Biraz daha üstümde durup ayağa kalkmıştı Baekhyun. Kalkmam içinde bana elini uzatmıştı. Elini tutup kalktım.
"Şimdi odana gidip dinlen."
Onu daha fazla kızdırmayacaktım. Dediğini yapıp odama gitmek için bir adım attığımda kolumdan tuttu.
"Bekle bir saniye..Omzun kanıyor.."
Duyduklarımla bileğimi tutan elinden sıyrılıp elimi omzuma attım. Elime gelen ıslaklığı gözlerimin önüne getirdiğimde anladım bu kandı.
"Bakmama izin ver.."
"Gerek yok şimdi revire giderim."
Bileğimi tutmak istemişti ama bu tuttuşundan kaçınmayı başarmıştım.
"Beni kızdırmaya mı çalışıyorsun..?"
"Hayır. Siz uğraşmayın ben hallederim."
Bulunduğumuz yerden çıkmak icin tekrar kapıya yöneldiğimde beni durdurup kendine yönlendirmişti.
"Sana gidebilirsin dedim mi..? Kendin halledebilirsin dedim mi..? Bakmama izin ver."
Bir kaçışın olmadığını görünce yavaşça arkamı döndüm. Oda tişörtümü sıyırıp yarama bakmıştı.
"Pansuman gerekiyor..Burda da malzemeleri olacaktı. Sen otur ben getiricem."
"Baekhyun..Sen uğraşma ben revire giderim.." son kez ona uğraşmamasını söyleyebilmiştim. Bana öyle kızgınlıkla bakmıştı ki daha da ağzımı açamamıştım. Bulunduğumuz yere oturup onu beklemeye başladım.
Elinde ilk yardım çantasıyla geldiğinde arkama geçmişti. Çantayı açıp içinde birşeyler aradığını duyduğum seslerden anlıyordum.
"Tişörtünü çıkarmayı düşünüyor müsün çaylak.."
Bana seslenisiyle düştüğüm derin düşünceden sıyrıldım. Evet beni zorlayacak olan durum tamda buydu. Tamam altımda atletim olabilirdi. Ama yinede bu utanmama engel değildi.
"Neyi bekliyorsun..?"
Tekrar bana seslendiğinde tişörtümün eteklerinden tutup yavaşça üzerimden sıyırdım.
Bu olaya tümüyle ben sebeb olmuştum. Ve iyi ki şuan arkam dönüktü. Yüzümün kızarıklığını görse eminim günlerce dalga geçerdi.
O pansuman yaparken ben hissettiğim acıları dudağımı ısırarak yada elimi sıkarak gizlemeye çalışıyordum. Bu konuda başarılı da olmuştum.
Belki acımı gizlemek zorunda degildim. Ama yaramın açılmasında sorumlu olduğum için bir mızıkçı gibi davranmak istememiştim.
Baekhyun büyük yara bandını yarama yapıstırdığında da herşey sona ermişti.
"Sana durman gerektiğini söylemiştim demi.."
Tabi azarlama kısmı hariç. Henüz beni azarlamamış olan hocama dönüp kendimi savundum.
"Haklısın. Ama daha fazla geride olmak istemedim."
"Bunları iyileştiğin zaman düşün."
"Oh! Peki.."
"Bu arada neden dikişlerin alınmamıştı.."
"Sahi..siz onu nerden biliyorsunuz.."
"Önce ben sordum.."
"Ne..çocuk gibi bunun tartışmasını mı yapıcaz.."
"Hayır. Sen benim sorumu cevaplayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı《 Baekhyun 》 Tamamlandı
FanfictionSoo Yun yine bütün arkadaslarindan daha hızlı bir şekilde yapbozunu tamamlarken yüzünde ki tebessüm yapbozunun onun gibi kücük elleri olan biri tarafindan bozulduğunda yerini somurtmaya bırakmıştı. "Yaa Baekhyun bunu yapmaman gerektiğini bilmiyor...