I killed him

1.1K 67 7
                                    

Popela sam se stubama do kata te sam zatekla Harrya kako leži na krevetu.
- Harry.- tiho sam rekla na šta me je samo okrznuo pogledom.
- Došla si se ispričati?- upita me na što odmahnem glavom. To mi nije bilo u ovom trenutnu niti na kraj pameti.
- Zanima me...- zastanem te duboko uzdahnem.
- Znaš li gdje je Justinov grob?- glas mi pukne na spomenu njegovog imena te se suzdržam ne zaplakati. Bolno mi je pričati o njemu sa bilo kime.
- Justinov?- skupi obrve te me pogleda. Kimnem glavom ali on i dalje ima zbunjen pogled. Nije valjda zaboravio.
- Ne znam.- kaže nakon par sekundi na šta odmahnem glavom.
- Ne mogu vjerovati.- kažem na šta se on uspravi.
- Što?- upita me na šta odmahnem glavom pokušavajući suzdržati suze. Zaista me je povrijedio ovime.
- Ne sjećaš se ni tko je to zar ne?- derem se kolilo me glas služi. Uistinu sam bijesna i tužna istovremeno.
- Znam, to je onaj drogeraš.- kaže te se kratko nasmije. Ne mogu vjerovati što je upravo rekao. Ne mogu vjerovati da su te riječi izašle iz njegovih usnica, pa voljela sam ga pobogu i on to zna.
- Harry.- započnem ali me zaustavi mahanjem ruke.
- Sjećam se da, to je onaj propalica koji te je uništio, to je onaj narkoman koji te je zamalo ubio. I bolje da je mrtav.- kaže te se mojim obrazima počnu slijevati suze kao iz kapa. Sve ovo maloprije nije bilo ništa nasuprot ovome. Zar zaista može biti toliki gad. Moj Harry može biti tako pokvaren?
- Harry ti nisi svjestan što si trenutno rekao zar ne? Reci mi da nisi.- kažem na šta kimne glavom te se ustane sa kreveta. Suze i dalje padaju niz moje obraze kao lude. Prišao mi je i prije nego li sam se uspjela izmaknuti uhvatio me je za ruke.
- Ti nikada u svom životu nećeš otići na njegov grob jasno?- zadere se te se moje tijelo počne tresti. Bojim se ga po prvi put. Izgleda tako bijesno, ne želim ovakvog Harrya.
- Ne shvaćaš, voljela sam ga!- kažem što glasnije mogu te on stisne jače moje zglobove.
- Nikada. Više.- kaže u stankama te me pusti i vrati se na krevet. Iskoristim njegovu ne pažnju te u trenutku kada ne gleda opalim mu šamar. Bijesno me pogleda ali ga se sada u ovom trenutku ne bojim. Ne želim da to ikada pomisli.
- Amber.- bijesno vikne te se ustane tako da smo ponovno blizu jedno drugome. Osjetim njegovo duboko disanje na svojim usnicama te se lagano odmaknem od njega. Uhvati me za ruku te me privuče k sebi i brzinom munje me baci na krevet. Osjećam kako mi srce ludački kuca kad mi se približava jer ima i dalje onaj bijesan pogled. Lagano se podignem ali me ponovno spusti. Koljena stavi između mojih nogu te jednom rukom pogladi moje lice. Odmičem se koliko mogu jer trenutno ne želim njegov dodir.
- Amber kako ne shvaćaš? Mogao sam te tada izgubiti.- kaže te mi obriše suze koje su se malko smirile.
- Što bih ja bez tebe onda?- kaže te uzdahnem. Spusti svoju glavu bliže mojoj te me kratko poljubi ali mu ne uzvratim poljubac. Zareži lagano na moje usnice te me pogleda.
- Što bih ja bez tebe nesrećo moja?- upita me te skloni pramen sa mog čela. Konačno više nema onaj bijesni pogled.
- Sve si mi.- kaže te ponovno poljubi moje usnice, ali i dalje ne dobiva poljubac. Uzdahne te se ustane sa mene i silazi sa kreveta.
- Što očekuješ Harry, odvratno je ovo što si rekao!- kažem te samo uzdahne. Valjda mu nije do svađe. Krenuo je nešto reći ali ga je prekinuo telefon. Uzme mobitel te se ubrzo javi.
- Zayn gdje si ti? Zašto mi se nisi javljao?- upita ga te ga njegov odgovor šokira, bar je tako djelovao njegov izraz lica.
- Jesi dobro?- upita ga te se ustane sa kreveta i krene silaziti u prizemlje. Odjednom i mene zainteresira te krenem za njim.
- Što je bilo?- upitam ga par puta na što on odmahne rukom i dalje pričajući sa njim.
- Dolazim.- kaže te prekine poziv. Gledam ga kako brzo oblači tenisice te krene izaći.
- Što je bilo, gdje ideš?- ponovno ga upitam ali on samo izađe i zalupi vratima. Ljutito puhnem te pogledam kroz prozor kako brzo ulazi u auto i uskoro odlazi. 



