uzanıyordu.

"Pekala neden bana sinirlisin acaba..?"

"Soo Min ve Minseok'un evlenme kararını duydun mu..?"

"Evet ve bunun bizimle ne alakası olduğunu cidden merak ettim."

Aslında nasıl bir alakası olduğunu biliyordum.

Yattığı yerden doğruldu ve bu nedense gözüme fazla hoş gelmişti. Bu aralar onunla ilgili uygunsuz hayallerim vardı ve uygunsuz oluşu bile beni rahatsız etmiyordu.

O bir adım atsa bende bir adım atacaktım ama bu konuya yaklaşımı son derece sınırlıydı. Espirilerini yapıyordu benimle uğraşıyordu beni heyrcanlandırıyordu ve bazen bilerek beni etkilediğini düşünüyordum. Ama asla kendi belirlediği sınırı aşmıyordu.

Benimle oynamak ona keyif veriyordu ve kendi belirledigi sınır içerisinde dolanmam hoşuna da gidiyor olabilirdi.

Küçüklüğümüzde yaşadıklarımızın intikamını filan mı alıyordu..? Öyleyse bile beni fazlaca zorlandığın da o zamanlar ki gibi cesur olabilirdim ve bu sefer benim çizdiğim sınırlarda oynardık.

"Onlar tanışalı neredeyse bak neredeysenin altını çiziyorum, neredeyse 2 ay filan oldu. Ve bu bahar evleniyorlar."

"Evet. Bencede biraz hızlı ve ani oldu."

Gökkuşağı《 Baekhyun 》 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin