Üstümde ki kıyafete ayna da son kez bakıp yatağın kenarına bıraktığım havluyu omuzlarımdan üstüme geçirdim. Baekhyun evin içerisinde havuzu olan bir evi boşuna almadığını ve bana yüzmeyi öğreteceğini söyleyip hazırlanmam için beni yukarı yollamıştı.
Bu konu hakkında beni daha önce bilgilendirmemiş olan Baekhyun yüzünden üzerime gece giymek için getirdigim kısa şortlardan birini ve siyah atletim ile havuza girecektim. Aslında bu bir bakıma iyi olmuştu. Onun karşısında bikini veya mayo tarzı birşeyle şuan çıkamazdım. Fazlaca utanıyordum çünkü.
Yavaşça indiğim basamakların ardından uzun geniş koridorun sonunda havuz ve beni beklemeden havuza girmiş bir adet Baekyun gözüme ilişti. Ve üstsüz olan geniş omuzları.
Yaşadığımız an sebebi ile kalbim ritminde bir tık değişme yaşamıştı.
"Bana havuzlu bir eve geldiğimizi söylemeliydin.." Baekhyun'a yaklaşırken söylemiştim bunları. O ise yandan biraz dönüp bana bakmış ve beni baştan aşağı süzmüştü. Bu sırada havuzun oraya gelip oturmuştum. Henüz suya girmeye hazır olmadığımdan sadece bacaklarımı suya doğru sarkıtacak şekilde oturmuştum. Su beklediğim gibi soğuk değildi. Aksine gayet sıcaktı.
"Bilerek söylemedim.."
"Niye..."
"Bikini filan getirirsin diye.."
"Evet. Aynen öyle yapardım. Bunun nesi yanlış..?"
"Yanlış değil..Tehlikeli..."
Sonrasında göz kırpmış beni hayretler içinde bırakmıştı.
"Sadece unuttum tamam...Bakma öyle. Delirmedim.."
Yüzüne yerleştirdiği gülümseme ile ağzımdan hafif bir 'Hıh' nidası yükselse de kafamı onun tersi tarafa çevirip gülmüştüm.
Tamam ben biraz kapalı giyinmiştim...Peki ya o..? Şuan üstsüzdü ve ona yandan bir bakış attığımda göğüs kaslarını görebiliyordum.
'Bir kere baksam ne olur..?'
Iç sesim beni hemen ikna edebilmişti. Daha doğrusu ikna etmek için bir zahmete girmesine bile gerek kalmadan onu onaylamıştım. Kafamı ona doğru çevirip o bana bakmıyorken bunun için fırsatım vardı.
Ona çaktırmadan kafamı biraz eğip onu görmeye çalıştım ama bu acı yeterli olmamıştı. Yavaş yavaş biraz daha eğilirken bir yandan da Baekhyun'a bakıyordum. Neyse ki o ne konuşuyor ne de benim olduğum tarafa dönüyordu.
Görebilmek icin biraz daha eğildiğimde oturduğum yerde dengemi kaybettim. Havuza düşecek olma korkusuyla gozlerimi kapatmıştım.
Kendimi havuza düşmeye hazırlamışken omuzlarımda hissettiğim bir çift el beni doğrultup düşmemi engellemişti. Havuz kenarında oturduğum pozisyona tekrar dönmemi sağlamıştı Baekhyun.
"Hain emellerini anlayamayacağımı mı düşünüyorsun..?"
Tek kaşını kaldırıp ve yüzüne duruma pekte uygun olmayan tatlı bir gülümseme yerleştirmişti.
Ve yanaklarımın kırmızılaştığını hissedebiliyordum. Ona cevap vermeyecektim.
"Sessizliğin sana hiçbir şey kazandırmaz.."
Yine de sessiz kalmıştım. O ise daha fazla dayanamamış gülmeye başlamıştı.
"Fazlasıyla komiksin.."
"Ya! Gülmesene.." biraz utangaç bir bağırtı olmuştu. Sesim biraz yükselmiş sonunda ise normal bir tonda durmuştu.
Onu gözetlediğim için benimle dalga geçecekti. Bu durumdan fazlaca utançla çıkacaktım. Ama pişman mıydım..? Hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı《 Baekhyun 》 Tamamlandı
FanfictionSoo Yun yine bütün arkadaslarindan daha hızlı bir şekilde yapbozunu tamamlarken yüzünde ki tebessüm yapbozunun onun gibi kücük elleri olan biri tarafindan bozulduğunda yerini somurtmaya bırakmıştı. "Yaa Baekhyun bunu yapmaman gerektiğini bilmiyor...