SEASON 2 Everything changed, we're not the same

1.8K 84 10
                                    

- Jesi li?- čula sam glas Sarah te sam lagano kimnula glavom izašivši iz kabine. Vidjela sam osmijeh na njenom licu što je govorilo da je to konačno prava haljina.
- Gotovo, to je to. Skidaj se i idemo na blagajnu.- rekla je na šta sam se lagano osmijehnula. Okrenula sam se jedanput te zastala ispred ogledala pogledavši struk. Uvijek uzak kao i na svakoj pa i na ovoj je lijepo izgledao, jedino grudi uvijek sve kvare. Nikada ih nisam imala i to me je užasno nervira.
- Sarah.- dozvala sam ju rukom te se ubrzo pojavila pored mene.
- Kupi ju nemoj se više dvoumiti.- rekla je na šta sam lagano uzdahnula.
- Pozovi prodavačicu, i pitaj da li se može šta ugraditi u ove košarice od grudnjaka.- rekla sam na šta se nasmijala.
- A to te muči? Sad ću to riješit, a ti se skini da ju ne isprljaš čime.- rekla je te izšetala iz kabine. Još jednom sam se pogledala u ogledalo ne vjerujući da se udajem. Tako je brzo prošla ova godina otkada sam upoznala Jamesa. I uz njega kao da sam zaboravila na sve probleme koje sam imala. Mislim da sam se prvi put zaljubila, ali ono za pravo.
- Amber evo stilistica će ti pomoći.- rekla je na šta sam se ja lagano osmijehnula.

Harry P.O.V

- Idemo onda danas?- mogao sam na uhu čuti njen piskutavi glas te sam kimnuo glavom.
- Idemo gdje god hoćeš.- rekao sam te ju poljubio u čelo. Zadovoljno je kimnula glavom te se ustala iz kreveta.
- Gdje ćeš?- upitao sam ju promatrajući je kako se oblači.
- Doma, idem se spremit.- rekla je te obukla majicu krenujući po cipele.
- A da ti ja nešto kupim da imaš novo u ormaru?- upitao sam ju na šta se nasmiješila.
- Zašto ne?- rekla je na šta sam se ustao sa kreveta počevši kupiti stvari po podu.
- Samo da se obućem pa idemo, pričekaj me na ulazu.- rekao sam na šta je kimnula glavom prišavši mi te ostaveći poljubac na obrazu.
- Volim te.- rekla je te krenula prema izlazu. Nasmiješio sam se te na brzinu obukao robu od jučer jer smo prespavali u hotelu.
- Ajmo ljubavi.- rekao sam te ju primio za ruku i napustio hotel.
- A šta ćeš mi kupiti?- upitala me je te sam nakrivio glavu.
- Šta god želiš.- rekao sam te nagnuo glavu da bih ju poljubio. Dugo se nisam ovako posebno osjećao u prisustvu bilo koje djevojke. Ona me čini posebnim, u svakom mogućem trenutku. Volim ju, onako iskreno i od srca.

Amber P.O.V

- Da pozovem Jamesa da dođe po nas, umorilo me ovo biranje.- rekla sam na šta je ona žalosno izdahnula.
- A vidjela sam slatku haljinicu u onom prvom dućanu.- rekla je te sam se nasmijala.
- Ajde, ali samo još ta haljina.- rekla sam te mi je poslala zračnu pusu krenuvši prema dućanu. Polako sam išla iza nje pazeći na vjenčanicu. Nisam niti slutila da će samo ova ugradnja košarica trajati sat vremena, da jesam nebih ju ni dirala.
- Oćeš me pričekati vani ili ideš samnom, ipak trebam tvoje mišljenje.- rekla je te sam se nasmijala i krenula s njom prema ulazu.
- Evo je!- viknula je odma sa ulaza te potrčala prema haljini sa uzorkom cvijeta. Nasmiješila sam se te sjela na obližnju stolicu odloživši vjenčanicu na pod. Još ne mogu vjerovati da se udajem, i da je ovo stvarnost. Još se svakodnevno u to uvjeravam.
- Oprosti ali ja sam ju prva vidjela!- čula sam Sarahin glas te sam namrštila obrve.
- Ma pusti ju!- ponovno se oglasila nakon par sekundi te sam potrčala prema njoj.
- Šta se dešava ovdje Sarah?- upitala sam ju gledajući je kako se navlači sa nekom djevojkom za haljinu.
- Molim te utubi ovoj retardiranoj kokoški da sam ju ja prva vidjela.- rekla je te sam ju lagano udarila po ruci na šta je pustila haljinu.

Harry P.O.V

Obično sam odsutan kada Nicole bira odjeću ali jedan glas me je zainteresirao. Kao da ga znam od prije, ali je mrvicu zreliji. Nakrivio sam glavu iza izložbene lutke te ugledao ponovno one plave oči. One oči koje su me prije dvije godine iznevjerile, uništile, bolje reći slomile. One oči koje su mi prije značile sve, a sada su samo jedne među stotinama. Vjerovatno sam u ovom trenutku očekivao da će mi srce početi lupati kao ludo, i da ću osjetiti one leptiriće, ali ništa se nije dešavalo. Nisam osjećao nikakvu povezanost sa tom osobom više, ta povezanost je davno umrla u meni.
- Ljubavi ostavi to, idemo dalje.- rekao sam pomaknuvši se iza lutke. Osjetio sam par očiju na sebi kada sam izašao ali nisam se obazirao već Nicole čvrsto stisnuo za ruku.
- Ajmo.- rekao sam te ju poljubio u obraz krenuvši otići.
- Ne Harry, želim ovu haljinu!- zaderala se te sam ljutito puhnuo u zrak.
- Onda ju jebeno uzmi ovoj glupači.- rekao sam na šta je Amber skočila pred mene.
- Sigurna sam da postoje drugi dućani sa boljom robom koju možeš priuštiti svojoj dragoj dami.- rekla je na šta sam se nasmijao.
- To si dobro rekla, ovdje kupuju samo ovakve kao što si ti.- rekao sam odmjerivši ju zaustaveći pogled na vrećici koju je držala u rukama. Ona se udaje? Ona će se zaista udati? Nisam siguran ali mislim da me je sada u ovom trenutku zabolilo nešto u prsima.
- I ovakve kao što sam ja, ne gube vrijeme sa idiotima.- rekla je te krenula prema izlazu. Uzdahnuo sam te pogledao prema Nicole koja je ponosno držala haljinu u rukama.
- Idem ju isprobat.- rekla je te krenula prema kabini. Iskoristio sam situaciju te potrčao prema Amber koja je upravo izašla iz dućana.
- Amber.- primio sam ju za ruku te ju je isti tren otresla.
- Gubi se!- zaderala se te sam uzdahnuo.
- Samo sam htio reći da mi je žao i sretno, trebat će ti.- rekao sam pogled usmjerujući prema vrećici. Spustila je pogled prema vjenčici te kimnula glavom.
- Hvala, ali ne trebam tvoje sažaljenje.- rekla je te odjurila u drugom smjeru. Ne znam šta je ovo trenutno bilo ali nije mi svejedno što se udaje. Prebolio sam ju, volim drugu, ali ipak ju ne mogu gledati u pristustvu drugog. Da li je to ljubav ili obična zabluda? Uzdahnuo sam okrenuvši se prema kabini iz koje je upravo izlazila Nicole.
- Kakva sam?- upitala me je te sam se nasmiješio.
- Naljepša.- rekao sam uočivši osmijeh na njenom licu.

________________________________________________

Eto dugo očekivana druga sezona. Nadam se da vam se sviđa. Ostavite komentar ako hoćete da nešto promjenim. Ly❤️

Saved ( Harry Styles, Croatian )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora