Polagano sam otvorila jedno, te zatim i drugo oko. Privikavajući se na svijetlost koja je dolazila sa prozora potpuno sam zaboravila na Harrya. Rukom sam opipala njegovu stranu kreveta na kojo sam mogla osjetiti čvrto muško tijelo. Lagano sam se nasmiješila te tijelo okrenula prema njegovim. Spavao je tako da mu je glava bila naslonjena na ruku a loknice su mu prekrile gotovo cijelo lice. Prstom sam lagano maknula jedan mu pramen kose te mogla ugledati njegovo lice. Njegove zelene pči sada su bile čvrsto zatvorene a one pune usnice kratko otvorene. Čudi me zapravo, što se nije probudio prije mene jer je to prije uvijek činio. Kratko mrmljanje izašlo je iz njegovih usnica na šta sam se nasmijala i očito probudila jer je otvorio oči.
- Hej.- rekao je laganim osmijehom izvučivši ruku ispod sebe. Maleni izraz boli našao se na njegovom licu vjerovatno jer se zaležao na ruci.
- Jesi dobro?- upitala sam ga na šta je kimnuo glavom vrativši pogled na mene.
- Kako se ti osjećaš?- upitao me je prstima počevši prelazi po mojoj izloženoj mu ruci.
- Odlično.- tiho sam rekla na šta je kimnuo glavom nastaveći me maziti. Zatvorila sam oči htjevši uživati u ovome trenutku. Nisam bila niti svjesna koliko mi je nedostajao taj dečko, koliko god ja to nijekala. Uvijek je bio jedini za mene i bojim se da će tako i ostati.
- Amb.- dozvao me je na šta sam lagano kimnula glavom i dalje držajući oči zatvorene.
- Što se dešilo sam Jamesom i tvojim vjenčanjem?- upitao me je na šta sam kratko izdahnula otvorivši oči.
- Nebih o tome.- rekla sam na šta je uzdahnuo prestavši sa kretnjama.
- Ne želim da se sada oko toga svađamo.- rekla sam uhvativši ga za rame prije nego li se ustao jer sam znala da je to namjeravao.
- Volim samo tebe, i ti si mi jedini bitan. Ne želim vrijeme trošiti na to da ću pričati o osobama koje nisu vrijedne moga vremena.- rekla sam na šta je pogled sa plafona usmjerio na mene sumljičavo me pogledavši.
- Amber da li ti je naudio?- upitao me je na šta sam odmahnula glavom ali mu to vjerovatno nije bilo dovoljno.
- Amber znam kada nešto muljaš.- rekao je smjestivši se sada u sjedeći položaj. Njegove oči su me sada gledale izravno u oči i nisu mi dopuštale da skrenem pogled.
- Harry nije, prekini biti paraoničan.- upitala sam ga podlakticom prekrivši oči.
- Amber ajde me pogledaj i reci to.- rekao je grubo mi maknuvši ruku sa očiju.
- Naporan si, nije mi ništa učinio.- rekla sam ovog puta već isfrustrirana na šta je rukom prešao kroz kosu.
- Ali ako saznam da je...- počeo mi je prijetiti prstom na šta sam se i ja smjestila u sjedeći položaj stavivši dlanove na njegove obraze.
- Nije.- tiho sam rekla spojivši naše usne te je prihvatio poljubac stavivši ruke na moja leđa. Krenuo me je spuštati ponovno prema krevetu ali sam ga zaustavila prekinuvši poljubac.
- Ne Harry.- rekla sam na šta je zagrizao usnicu lagano se zarumenivši u obrazima.
- Oprosti mi.- rekao je na šta sam se nasmiješila pogladivši ga po obrazu.
- Nemam ti što oprostiti, samo nemam energije za ponovno.- rekla sam na šta je kimnuo glavom okrenuvši je od mene.
- A imala bih za svoje mušterije.- rekao je tiho gotovo nečujno u nadi da ga ne čujem ali se prevario. Čula sam svaku riječ koju je izgovorio, i zaistinu je zaboljelo. Mrzila sam to što misli da sam zbilja ovo što jesam da ne moram. Zaboljelo me je što me zaista ne poznaje, što misli takve stvari o meni. Ali sam odlučila ne reći mu ništa, već nastaviti šutjeti i praviti se da nisam čula ono što je rekao. Ponovno sam se legla na krevet ovog puta ruke stavivši na prsa. Okrenuo se prema meni te legao učinivši isto.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saved ( Harry Styles, Croatian )
Hayran Kurgu"Intimacy. Honesty. Commitment. You .Me."