Ovo je jedan kratki nastavak za sve vas koje zanimaju stvari vezane za radnju. Dakle ništa specijalno, eventualno za ovo izdvajam 20 minuta.
Zayn P.O.V
Osjećam kako mi koža gori i neopisiv je osjećaj kada nemaš mogućnost maknuti tu otopljenu plastiku sa prsa.
- Dovraga prestani!- zaderem se ne znam niti sam po koji put večeras na što se on samo nasmiješi i nastavi upaljačem paliti plastiku kako bih padala na moje tijelo.
- Boli li Zayne?- upita me onim svojim odvratnim američkim naglaskom naglašivši moje ime. Samo sam ga okrznuo pogledom i nastavio se otimati. Počinjem proklinjati dan kada sam išao spašavati Amber, točnije vadit ju iz govana u kojim se nalazila.
- I mene je boljelo kada si me ostavio.- kaže šta vrisnem radi boli koja se proširi mojim tijelom.
- Nikada nismo bili zajedno, bolestan si Phill.- kažem na šta se ironično nasmije.
- A onaj poljubac?- upita me ugasi upaljač i baci bocu sa strane.
- Ti si me poljubio dovraga bio sam pod drogama.- ponovno se pokušam osloboditi jer mi mi se počne približvati ali ova stvar me prečvrsto drži.
- Oh Zayne kako si sladak ovako rumen.- kaže te me pogladi po obrazu na šta ja izmaknem glavu.
- Možemo se sve dogovoriti ljubavi.- kaže te rukama počne prelaziti po mojim "izgorenim" prsima.
- Samo me pusti okej?- upitam ga nadajući se da će pristati ali njegovo odmahivanje glavom me razočara.
- Štošta ćeš ti izmjeniti samnom u ovoj prostoriji prije nego li te pustim.- kaže na šta osjetim kako mi srce počne brzo kucati a zraka kao da mi nedostaje.Amber P.O.V
- Gdje je Zayn i zašto se cijeli dan ne javlja?- Harry postavlja sam sebi pitanja a ja ga koliko mogu ignoriram. Dosadan je zadnjih pola sata. Stalno ponavlja kako mu se Zayn ne javlja.
- Odustajem.- kaže te baci mobitel na stolić. Uzdahnem te ga krajkom oka promotrim i shvatim da me promatra.
- Ucrvat ćeš se na tom mjestu.- kaže na što samo izdahnem.
- Pa to je samo ispitivanje neće te nigdje voditi, uostalom ja te nedam.- kaže na što prođem rukama kroz lice. Kako ne shvaća? Ne radi se o ispitivanju već o principima. Vlastita majka me je izdala pobogu!
- Harry..- započnem ali se zaustavim. Ne isplati mu se objašnjavati.
- Samo šuti.- nadodam te odmahnem rukom. Ljutito izdahne te krene stubama prema katu. I bolje da je tako. Nemam ga namjere više slušati. Ne razumije me, nema nikakvog razumijevanja. Jedina osoba koja bi me trenutno shvatila je moj Justin, koga nema. Uzdahnem te prođem rukom kroz kosu. Svih ovih godina mu nisam niti jedanput otišla na grob, čak ne znam ni kako izgleda. Nisam imala snage otići. Slabić sam, priznajem. Morat ću otići ovih dana, moram mu se otvoriti. Znam da će me on jedini razumjeti.
A/N
Kratko ali što mogu, ne stignem radi škole, evo kad sam uhvatila vremena u 1 navečer. Nadam se da ste dobili odgovore na neka pitanja, ali niste na sve. Što mislite što je Zayn napravio za Amber i zašto ga Phill seksualno zlostavlja? Nadam se da vam se sviđa. 👏🎊