Again

2.5K 101 9
                                    

Ušao sam u stan lagano odgurnući vrata.
- Ljubavi.- rekao sam tiho te vidio kako izlazi iz wc-a omotanim ručnikom oko tijela. Nasmiješio sam se na šta je ona nakrivila glavu.
- Jesi gotova?- upitao sam ju te je kimnula glavom na šta sam ja ispustio žalostan krik. Nasmiješila se pokazavši svoje savršene bijele zube. Obožavao sam ju gledati dok se smije, potom malo gužvajući svoj nos na kojem su bile one predivne pjegice. Pa zatim njeno blijedo lice sa rumenim obrazima. Potom njene nebeske plave oči. Siguran sam u ovo.
- Što je bilo?- upitala me te mi se približila i maknula pramen kose koji mi je padao u oči.
- Ništa, zar te ne smijem gledati?- upitao sam ju te je slegnula ramenima.
- Ne znam.- nasmijala se te sam ju podigao sebi u naručje i odnio na krevet. Gledala me svojim plahim očima na šta sam se ja smješkao. Ostavio sam jaknu na vješalici iza vratiju te se legao pored nje staveći glavu na njen trbuh. Disao sam usporeno s njom. Rukama je prolazila kroz moju kosu na šta sam se ja naježio. Podigao bih pogled prema njoj samo kako bih se uvjerio da ne sanjam. Da je ona stvarno ovdje.

Amber P.O.V

- Spremna sam sada.- rekla sam što je izazvalo čuđenje na njegovom licu. Nasmiješio se nakratko shvaćući na što se moja rečenica odnosila.
- Jesi sigurna?- upitao me je te sam kimnula glavom. Sigurna sam da bih Justin htio da nastavim svoj život, sa njim ili bez njega. Nije znao što će prvo učiniti te sam se nasmijala i maknula ručnik sa svog tijela na šta se sada on nasmijao. Laganim pokretom je skinuo svoje hlače te se pridržavajući rukama od krevet podigao sve do moga vrata te na njemu otisnuo par nježnih poljubaca. Naježila sam se od njegovog dodira što je on primjetio ispustivši lagani uzdah. Sljedeći potez mu je bila majica koja je ubrzo završila na podu. Nastavio me je ljubiti po mom vratu što me je dovelo do ludila. Njegov poljubac prostrujio bi mojim tijelom uz osjećaj neopisivog užitka. Lagano se uz moje dopuštenje spustio do mojih grudi te ih počeo ljubiti i grickati na šta sam ja lagano uzdisala. Konačno je došao i red na njegove bokserice koje je skinuo jednim pokretom ruke te mi GA lagano ugurao unutra. Počela sam sve teže i teže disati i sa mojih su se usnama moglo isčitati njegovo ime. Tijekom našeg odnosa, nismo bili pohlepni niti to radili radi užitka. Radili smo to upravo zato jer smo osjećali nešto više. Osjećaji pomješanji žudnjom i ljubavi je dovelo do ovoga. Moje tijelo stopljeno s njegovim. Ljubio me je po cijelom tijelu ostavljajući neobrisive pečate. Smiješkao se usput mi govoreći lijepe riječi od kojih bih pocrvenjela u licu. Njegov topli dah ispunjavao je ovu prostoriju, njegov miris se već duboko zavukao pod moje nosnice i moju kožu. Taj njegov božanstveni miris, kojeg sam obožavala.

(...)

Gledali smo se nekoliko minuta u tišini razmjenjujući osjećaje. Nakratko bih se nasmiješio na šta bih ja mrštila svoj nos, a zatim bih on i tako u krug. Bilo nam je dovoljno gledati se u oči i šutjeti. Bilo nam je dovoljno što smo imali jedno drugog.
- Znaš razmišljao sam dugo o ovome, i znaš šta sam shvatio?- upitao me je treptajući na svaku riječ koju je izgovorio. Odmahnula sam glavu u znaku da mi kaže te je polizao svoju usnicu.
- Da ne mogu bez tebe i da hoću. Ne mogu. I žao mi je ako sam te ikada uvrijedio zbog onih djevojaka, ali nemoj mi zamjeriti. U svakoj sam tražio tebe, budeći se svako jutro u nadi da ću umjesto njih vidjeti tvoje lice. Samo zato, ni zbog kojeg muškog ponosa ili potrebe, samo zato. Da te možda pokušam zaboraviti, ali nije uspjevalo. Zavukla si se tu.- primio je moju ruku te je prislonio na njegovo srce. Osjetila sam kojom je brzinom kucalo te sam se nasmiješila.
- Harry..- nasmiješila sam se te nastavila.. Ja sam ti davno sve oprostila.- rekla sam tiho te mogla uočiti njegov osmijeh. Krenuo je nešto reći ali ga je prekinulo zvono. Ustala sam se te ogrnula ogrtačem i krenula prema vratima. Usput sam pogledala na sat koji je pokazivao 9 navečer. Ma tko je sad? Otvorila sam vrata te vidjela djevojku plave kose i uočljivih zelenih očiju sa bocom vina u ruci. Podigla sam obrve te ju odmjerila.
- Oprosti, koga trebaš?- upitala sam ju te je polizala usnicu.
- Harrya.- rekla je promukim glasom te sam maknula pogled sa nje i bacila ga na Harrya koji je ležao na krevetu.
- Harry.- pozvala sam ga te me je zbunjeno pogledao. Obukao se te prišao vratima.
- Llooren?- promucao je na šta se ona nasmijala.
- Ovo ti je sestra, mama, baba?- rekla je sa velikim smješkom na šta sam ju ja bijesno pogledala.
- Šta ti radiš ovdje?- upitao ju je te se lagano osmjehnula.
- Kao da ne znaš.- rekla je te izvadila mobitel. Nešto je tipkala po njemu na šta sam ja kipila od bijesa.
- "Dođi večeras..- prekinula je poruku. Na ovu adresu.- prstom je pokazala na broj koji se nalazio na vratima. U 9 znaš koliko te želim izjebati. P.S kupi najbolje vino, platit ću ti duplo."- čitala je sa smješkom te sam joj ja u jednom trenutku zatvorila vrata njoj pred nosom. Harry me je gledao ne definiranim izrazom lica, vidjelo se da je nešto između bijesa i ljutnje. Pokušao je nešto reći ali je cijelo vrijeme ponovo bacao pogled na zatvorena vrata.
- Ali ne.. To nisam ja napisao.- rekao je te sam uzdahnula. Suze su se počele nakupljati u mojim očima ali im nisam dopustila da skliznu mojim obrazima. Nisam htjela dokazati da sam povrijeđena, ponovo. Usmjerila sam pogled prema njegovim usnicama koje je grizao od nervoze.
- Zašto bih ju uopće pozvao na ovu adresu?- upitao me je nakon nekog vremena te sam slegnula ramenima skrivajući tugu. Bila sam slomljena, ne toliko fizički koliko psihički.
- Možda zato jer si idiot.- rekla sam te se zatvorila u sobu zaključavši vrata.
- Amber!- čula sam glasno udaranje po vratima a ubrzo i jecanje.
- Nisam ju ja pozvao!- zaderao se te su moje suze konačno potekle. Samo sam čekala. Sjela sam na pod i skupčala se, privučevši svoja koljena ka prsima.
- Ljubavi..- nastavio je i dalje lupati i udarati ali mu nisam davala odgovor.
- Megan je sve ovo učinila, uzela je broj Loren i zatim joj rekla da dođe ovdje. Šta misliš zašto sam trčao doma po mobitel?- ponovo se zaderao te sam se ustala i otvorila vrata. Gledao me umornih očiju te sam mu opalila šamar. Zbunjeno je gledao za mojom rukom koja ga je upravo ošamarila.
- Ovo ja svaki dan proživljavam. Ove pljuske koje dobivam od tebe. Samo još deset puta gore i jače. Ranjavaš mi srce i dušu Harry, ja sam spremna za psihijatriju nakon tebe. Spremna sam..- rekla sam tiho te me je pokušao zagrliti na šta sam ga ja odmaknula od sebe.
- Zaista nisam kriv.- rekao je kroz suze. Uzdahnula sam te prošla rukom kroz kosu.
- Znam.. Ali se bojim.. Svakim danom sam.- prekinuo me je prisloneći svoje usne na moje.
- Gotovo je.- rekao je nakon nekoliko trenutaka kada je odvojio svoje usne od mojih. Namrštila sam obrve u znaku da ga ne razumijem. Nisam htjela da bude kraj, unatoč svim riječima koje sam mu rekla. Nisam htjela kraj. Volim ga. Ponovo su mojim suhim obrazom potekle suze. Odmaknuo se od mene te obukao tenisice i izašao iz stana.
- Harry, ne idi.- rekla sam šaptom te se skliznula niz hladan zid. Nisam željela kraj.

____________________________________________________

JAO DOSADNO:( NEMAM BAŠ IDEJA, ALI VALJDA ĆE STIĆI. NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. VOLIM VAS PUNO HVALA VAM ŠTO ČITATE OVO UOPĆE:/❤

Saved ( Harry Styles, Croatian )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt