Goodnight princess

1.2K 73 4
                                    

- Hoćeš li?- upitao me je nakon što mu duže vrijeme nisam odgovorila.
- Harry..- prekinuo me je.
- Na kratko, molim te.- rekao je na šta sam uzdahnula te kimnula glavom. Maleni osmijeh se pojavio na njegovom licu.
- Hvala ti.- rekao je te izašao iz auta krenuvši prema kući. Ponovno sam uzdahnula te izašla iz auta. Laganim koracima sam došla do kuće gdje je on već stajao na vratima.
- Uđi.- rekao je kada sam zastala na vratima. Skinula sam tenisice te se okrenula prema njemu koji mi je pred noge bacao pufaste papuče.
- Hvala.- rekla sam te se nasmiješila i pogledala kuću uokolo. Jako mi se sviđala, baš zbog toga što je bila toliko jednostavna, a toliko lijepa.
- Sjedni se slobodno.- rekao je prilikom zatvaranja vratiju. Kimnula sam glavom te se uputila prema bijelom kauču. Otresla sam stražnjicu prije nego li sam sjela, jer nisam htjela da ga bilo čim uprljam.
- Nije toliko osjetlji.- rekao je smješkom promatrajući kauč na kojeg sam sjela.
- Svejedno, vjerovatno spavaš ovdje.- rekla sam na šta je odmahnuo rukom prstom pokazavši na kat. Dignula sam glavu te pogledala na kat na koji se penjao drvenim ljestvama.
- Smijem li?- upitala sam ga te krenula prema ljestvama na šta je kimnuo glavom.
- Da samo, stajat ću ti ovdje držati ljestve jer znaju biti jako klimave.- rekao je blago se nasmijavši te stao odmah pored mene. Sama njegova blizina me je činila nervoznom.
- Oh dobro.- rekla sam pomalo zbunjeno na šta se nasmiješio. 
- Hajde.- rukom mi je pokazao prema ljestvama te sam osjetila nekakav sram pred njim. Mislim ipak će mi gledat ravno u stražnjicu. Brzo sam se popela po stepenicama i mogla zateći veliki bijeli krevet sa brdo jastuka. Sjela sam se na njega koji je bio jako udoban. Činilo mi se da je čak i vodeni krevet ali nisam bila sigurna. Pored kreveta bio je ormar i po dva noćna ormarića jedan sa lijeve a drugi sa desne strane. Na njemu su se nalazile slike njega i njegovog oca. Zbilja mu nedostaje.
- Jesi za kavu?- viknuo je na šta sam se nasmijala.
- Ne.- rekla sam na šta nije ništa odgovorio. Spustila sam se stepenicama na stražnjici jer su ipak bile prestrme.
- Si živa?- rekao je okrenut mi leđima radeći nešto u malenoj kuhinji.
- Jesam.- rekla sam te pogledala uokolo uočivši da nema televizora.
- Nemaš televizor?- upitala sam ga te sam ga mogla čuti kako se smije. 
- Ma ne.- rekao je te se okrenuo u ruci držeći dvije šalice. Znala sam da će mi iako sam mu rekla da neću kavu, napraviti.
- Rekla sam ti da ne želim, ne pijem.- rekla sam na šta je kimnuo glavom. 
- Znam.- odložio je šalice na stol te se sjeo na kauč. Zato sam tebi napravio kakao.- rekao je na šta sam se nasmiješila.
- Dođi.- rekao je te rukom potapšao po kauču. Uzdahnula sam te se sjela kraj njega. Osjetila sam kako me gleda te sam pogledala prema njemu.
- Amber.- tiho je rekao i dalje me gledajući. Meni je već postalo neugodno te sam sklonila pogled sa njega pogledavši prema šalicama.
- Ja...- počeo je mucati ali je i dalje gledao prema meni. Mogla sam ga vidjeti iako nisam gledala prema njemu.
- Žao mi je.- rekao je te me iznenada zagrlio. Nisam znala što učiniti već sam ga samo zagrlila jednom rukom, a drugom se pridržavajući da ne padnem.
- Žao mi je što sam te..- zastao je stisnivši me još jače. Znala sam na što misli, ali već davno sam mu sve oprostila.
- I žao mi je što te nisam zaštitio.- rekao je na što sam uzdahnula te se malo odmaknula od njega.
- Ako ti ne smeta nebih pričala o tome.- rekla sam na šta je kimnuo glavom.
- Samo, nemoj se ljutiti.- rekao je na šta sam se nasmijala rukom dohvativši moju i njegovu šalicu. 
- Drži.- pružila sam mu šalicu na šta se nasmijao, iskreno, bar mi se tako činio. 


- Još jednu.- rekao je iako sam odmahivala glavom. Pogledala sam van i bilo se smračilo i to opako. Vratila sam pogled na Harrya koji je bio pijan onoliko koliko i ja. Počeli smo kako bih se opustili. Osjetila sam već neko vrijeme kako me glava boli i to jako. Nisam često pila da bih djelovala normalno poput Harrya sada. 
- Ja ovo više ne mogu.- rekla sam te odgurnula prozirno piće od sebe. Već mi se bilo dobro smučilo. 
- Onda ću ja.- rekao je te popio i moje piće. Uzdahnuo je te naslonio glavu na dlan. Promatrao me je par trenutaka te mi se počeo približavati. U tom trenutku osjetila sam kako mi se želudac diže i znala sam da ću povratiti. Ustala sam se najbrže što sam mogla te potrčala prema vratima. Oh kako mrzim ovo. Otvorila sam vrata te čučnula omah pored ulaza čekajući da povratim. Znam da sam Harrya ostavila zatečenog tamo, ali mu zaista ne bih stigla objasniti. Nakon izvjesnog vremena sam povratila i to dosta. Osjetila sam kako me je glava još više zaboljela u tom trenutku. Uzdahnula sam kada sam završila te me je iza leđa čekao Harry sa mokrim ručnikom.
- Obriši se.- rekao je na šta sam kimnula glavom pobriseći lice i ruke. 
- Trebala bih samo isprat usta.- rekla sam na šta je kimnuo glavom te me primio pod ruku vodeći me do kupaonice. Otvorio je vrata prilično malene kupaonice te ušao u nju prvi te pustio slavinu vode. Kimnula sam glavom u znaku zahvalnosti te isprala usta par puta kako bih se onaj odvratni smrad isprao. 
- Drži.- u ruke mi je kada sam se ustala dao četkicu, pastu i listerine.- nasmiješila sam se pogledajući u četkicu.
- Pa neću valjda tvoju koristiti.- rekla sam na šta se sada on nasmiješio. 
- Nije moja, nova je, uvijek imam viška, nikad ne znaš.- rekao je te me pričekao kako bih oprala i isprala usta. Nakon toga sam se malo i umila te krenula van iz kupaonice. Slijedio me je sve do kauča kako vjerovatno ne bih pala, te otišao po nešto u kuhinju. Za to sam vrijeme legla na kauč zatvorivši oči. Meni je ovo sve zapravo jako smiješno i zabavno. Drago mi je što smo se oboje napili i ispričali o svemu. Tko zna, možda i nebi da se nismo napili. Glava mi je malo popustila, ali sam ju i dalje opako osjetila.
- Dođi.- ispred mene se stvorio Harry te me uzeo u naručje. Glavu sam prislonila na njegova prsa samo zato jer ju nisam mogla držati samostalno. Činila mi se preteškom. Došao je do vratiju, te ih zaključao a zatim se uputio prema ljestavama. Stavio me je na jednu od stepenica te me počeo gurat rukama prema gore. 
- Hajde, neće ti se ništa desiti tu sam.- rekao je na šta sam kimnula glavom te se nekako četveronoške popela do vrha. Dopuzala sam do kreveta te se samo orušila na njega. Bila sam užasno umorna i samo sam htjela odspavati. Ubrzo je i on došao gore te mi se pridružio na krevetu. 
- Luda noć, ha? - upitao me je te skinuo svoju majicu ostaveći me u šoku. Ovoliko tetovaža nikada uživo nisam vidjela. 
- Wow.- rekla sam te prstom počela prelaziti po njegovom golom torzu. Osjetila sam kako se malo naježio jer nije očekivao da ću to napraviti. 
- Ne sviđa mi se.- rekla sam na šta se nasmiješio.
- Meni se sviđa.- uzvratio mi je gledajući me. 
- Zašto me gledaš?- upitala sam ga na šta nije odgovorio već se samo uzdigao sa rukama približivši se mom licu. Spustio je usne na moja te ih samo lagano okrznuo. Oh Bože, koliko mi je ovo samo sada bilo trebalo. Bolji završetak večeri nisam mogla bolje doživjeti. Bilo mi je jako drago što mi je ispričao sve što ga je mučilo, i što smo riješili što se dalo riješiti.
- Laku noć princezo, lijepo sanjaj.- rekao je te mi se okrenuo leđima. Nasmiješila sam se te zaklopila oči. Ovo je bila zaista dobra večer.

#hambermoments :-D

Saved ( Harry Styles, Croatian )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora