I didn't deserve you

2.5K 115 18
                                    

Ušla sam u stan gdje su već prethodno bila otvorena vrata. Tiho sam ušla zatvoreći vrata.
- Harry.- šaptom sam rekla, te sam čula nečije korake kako dolaze iz kuhinje.
- Amber.- rekao je istim tonom te sam spustila pogled.
- Čekao sam te.- rekao je te te sam uzdahnula.
- Šetala sam i razmišljala. I shvatila da...- stavio mi je prst na usne želeći me prekinuti.
- Amber, mislim da zaslužuješ istinu.- rekao je te sam ga znatiželjno pogledala. Uzdahnuo je počešavši nadlakticu.

Harry P.O.V

FLASHBACK

- Što? Ne čujem te.- zaderao sam se Niallu na uho te se nasmijao.
- Paige!- rekao je glasnije te mi rukom pokazao prema malenoj pozornici gdje je upravo plesala oko šipke. Nasmiješio sam se i okrenuo nazad prema šanku otpijući piće.
- Harry zar zbilja zauvijek misliš čekat na nju?- upitao me je te sam uzdahnuo.
- Ne znam.- rekao sam sebi u bradu ponovno pogledavši prema njoj. Bila je vrlo zgodna koliko sam mogao vidjeti iz poprilične daljine.
- Priđi joj, nemaš šta izgubiti.- rekao je te sam se nasmijao i odložio čašu na šank. Probijao sam se kroz gužvu pokušajući se probiti do pozornice sa koje je upravo silazila. Nespretne štikle smetale su joj dok je silazila niz stepenice te sam uvidjeo svoju priliku. Pružio sam joj ruku koju je čvrsto primila. Njene dugačke i mršave noge polako su se i ležerno spušale prema meni.
- Hvala.- šapnula mi je na uho usto ga zagrizivši. Izmigoljio sam se na trenutak nasmješivši se.
- Ti si Harold zar ne?- upitala me je pogladivši moje lice.
- Harry.- rekao sam sa smješkom te je kimnula glavom.
- Spasiš me odavdje?- upitala me je osvrnući se oko pijanih budala.
- Nisam danas htio glumiti heroja, ali ću učiniti iznimku.- rekao sam te je povukao za ruku probijajući joj prolaz.

KRAJ FLASHBACKA

- Da mogu vratiti vrijeme ostao bih za onim prokletim šankom, makar pod uvjetom da umrem tamo. Amber to je moja najveća pogreška, kunem ti se. Nisam znao šta sam radio, bio sam očajan.- rekao sam kroz suze ne gledajući ju u oči od srama.
- Dobro, što je bilo dalje?- rekla je kroz jecaje te sam uronio svoju facu među dlanove.
- Spavali smo.- rekao sam sa teretom u glasu. Kao da me je netko davio i tjerao me da govorim. Osjećao sam se užasno. Nikada nisam osjetio ovakvu bol koja je prolazila kroz moje tijelo. Kroz moj duh. Riječima sam uništavao i sebe i nju.
- Lagao si mi. Govorio da si patio, mene krivio za ono što sam ti učinila. Ali ti si gori od mene.- rekla je smireno i tiho. Nije grcala u suzama, već je hrabro pokušavala ostati pribrana.
- Amber... ja ne znam što da ti kažem, žao mi je.- rekao sam kroz stalne stanke.
- Molit ću te još samo nešto.- rekla je te sam podigao pogled.
- Odi po Megan. Ne zaslužuje biti više u domu. Samo je oslobodi, ništa te više ne tražim.- rekla je te se ustala sa fotelje.
- Oću, obećajem.- rekao sam te je kimnula glavom obrisući suze koje su se nizale niz njeno sad rumeno lice.
- Pobrinut ću ti se za smještaj, negdje ne brini.- rekao sam joj te me je slomljeno pogledala.
- Ne trebaš, ne brini za mene, snaći ću se.- rekla je te sam odmahnuo glavom.
- To je najmanje što mogu učiniti za tebe, volim te Amber.- rekao sam te je popravila frizuru i izašla iz stana.
- Amber..- rekao sam već kada me nije čula.
- Čuvaj se.- rekao sam šapatom, tiho, sebi u bradu.

Amber P.O.V

Povrijeđena sam po ne znam koji put više, od iste osobe. Hodala sam ulicom pritom šutajući kamenčiće koji bih mi se našli na putu. Mrzila sam ovaj svijet, ponajviše sebe. Nikoga druga osim mene. Sve je u životu prolazno. I one najčvršče stvari se lome. One za koje nikada nebih rekli. Suze su i dalje klizile niz moje lice koje bih redovito brisala radi uplašenih pogleda drugih ljudi. Neki bih me i prepoznali pa bih se zapitali da li mi je Harry to učinio. Ali nebih im rekla da je on. Rekla bih da sam si sama ovo sve napravila. Da je on samo jedna predivna osoba, koja je izigrana od strane mene. Koji mi je pružio sve uvjete koji su mi bili potrebni za život, koji me je spasio. Kojeg volim. I kojem bih sve oprostila. Ali me ne zaslužuje. Ne zaslužuje osobu poput mene. Bio je u stanju promjeniti se radi mene ali ja to nisam cijenila, kao i ništa u ovom životu. Ne zaslužuje potrošiti niti jednu lipu, niti jednu sekundu samnom. Ja sve što dotaknem uništim. Valjda sam za to i stvorena. Uzdahnula sam te se osvrnula na dečka koji je sjedio na klupi zamišljeno gledajući u pod. Sjela sam pored njega naslonivši glavu na njegovo rame.
- Amber.- rekao je smješkom te sam primila njegovu ruku jako je stisnuvši.
- Jus.- rekla sam također se osmjehnuvši te je okrenuo glavu prema meni.
- Loše mi je.- rekao je tihim tonom te sam žalosno pogledala u njega.
- I meni. - rekla sam te me je poljubio u čelo lagano se osmjehnuvši.
- Moja mala sestrica.- šapnuo mi je na uho te sam zaklopila oči.

Wwwwuuuhuu ljudi nastavak je izašao za koliko jedan, dva dana? Heheh raspoložena sam:-) Komentirajte, lajkajte radite šti vas je volja. Hvala vam što čitate, lysm❤

Saved ( Harry Styles, Croatian )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang