Pred očima mi se sve mutilo. Njegov bijesni izraz lica mi je odzvanjao u mojoj glavi. Njegov hladni pogled u meni je ubilo sve da ćemo se više ikada pomiriti.
- Viski, dupli.- tijelom se okrenuo prema šanku naslonivši dlanove na obraze. Nije mi bilo jasno što se dešava,ali to da se pravi kao da me ne vidi ubijala me.
- Jesi dobro?- čula sam nečiji glas te sam odahnula glavom.
- Nisam, pusti me.- udarila sam onog istog dečka od sinoć rukom te potrčala prema izlazu. Moje srce je lupalo kao ludo, a kompletno tijelo mi se treslo. Zastala sam pred izlazom čitajući mutan natpis EXIT. Protrljala sam na kratko oči ali i dalje mi je bilo mutno. Odjednom se muzika zaustavila a ljudi su nastavili plesati. Duboko sam uzdahnula gledajući zbunjeno oko sebe mutne izraze lica.
Harry P.O.V
- Hvala.- zahvalio sam se konobaru te pogled usmjerio na tipu koji je malo prije ljubio Amber. Velika količina alkohola spustila se niz moje grlo te sam nakratko zažmirio oči. Prislonio sam glavu na šank razmišljajući zbog čega sam zaslužio sve ovo. Ovu bolnu ljubav. Ovu patnju. Prije nje, nikada nisam osjetio ovako nešto. Uvijek sam mislio da nikada neću osjetiti pravu ljubav, da nikada neću biti povrijeđen. Godinama sam se smatrao osobom koja se ne veže lako, koja ne dijeli ljubav sa drugima. Nisam se zamišljao kao osobu koja je zaljubljena. Podigao sam pogled te shvatio da onog više nema. I bolje, jer ga ne bih više mogao gledati. Okrenuo sam se od šanka potražeći Eda. Na njega sam potpuno zaboravio. Pogled u prostoriji mi je zapao na nježnu vitku figuru kako se gega po prostoriji primajući se za glavu. Moje noge su same od sebe potrčale prema knjoj, a ruke omogućavale prolazak.
- Amber.- primio sam ju za ruke kada sam konačno stigao do nje te ju povukao sebi u zagrljaj. Mogao sam osjetiti njeno srce kako užurbanim tempom kuca i kako je hladna. Odmaknuo sam se lagano od nje te sklonio par pramenova sa čela nebih li vidio ima li temperaturu. Primio sam ju u naručje i potrčao prema izlazu. Pod teretima na svojim rukama sam osjetio kako joj se tijelo trese. Ubrzao sam korak bojajući se za nju. Nikada se nisam za nikoga kao za nju sada bojao. Konačno na izlazu uvidjeo sam klupu te ju na nju položio, gdje se muzika toliko više nije čula.
- Amber? - rukom sam ju lagano ošamario nebi li došla sebi.
- Nije mi dobro, oću vode.- tiho je rekla te sam se okrenuo oko sebe nebih li naišao neki konobar, ali u tom trenutku ovaj dio kluba je bio pust. Opsovao sam sebi u bradu te vratio pogled prema njoj.
- Odmah se vraćam.- poljubio sam ju u ruku i potrčao prema gužvi. U trci sam gurnuo i porušio dosta ljudi ali mi zaista do toga nije bilo stalo u tom trenutku. Konačno kada sam se progurao do šanka naručio sam kiselu nebih li ju malo osvijestila. Uzeo sam ju u ruke te krenuo izaći kada sam osjetio lagan udarac na mom ramenu.
- To stoji 3 dolara.- rekao je konobar te sam mu izvadio novčanik i bacio mu ga u ruke.
- Nosi se i ti i tvojih 3 dolara.- rekao sam sebi u bradu te ponovno potrčao prema njoj. Srce mi je kao nikada do sada lupao, bojeći da joj se nešto ne desi. Nisam o tome htio niti razmišljati. Njeno poluopušteno tijelo sjedilo je mirno na klupi te sam joj prišao otvorivši bocu vode. Podigla je glavu lagano se smješući.
- Imam napadaj panike.- tiho je rekla te sam odahnuo. Koliko se glupo činilo, bilo mi je drago da nije nešto više. Uzela je bocu u ruke te otpila gutljaj a sa ostatkom se malo pošpricala po licu i vratu.
- Bit ću sada dobro, hvala ti.- rekla je naslonivši glavu na klupu. Zatvorila je oči pokušavši se opustiti kako bi joj se napadaj ublažio. Svoju sam ruku približio njenoj lagano je okrznuvši. Nasmijala se i dalje ne otvarajući oči.