Thank you

1.1K 75 1
                                    

Teško disanje i čudni zvukovi probudili su me iz sna. Okrenula sam se te vidjela Harrya kako se u znoji sanjajući nešto. Uzdahnula sam lupivši ga par puta po obrazu na šta je on tek treći put reagirao.

- Ne!- vrisnuo je kada se probudio na šta sam ga ja samo čvrsto zagrlila. Prihvatio je zagrljaj te me prislonio bliže k sebi. Disanje mu je bilo otežano a srce mu je ubrzano lupalo. Osjetila sam kako su mi se oči zasuzile, zaista mi ga je bilo žao, i bila sam tako zabrinuta za njega u ovom trenutku. Bilo mi je žao što nisam bila s njim u ovim trenutcima a trebala sam, nisam ga trebala nikad poslušati i otići od njega. Bio je očajan. I trenutno je. Svaku noć se budi sa istom noćnom morom. Ne može preboljeti očevu smrt.

- Amber.- osjetila sam kako me je čvrsto primio za kosu stiskajući me još bliže sebi.

- Sanjao sam..- prekinula sam ga dignuvši se te prislonivši usne na njegove. Prihvatio je poljubac ponovno me stisnujući uz mene. Osjetila sam kako mu se ritam srca smirio a i kako mu je disanje postalo uravnomjereno. Nisam se htjela odvojit od njega sve dok on to ne bude tražio. Znala sam čime ga mogu umiriti, pričao mi je o tome. Nakon par sekundi odvojio je moje od njegovih usana ponovno približivši moju glavu njegovom vratu. Ovaj put me nije čvrsto držao već gladio po glavi. Ubrzo je svoje usne približio mojoj glavi te ostavio kratak poljubac. Znala sam da u ovom trenutku sada drži zatvorene oči pokušavši zaspati. Jednostavno znam. Uzdahnula sam te ga rukama obgrlila kako bih me osjetio da sam tu. Znam da se najviše boji samoće.

*

Cijelu sam noć provela budna kako se više ne bih ponovilo isto. I nije bilo, ali svejedno nisam mogla zaspati. Pred zoru sam se iskrala iz njegovog zagrljala te se digla sa kreveta. Tihim koracima sam se uputila prema ljestvama koje su škripile kao lude, ali sam nastojala biti što tiša. Spustivši se dolje krenula sam prema kuhinji planirajući si napraviti kakao. Gurajući ruke po policama kako bih našla kakao napipala sam nešto poput kakvog pisma. Namrštila sam obrve te ga skinula sa police te ga dobro promotrila. Znala sam da je to njegovo osobno pismo te ga nisam htjela otvoriti jer sam znala da nije uredu, iako me je vraški zanimalo što je u njemu. Nakon što sam si pripremila kakao sjela sam na kauč i dalje promatrajući u policu sa pismom. Htjela sam ga otvoriti, ali mi je razum nije dao. Nisam htjela da me slučajno ulovi kako čitam pismo koje je očito sakrio od svih. Ako bude htio dat će mi da ga pročitam. U trenutku kada sam htjela izaći vani provjerujući da li mi je mobitel ostao u autu čula sam ga kako se spušta stepenicama. Pogledala sam prema njemu koji vjerovatno nije očekavio da sam tu kada se toliko iznenadio da sam ostala dolje.

- Hej.- rekao je pospano ne skrivajući osmijeh. Uzvratila sam mu osmijeh te napravila mjesta za njega na kauču.

- Što piješ?- upitao me je nakon što je sjeo pored mene te pogledao u šalicu.

- Klasika ha?- upitao me je trljajući dlanove o lice.

- Nisam dugo ovako dobro spavao.- rekao je te protegao ruke te su njegove tetovaže došle još više do izražaja.

- Ni ja.- lagala sam iako sam predpodstavljala da imam podočnjake.

- Ja idem pod tuš, osjetim se.- rekao je na šta smo se oboje nasmijali.

- A ja bih trebala krenuti, znaš Chloe je već sigurno luda, a i zanima me što je sa Jamesom.- rekla sam na šta se on uozbiljio. Znala sam da nisam trebala spomenuti Jamesa ali izletjelo mo je.

- Dobro onda, hoćeš me bar sačekati da me odvezeš dečkima, nemam prijevoz.- rekao je na šta sam kimnula glavom a on se slatko nasmiješio.

- Hoću, samo požuri.- rekla sam na šta je kimnuo glavom brzo potrčavši ljestvama po robu vjerovatno. Nasmiješila sam se ze otpila gutljaj kakaa.

Saved ( Harry Styles, Croatian )Where stories live. Discover now