Harry P.O.V


Dolazim na adresu koju mi je Zayn malo prije rekao te izlazim iz auta. Krećem prema vratima napuštene zgrade usput gledajući ima li koga u blizini. Ulazim unutra te me hladnoća ovog prostora naježi. Ulazim dublje u prostoriju te me prođe jeza, jer je svuda okolo mrak. Što dovraga Zayn radi ovdje.
- Zayn.- prošapćem te čujem nekoga kako udari nečim metalnim po podu. Okrenem se u smjeru gdje sam začuo zvuk te se laganim koracima uputim prema otvorenim vratima. U ovoj tišini čujem samo otkucaje svoga srca i nije najljepši osjećaj. Oči su mi se malko privikle na mrak te sam ugledao dvije siluete na podu. Uzdahnem te im se približim te ubrzo vidim Zayna kako leži uza zid držeći nešto u ruci.
- Zayn.- krenem prema njemu ali se spaknem od nečije tijelo i ubrzo se nađem na njemu.
- Dovraga što je ovo?- dižem se sa hladnog tijela te se Zayn samo nasmije.
- Ubio sam ga.- kaže te otvorim usta.
- Koga?- upitam te osjetim kako mi glas zadrhti. 
- Pomozi mi.- ne odgovori mi već mi naredi te krenem prema njemu. Osjetim kako mi se tijelo trese od rečenice koju je malo prije izgovorio. Primim ga ispod pazuha te ga krenem vući jer ne može samostalno hodati. Izađemo iz prostorije te ga dignem i stavim preko ramena. Osjetim kako nešto metalno drži u ruci mu uzmem to iz ruke. Ubrzo shvatim da je to pištolj te ponovno protrnem. Zamalo sam stao i srušio se ali sam požurio prema izlazu. Ugledavši dan i svijetlo lagano odahnem. Izađem iz zgrade te Zaynovo tijelo odložim pored vratiju. Pogledam ga i ne mogu vjerovati što vidim. Nimalo ne liči na sebe. Mršav, košturav, blijed, uprljan krvlju, užasan. Još uvijek se tresem i ne znam od čega da počnem, što da ga prvo pitam.
- Zayn što je ovo?- upitam ga te bacam pištolj na pod. 
- To je Phill, Amberin bivši šef.- kaže te se nakašlje i vidim mu u kašlju krv u tragovima.
- Kakve on ima veze sa tobom?- upitam ga te se spustim do njega koji žmiri i dalje se privikavajući se na svijelo.
- Nije bitno, samo je sad dobro da sam ga ubio. Moramo se riješiti tijela.- kaže tiho te ljutito uzdahnem jer nas je obojicu sada upetljo u govna. Odlučim se malo smiriti te pokušati riješiti situaciju jer živciranjem neću ništa rješiti. Probao sam razmišljati ali nisam mogao, jedna mi se stvar motala po glavi. Zašto je Zayn ubio Philla, da li to ima ikakve veze sa mojom Amber?





A/N


Znam da ovo niste očekivali, ali eto, nadam se da vam se sviđa. Vote, kom, puno mi znači.

Saved ( Harry Styles, Croatian )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum