Gledala sam u njegove prste koji su se igrali sa vrškom majice. Uzdahnula sam ostavivši dvije šalice kakaa na stol što ga je natjeralo da podigne pogled.
- Hvala.- tiho je rekao na šta sam se lagano nasmiješila kimnuvši glavom. Sjela sam nasuprot njega promatrajući ga sada kako prstima obije ruke mrda šalicu sa stola. Neugodna tišina ispunila je prostoriju jedino se tu i tamo čuo pokoji tupi udarac od stol. Uzdahnula sam te se naslonila na kauč nastavivši šutjeti.
- Amber.- konačno je odložio šalicu te podigao pogled sa nje. Pogledala sam u njega koji je trenutno gledao u mene. Njegove oči bile su prikovane uz moje što je stvaralo nelagodu u mome tijelu.
- Ne znam kako sam ti ovo sve mogao učiniti...- rekao je tiho zapravo pretiho kao da je govorio sam sebi. A možda i jest. Nisam znala, zato mu nisam na to ništa niti odgovorila. Ponovna tišina ispunila je prostoriju te sam se od nje već počela ježiti.
- Nisi ni probao.- rekla sam na šta je namrštio obrve.
- Kakao.- tiho sam rekla na šta se nasmijao uzevši šalicu u ruke te ih prebliživši usnama. Otpio je gutljaj te ju vratio na prvobitno mjesto ponovno me nastaveći gledati.
- A na šta si pomislio?- upitala sam ga na šta je slegnuo ramenima malko spustivši pogled.
- Čudno mi je razgovarati s tobom nakon toliko vremena, i mogu ti priznati da mi je lijepo, čudno ali lijepo.- rekao je na šta sam se blago osmijenula prošavši rukom kroz kosu.
- Da.- rekla sam na šta je lagano uzdahnuo pogledavši uokolo stan.
- Tvoj prvi stan?- upitao me je na šta sam namrštila obrve.
- Sad si me zbunio, mislim da je drugi.- rekla sam na šta se nasmijao kimnuvši glavom. Ponovo je jedan maleni pogled uperio prema meni na šta sam ispustila lagan uzdah. Ponovno me osvaja svojim pogledom, ponovno padam na to iako sam smatrala da je to već odavno savladano, ali sam se očito prevarila.
- Amber.- ponovno je zazvao moje ime te sam kimnula glavom u saznanju da ga slušam.
- Zašto misliš da nisi više ista osoba kao prije? Meni si i dalje ista.-rekao je laganim osmijehom na šta sam mu odgovorila uzdahnom.
- Zbog toga sam te i pozvala unutra. Iako više nismo zajedno, mislim da zaslužuješ istinu.- rekla sam na šta je namrštio obrve od čega su mu se na čelu pojavili bar nabora.
- Tiče se mog posla...- pokušala sam ovo reći na što lješsi način ako se to uopće moglo uljepšati.
- Što sa tvojim poslom?- i dalje me je zbunjeno gledao i davao signal da nastavim.
- Nije baš najljepši.- prošaptala sam na šta je podigao obrve rukom pokušavajući nešto pokazati ali je odustao.
- Kako misliš?- upitao me je nakon nekog trenutka te sam preokrenula očima duboko uzdahnuvši.
- Prodajem svoje tijelo za novac!- rekla sam malo glasnije nego prošli put na šta je on ispustio tih izdah.
- Znam odvratna sam, ali kada to jednom započneš ne možeš više stati. To je isto kao sa drogom, vežeš se sa svih strana i da želiš ne možeš iz toga izaći.- rekla sam sjetivši se svog iskustva. Pomalo mi je uputio razočaravajući pogled radi čega sam osjetila žarenje mojih obraza.
- Pa dobro, ne vidim u tome ništa loše.- rekao je na šta sam otvorila gotovo cijela usta ne vjerujući u njegove riječi. Zar ga stvarno nije briga?
Harry P.O.V
Njezine riječi su me u ovom trenutku zaboljele više od one da mi je sestra. Zar je ta cura stvorena samo da me slama? Da se pred njom osjećam jadno i izigrano? Nikada nisam vjerovao da bih išla tako nisko, uvijek sam ju smatrao otmjenom i luksuznom djevojkom bez obzira na njeno odrastanje u onom domu.
- Čekaj, zbilja ti ne smeta?- upitala me je i dalje imajući zbunjeni izraz lica. Lagano sam se nasmiješio željevši izigrati ne zainteresiranost, ali nitko nije znao koliko sam bio povrijeđen trenutno. Dok sam ja mjesece provodio povraćajući sjetivši se svih trenutka koje smo imali, ona ih je provodila u krevetu drugih muškaraca. Na samu pomisao da je svaku večer s drugim, da netko drugi ljubi te njene krasne usne, dodiruje tu njenu nježnu kožu... Boli me dovraga Amber, i smeta mi, naravno da mi smeta.
- To je tvoj život kojem ti gospodariš zar ne?- zastao sam lagano joj namignuvši. - Nego, izvodiš li kakav ples prije toga.- pokušao sam zvučati odvažno i snažno ali sam osjetio kako mi se glas na kraju prelomio.
- Da, kao nekakav ples oko šipke, ali Harry ne bih sada o tome, oprosti.- rekla je na šta sam kimnuo glavom dignuvši se sa kauča.
- Ja bih trebao ići. Bilo mi je drago ponovno sa tobom popričati.- rekao sam te krenuo prema hodniku ali je ona krenula zamnom.
- Ne moraš me ispratit znam di su vrata.- rekao sam na šta je kimnula glavom zaustaveći se nakon par koraka. Ušao sam u hodnik počevši rukom prolaziti kroz kosu. Bio sam razočaran i više od toga ali sam si morao dokazati da mogu bez nje. Spustio sam glavu prema podu te uočio smotan papirić. Sigurno mi je ispao dok sam ulazio. Sagnuo sam se uzavši ga u ruku ali sam vidio drugačiji font slova ispisan na njemu. Namrštio sam obrve te ga cijelog otvorio vidjevši ispisanu adresu poznatog striptiz bara u koje sam često prije odlazio. Lagano sam se osmijehnuo te ga ponovno smotao ostavivši ga na mjestu gdje sam ga i pronašao.
- Vidimo se večeras, Amber.- tiho sam rekao laganim smijehom te napustio zgradu. Nikome više neću dopustiti da ju pipne, kunem se.
Amber P.O.V
Ogrnula sam se ogrtačem te sjela na stolicu pričekavši da me Phill prozove. Pogledavši prema ulijevo vidjela sam Susan koja je popravljala šminku. Ustala sam se sa stolca te joj prišla sa leđa. Vidjela me je u ogledalu lagano se nasmijavši. Odložila je olovku te se okrenula prema meni. Njena tamno crvena kosa sada je bila zavezana u visoki rep uz to da joj je i tako kosa bila do ispod ramena.
- Žao mi je radi onoga jučer, ali znaš Philla.- rekla sam pomalo posramljeno na šta je kimnula glavom.
- Znam Amber, hvala ti svejedno, nitko to ne bih napravio za mene.- rekla je na šta sam se lagano nasmiješila primivši je za ruku.
- Čula sam da netko plaća da ne budeš izvučena.- rekla je smješeći se na šta sam se lagano zarumenila.
- Da, iznenadilo me je to. Samo, to neće trajati vječno.- rekla sam na šta je potvrdno kimnula glavom.
- A bar se još netko brine za tebe.- rekla je ispustivši moju ruku. Uzdahnula sam sjetivši se da Susan nema nikoga osim mlađe sestre. I ona je jako mlada, čak i premlada za ovaj posao. U rujnu je tek navršila osamnaest i osuđena je na ovo.
- Znam mila da ti je teško...-
- Ništa ti Amber ne znaš, ne poznaješ me dovoljno dobro da bih me poznavala. Nitko me ne poznaje.- rekla je gotovo kroz plač na šta sam pognula glavu ne želeći ju gledati jer sam znala da to nije voljela.
- Molim te ostavi me samu Amber, molim te.- rekla je na šta sam bez da sam podigla glavu odšetala od nje. Da nas je netko trenutno gledao mislio bi da me je Susan dobro oprala čim nisam podizala pogled. Ali nije bilo tako, ona je zapravo jako draga i simpatična cura, samo joj se dešavaju ružne stvari zbog čega je očajna.
- Amber hajde!- čula sam hrapavi muški glas koji me svakodnevno posjeća na Harryev. Uzdahnula sam skinuvši ogrtač krenuvši se kretati prema pozornici prolazivši kroz kablove koji su bili spojeni na mikrofon i još nekakve gluposti koje se nisu vidjeli na pozornici. Stignuvši do zastora kratko sam provirila iza njih i vidjela Kortney trenutno na pozornici.
- Jesi spremna ljubavi?- upitao me je ponovno onaj hrpavi glas na šta sam se lagano nasmiješila zaklopivši oči. Ponovno se sjetivši onog njegovog zelenog pogleda tjerao je osmijeh na moje lice. Nisam sigurna da li ću radi njega dobro izvesti večerašnju koreografiju, ali trudit ću se što najbolje mogu.
- Halo mala.- pljesnuo mi je rukom pred nosom te sam otvorila oči kimnuvši glavom.
- Da,da.- promrmljala sam na šta je kimnuo glavom gledavši u maleni televizor Kortney koja je upravo završavala.
- Krećeš za 3,2,1...- rekao je tiho na šta sam duboko uzdahnula izašavši iza zastora.
Harry P.O.V
Bio je dobar osjećaj promatrati sve te djevojke koje su večeras nastupale jer su sve bile opako dobre, ali sam ja i dalje čekao na Amber. Vidjevši micanje zastora te kako iza nje izviruje pa zatim i izlazi njena glava kako i ostatak tijela natjerao je moje usne na smijeh.
- Skini se gola Amber!- začuo sam glas muškarca pored sebe te sam mu uperio ljutit pogled, ali sam se na vrijeme smirio. Ipak se ona javno njima pokazuje i nebi me ni čudilo da je spavala sa ovim seronjom. Podigao sam pogled prema njoj koja je izvodila kakav ples od koje je samo rasla moja požuda za njom. Ona koja se nikada nije ni ugasila. Vidjevši njene oči koje su gledale prema mojima dalo mi je malo povoda za smijeh iako sam znao da me ne može vidjeti od svijetla reflektora. Vidi gužvu ali ne i lica drugih. Vješto je mrdala svojim kukovima od kojeg su samo sve više ljudi oko mene uzdisali i ispuštali čudne izdahe. Bila je zgodna čak i previše zgodna. Možda i najbolja od svih. Zapravo daleko bolja od svih. Još je kratko plesala te se naklonivši zahvalila i napustila pozornicu koju je upravo zauzela crvenokosa djevojka. Uzdahnuo sam te se pomaknuo u stranu krenuvši prema šanku koji je trenutno bio prazan. Nagnuo sam se nad njega gledajući u konobara koji je trenutno brisao čaše.
- Izvoli.- rekao je na šta sam kratko promislio.
- Nešto kratko a jako.- rekao sam na šta je kimnuo glavom posluživši mi na stol čašicu a nakon toga i tamno piće. Nisam ga htio niti pitati što je već sam ga otpio na ex na šta se moje tijelo lagano zatreslo. Bilo je zbilja žestoko, ali mi je pasalo u ovom trenutku.
- Za koga glasuješ?- upitao sam ga na šta je glavom pokazao prema pozornici sa koje je trenutno silazila crvenokosa djevojka.
- Susan.- tiho je rekao nasataveći brisati čaše.
- Spavao si sa njom?- ponovno sam ga upitao na šta se nasmijao odmahnuvši glavom.
- Ma ne. Nego, više se radi o zaljubljenosti nego o tijelesnoj žudnji, ako me razumiješ.- rekao je na šta sam se lagano osmijehnuo.
- Potpuno te razumijem.- rekao sam približivši čašicu prema njemu te je u nju ponovno utočio isto piće.
- Još samo jedno. Moram ostati trijezan za večeras.- rekao sam namignuvši mu na šta je namrštio obrve.
- Kako znaš da ćeš ti biti taj sretnik koji će provesti noć sa jedim od ovih dama?- upitao me je ponovno pokazujući glavom prema pozornici na kojoj su sada bile sve. Otpio sam piće na brzinu te se odmaknuo od šanka.
- A platiti?- viknuo je zamnom te sam zavukao ruku u džep izvadivši 20 dolara.
- Oprosti, nije bilo namjerno.- rekao sam na šta je kimnuo glavom pospremivši novac u blagajnu nastaveći brisati čaše. Približio sam se ponovno pozornici sada ju gledavši u društvu drugih djevojaka.
- Hvala vam djevojke, bile ste sve odlične ali samo jedna je večeras zablistala a to je..- rekao je hrapavi glas dosta sličan mome na šta sam se lagano nasmiješio pogledavši prema Amber. Zanima me da li je ikada pomislila na mene kada joj se obraćao ovaj tip.
- Kortney!- izgovorio je ime djevojke koja je stajala do Amber te ju je ona čvrsto zagrlila. Iako su djelovale vrlo tužne smatrao sam da nije u tome riječ. Ne bih one ovo dovraga radile da to ne žele. Kratko me je osvijestio pljesak te glas istog onog tipa.
- Broj 7 javite se!- rekao je u mikrofon te sam zavukao ruke u džep izvadivši papirić koji je pokazivao istoimeni broj.
- To sam ja.- rekao sam si sam u bradu te dignuo ruku u kojoj se nalazio broj.
- Pridružite mi se na pozornici, no!- ponovno je rekao te sam se stepenicama počeo penjati gore kada je me zaustavio nabildani muškarac.
- Broj.- rekao je te sam mu ga pružio u ruku nakon čega je kimnuo glavom pustivši me. Popeo sam se gledajući u djevojku koja je bila prozvana. I dalje je bila u društvu Amber tako da me nijedna od njih dvije nije vidjela.
- Dođite sretniće.- pozvao me je tip koji je govorio u mikrofon te sam mu se smiješkom približio. Tako sam žudno htio da me vidi, htio sam vidjeti njenu reakciju. Po njoj ću najbolje znati osjeća li išta više prema meni.
- Predstavi se.- rekao je staveći mikrofon pred mene. Lagano sam se osmijehnuo.
- Moje ime je Harry Styles.- rekao sam nakon čega je njezino lice poprimilo drugačiju boju. Dakako počelo je priličiti zelenoj. Njene oči nisu skidale oči sa mene a i smatrao sam da je jako zbunjena, a to sam i htio.
- Kortney, dođi upoznaj Harrya.- rekao je nakon čega mi se hodom modela približila lagano mi se smješeći.
- Ti si dobar razlog zašto ovaj posao i nije tako ružan.- prišapnula mi je na šta sam se namiješio pogledavši u Amberinom smjeru te ju tamo više nisam vidio.
- Idemo u sobu.- rekla je te me u drugom trenutku povukla prema zastorima iza kojih se nalazila prostorija sa simboličnim nazivom 'Soba'. Samo se nadam da su bar plahte promjenjene i da ima odgovarajućih kondoma. Ušli smo u sobu nakon čega je zaključala vrata sjednivši se na krevet.
- Skidaj se.- rekao sam joj na šta je na moje riječi počela skidati tanku tkaninu sa sebe.
______________________________________________________________________________________________________________
harry nam je opeet stari.. jups.. hvala vam na gotovo 30000 čitatelja i 1200 lajkova na ovoj priči, zahvaljujem vam još jednom najbolji ste. p.s napravila sam 'trailer' za ovu priču pa ga slobodno pogledajte i prokomentirajte. volim vas<3
https://www.youtube.com/watch?v=3rY7e31Nl7c
KAMU SEDANG MEMBACA
Saved ( Harry Styles, Croatian )
Fiksi Penggemar"Intimacy. Honesty. Commitment. You .Me."