- Kakav Harry dovraga?- razbjesnio se pritom ustavši se sa kreveta. Bilo me je zaista jako sram pred njim, možda po prvi puta u životu. Ne znam da li sam se ikada pred ikome ovoliko sramila.
- Harry.- rekao je sam sebi u bradu stiskajući šake. U istom se trenu okrenuo te izašao iz sobe pritom zalupivši vratima.
- Čekaj.- rekla sam tiho te se ustala pokupivši hlače sa poda, pokušavši ih što prije obući, jer nisam znala što je smjerio.
- Vaša kćer umjesto mene zamišlja Harrya!- čula sam kako se je zaderao te sam brzo izašla iz sobe spustivši se po stepenicama. U hodniku su stajali Janet i moja majka dok je James brzim pokretima oblačio cipele u ruci držeći kakav ključ.
- James!- viknula sam na šta se nije nimalo osvrnuo već samo nastavio sa oblačenjem.
- Stani.- rekla sam kada je otvorio vrata i krenuo prema mom parkiranom autu. Stala sam na vratima primivši se za glavu. Uvijek sve zajebem.
- Zaista, mislila sam da si se opametila.- rekla mi je mama na šta sam samo uzdahnula. Znala sam da ima pravo.
- Gdje se on sada uputio?- rekla sam sebi u bradu gledajući ga kako autom nestaje iza ugla. Okrenula sam se prema mami primivši ju za ruku.
- Mama moram krenut za njim, posudit ću auto, okej?- rekla sam te ju poljubila u obraz i skinula ključ sa zida. Obula sam se na brzinu te potrčala prema maminom parkiranom autu. Moram ga sustići, bojim se da će si nauditi. Sjela sam u auto i velikom brzinom krenula prema smjeru gdje je on malo prije prošlo. Izašavši na glavnu cestu glavom sam pokušala uhvatiti crveni audi, ali to jednostavno nije bilo moguće, jer je sada već mogao biti bilo gdje. Jedina utjeha mi je bila što nije bilo malih uličica u koje je mogao skrenuti, dakle na pravom sam putu.*
Vidjevši crveni audi mojih registracija parkiran pred nepoznatom kućom izašla sam iz auta ostaveći ga upaljenim te se uputila stepenicama koja su vodila prema vratima iza kojih sam mogla čuti buku. Stavila sam ruku na kvaku te otvorila vrata ispred kojih sam zatekla Jamesa kako davi Harrya.
- James!- vrisnula sam glasnije nego ikad na šta su se svi okrenuli prema meni uključujući i Jamesa. Pustio je Harrya na šta je on počeo užurbano disati primajući se za crveni vrat.
- Jesi li ti poludio? A vi, vi niste mogli ništa učiniti?- rekla sam prvo se obraćajući Jamesu a zatim i ostalim dečkima.
- Amber gubi se!- oštrim glasom mi se obratio James na šta sam ja ljutito uzdahnula.
- Ti si lud!- rekla sam mu na šta me je on jednim trzajem ruke gurnuo niz stepenice. Osjetivši malenu bol koju je uzrokovao pad niz stepenice, otvorila sam oči našavši se na samom početku stepenica.
- Amber!- mogla sam vidjeti Harrya kako trči do mene vidno zabrinut. Primio me je za glavu promatrajući da li ide krv. Osjetila sam se pod njegovim tako sigurno i zaštićeno. Zapravo mi nije ni ti malo smetalo što sam pala. Kao da jednim dodirom odnio cijelu bol.
- Jesi dobro?- upitao me je palcem mi podignivši glavu. Pogledavši ponovno njegove zelene oči, osjetila sam kako mi je srce zakucalo kao nekada kada sam bila s njim. Istim ritmom. Nisam mu stigla niti odgovorit kada sam čula kako netko plješće. U isto vrijeme smo pogledali prema vruhu stepenica gdje je stajao James očajno se smijući pritom pljeskajući.
- Ma kako li ste samo divni.- rekao je sarkatično a bijes mu se je mogao pročitati sa lica.
- Ajde, smiri se malo.- Liam ga je trgnuo na šta se on primio za glavu.
- Dođi ustani, ajde.- rekao mi je Harry pritom me primeći za ruke. Spustila sam pogled na njegove koje su cijele bile istetovirane. Uzdahula sam te se polako ustala, osjetivši lagani pritisak.
- Možeš li?- upitao me je na šta sam kimnula glavom primivši se za zid.
- James, jel vidiš šta si napravio?- zaderao se krenuvši prema njemu. James se okrenuo pogledavši prema njemu.
- Ti si kriv gade, ti si mi oteo ženu!- rekao je na šta se Harry nasmijao.
- O čemu ti pričaš? Kako sam ti mogao oteti nekoga tko nikad nije bio tvoj? Nekoga tko te nikada nije volio?- rekao je te je time Jamesa najviše razbijesnio. Bar se tako činilo.
- Uostalom imamo Amber ovdje da nam to dokaže.- rekao je okrenuvši se prema meni. Vidjela sam mu očima da je želio da kažem da je to istina. Nisam znala što da odgovorim, iako sam znala da Harrya volim više. Jamesa nisam mogla niti pogledati trenutno u ovom trenutku, gadio mi se. Zapravo obojica, kako nešto takvo uopće mogu tražiti od mene.
- Gadite mi se obojica. Govorite o meni kao da sam stvar.Što očekujete da ću odgovoriti?- zaderala sam se pokušavši zaustaviti suze.
- Vidiš li što si učinio.- rekao je James na šta ga je Harry samo odmjerio.
- Zbog čega si uopće došao?- Harry ga je okrznuo ramenom na šta se on nasmijao.
- Želiš li mu ti reći srce?- viknuo je meni na šta sam uzdahnula krenuvši otići. Ovo je bilo previše za mene.
- Amber je kurva znaš to?- rekao je Harryu ali dovoljno glasno da ga čujem.
- Sad mi te je dosta!- čula sam Harryev vrisak te sam se okrenula i na podu mogla zateći Jamesa kako ga Harry mlatari malo rukama, malo nogama. Zar opet? Uzdahnula sam te se sjela na pločnik primeći se za glavu. Ovo više nije postalo normalno. Ali zaista nije.
- Ti tog gada odvedi na hitnu, bilo što, ja idem Amber odvest da joj pregledaju glavu.- čula samm Harrya te je ubrzo prošao pored mene uputeći se ka mom autu. Sjeo je na vozačevo sjedalo rukom me pozivajući. Isprva mi se nije svidjela ideja ići sa njim, bilo gdje ali sam pristala. I ne znam sama zašto. Ušla sam u auto gdje je Harry već upalio radio.
- Vozim te...- prekinula sam ga.
- Čula sam.- rekla sam te se naslonila na prozor. Bila sam pomalo ljuta na njega, iako sam mu bila spremna sve oprostiti, ponovno.
- Kako uopće znaš da je ovo moj auto?- upitala sam ga na šta je slegnuo ramenima.
- Ne znam, nagađao sam.- rekao je namigavajući mi. Puhnula sam iako mi se svidjelo što je tu.
- Boli li te?- upitao me je te sklonio pokled sa ceste nakratko usmjerući ga prema mojoj glavi.
- Kako te je našao?- upitala sam ga kako bih prestali pričati o mojoj glavi, jer će me onda podsvjesno početi boljeti.
- Ne znam, upao je unutra derajući se gdje je Zayn, zapravo zaista ne znam zašto ga je tražio. Kada sam ja izašao nasrnuo je na mene kao lud, a onda si ti ušla.- rekao je na šta sam uzdahnula. Ne znam što se desilo tamo Jamesu, ali nešto gadno je. Ne znam trebam li ga žaliti radi toga ili ne.
- I oprosti što sam dopustio da biraš između nas dvojice, logično je da voliš njega, mislim u braku ste.- rekao je ne skidajući pogled sa ceste. Imam osjećaj da se sjetio naše posljednje svađe. I meni je cijelo vrijeme u glavi.
- Stigli smo.- rekao je te se parkirao na prvo slobodno mjesto te brzim korakom izašao iz auta.
*
- Dobro je prošlo ha?- ponovno mi je namignuo pri izlasku iz bolnice.
- Da.- promrmljala sam te se uputila prema autu. Osjetivši čvrsti stisak ruke, okrenula sam se i bila na metar udaljena od njega. Dovraga, ponovno sam osjetila one leptiriće, do kada će ovako?
- Dopusti meni da vozim.- rekao je te pustio moju ruku kako bih me prestigao i sjeo na vozačevo. Samo sam se kratko nasmiješila i pošla za njim u auto.
- Odvest ću se kući pa ćeš ti dalje sama, može?- upitao me je na šta sam ja samo kimnula glavom. Ponovno je pustio radio.
- Nisam ti rekao, bend se vraća.- rekao je na šta sam kimnula glavom.
- Znam, vidjela sam na vijestima.- rekla sam na šta se nasmiješio.
- Što kažeš na moje tetovaže?- upitao me je te mi pružio svoju lijevu ruku.
- Grozne su.- rekla sam na šta smo se oboje nasmiješili.
- Nisu trajne.- rekao je na šta sam pomalo odahnula jer mu zaista ne stoje dobro. Izgleda preopasno.
- Ove su godišnje, dakle za jedno godinu dana će se polako poćeti micati, pa ako budem htio samo ću ih obnoviti i to je to.- rekao je te sam se nasmijala. Bože, koliko mi je bilo drago što sam sada bila ovdje sa njim. Htjela sam da zauvijek sjedimo ovdje i pričamo o bilo čemu.
- Još malo pa smo stigli.- rekao je te pogledao prema meni. Kimnula sam glavom te pogledala prema vani. Nisam prolazila ovim putem dok sam se vozila prema njemu. Ostatak vožnje je proveo šuteći slušajući pjesme na radiju.
- Evo nas.- rekao je te se parkirao pred nekakvom drvenom kućom. Isprva me je začudilo što ovdje živi, ali je mislim na taj način pobjegao od svijeta i bio sam.
- Zamolio bih te da mi se pridružiš na kratko, trebamo pričati.- rekao je kada sam se spremala izaći. Pogledala sam prema njemu ne znajući što da kažem.____________________________________________________________________________
Drvena kuća izvana: http://data3.whicdn.com/images/153265001/large.jpg
Drvena kuća iznutra: http://data3.whicdn.com/images/153723911/large.jpg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saved ( Harry Styles, Croatian )
Hayran Kurgu"Intimacy. Honesty. Commitment. You .Me."