Weed

3.6K 144 1
                                    

Part 8

Za uvod samo nešto, sretan vam dan žena. I ne zaboravite savršene ste upravo onakve kakve jeste, ne podcjenjujte se, ne dajte da vas povrijede, vjerujte u sebe. Volim vas sve puno,uživajte u nastavku.

__________________________________

- Vratit ću se brzo.- govorio mi je dok me je grlio.

- Falit ćeš mi.- šapnula sam mu jedva od izlijeva suza koje su se spuštale niz moje obraze.

- I ti meni puno.- poljubio me je još jednom te se okrenuo.

- Nazvat ću te čim stignem, volim te.- plakala sam na aeodromu čekajući ga da se ukrca. Oko mene su bili novinari i fanovi s kojim sam u zadnje vrijeme bila u kontaktu jer smo Harry i ja po cijele dane bili vani. Obrisala sam suze i stavila sunčane naočale. On odlazi, mi smo gotovi. Znam to. Sljedeći put ćemo se vidjeti tek za 2 mjeseca. Rukom sam popravila svoju rašćupanu punđicu koraćajući aeodromom u svojim visokim crnim čizmicama. Sjela sam u prvi taksi i skinula naočale.

- Do ulice oxford.- nasmješeno sam rekla te je vozač na moj signal skrenuo na cestu. Uzdahnula sam gledajući kroz prozor. Gledala sam u ljude. Gledala u zaljubljene parove, koji su zajedno i ne rastavljaju ih nekakve turneje. Koji mogu uživati u svakom trenutku, kojeg imaju. Zapravo im zavidim. Zapravo sam ljubomorna. Vidjela sam kako mi vibrira mobitel te sam pogledala u ekran.

" Aaa polijećem. Moram ugasit mobitel:( Javim ti se kad stignem, fališ mi. Punoo te voli tvoj Hally." nasmijala sam se i zaključala mobitel. Moja ljubav.

- Gospođice tu smo.- rekao je vozač te sam se nasmiješila i dala mu novac. Gledala sam u kuću koja je na izmaku svojih snaga te skupila snage i kročila u nju.

- Justin?- tiho sam rekla nogama micajći staklo.

- Amber tu sam.- čula sam kako glas dolazi iz dnevnog boravka te sam provirila unutra. Tamo je on sa par dečkiju sjedio i pušio marihuanu. Vidjela sam kako me dečki odmjeravalo, što meni baš i nije godilo.

- Odkud ti ovdje?- upitao me je te se ustao i prišao mi.

- Došla sam vidjeti kako si, ali vidim dobro si, pa idem.- htjela sam se okrenuti te me je Justin povukao za ruku.

- Ostani malo upoznaj moju škvadru.- rekao je te rukom pokazao na dečke koji su sjedili na kauču.

- Ovo je Kris.- rukom je pokazao na čelavog dečka sa par opakih tezovaža i pirsinga. Kiselo sam se nasmijala, te me je Justin upoznao sam ostalima.

- Zen, Joy i Andrew.- predstavio je i ostale te sam kimnula glavom.

- Idem sad, drago mi je.- okrenula sam se na peti i krenula prema vratima.

- Amber.- zaustavio mi je te gurnuo ruku u đep. Gledala sam u njegovu ruku koja je držala omotanu rizlu.

- Justin što je ovo?- upitala sam ga bojažljivo.

- Uzmi, znam da patiš. Mi ih ionako imamo previše.- nasmiješio se te mi ju ugurnuo u torbu.

- Vidimo se mala.- zagrlio me je i vratio u sobu. Htjela sam to izvaditi iz torbe i zgnječiti nasred puta, ali nešto me je vuklo. Nešto me je vuklo za tim otrovom. Pogledala sam još jednom prema smjeru gdje je Justin upravo prošao i izašla iz kuće. Stavila sam naočale i zakopčala svoj kaput. Bilo je malo zahladilo. Požurila sam se kući, ali u namjeri da dođem prije kući spriječavale su čizme na petu. Odustala sam od svog brzog hoda i malo razmislila o svemu. O situaciji. O meni i Harry-u. Tako bih htjela da nije otišao, bojim se da ću ga izgubiti. Da će me otjerati od sebe, da će se jedan dan vratiti i reći mi da odlazim iz njegovog života. Da me ne treba. Tako se bojim da ću ga izgubiti, jedino šta još vrijedi u mom životu.

Saved ( Harry Styles, Croatian )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora