A bit of the truth

1.1K 75 5
                                    

Harry P.O.V


Nepomično sam ležao na krevetu razmišljajući o trenutačnoj situaciji. Nisam mogao vjerovati što mi se desilo u samo par dana. Istina je to da sam sretan jer je Amber tu i konačno smo zajedno, ali postavljam si pitanje da li bi se ovo sve desilo da joj se nisam vratio? Glavu sam lagano podigao te ju mogao vidjeti kako spava na mom donjem dijelu trbuha. I ona je premorena od svega ovoga, ali ja ne mislim stat do kad ne saznam cijelu istinu. Ponovno sam spustio glavu na jastuk. Tko bih se uopće usudio učiniti takvo što mom ocu? Vjerovatno to radi kako bih me upozorio, ali tko i na što? Činjenicu da mog oca više nema polako sam prihvaćao, ali sam bio spreman osvetiti se bilo kome tko mu je to učinio. Iz misli me trgla poruka sa mobitela koja je dopirala iz kuhinje. Na prvi tren se nisam obazirao ali nakon drugog oglasavanja lagano sam pomaknuo Amber sa sebe te ju spustio na krevet te je nastavila i dalje mirno spavati. Tiho sam se išuljao iz sobe te pritvorio vrata pogledom počevši tražiti mobitel. Nisam bio siguran da li je moj ili Amberin jer smo imali isti zvuk dolazeće poruke, te sam morao potražiti i moj i njen. Nakon kraće potrage našao sam Amberin mobitel na kuhinjskoj ploči te uvidio 2 nove poruke. Čim sam pročitao ime onog gada za kojeg Amber radi pozlilo mi je. Ne voljko sam otvorio poruku. " Gdje si Amber?? Na poslu te nema danima..." Progutao sam pljuvačku te otvorio drugu poruku isto od njega. " Danas imaš dvije mušterije uz to da je osoba koja je plačala da se više ne fukaš uokolo odustala od tebe. Zovnem te za koju minutu." Smračilo mi se kada sam vidio poruke te pokušao ostati pribran. Dugačkim korakom sam došao u Amberinu sobu sa mobitelom u ruci počevši ju drmati da se probudi. Njene s me oči nakon kraćih treptaja zbunjeno pogledale na šta sam sjeo do nje. 
- Probudi se sad će te Phill nazvati- iz prve  me nije upotpunosti shvatila ali je nakon par trenutaka kimnula glavom.
- Zašto si me tako naglo probudio?- zvučala je pospano što je bilo i normalno. Osjetivši kako mi se trza ruka u kojoj je mobitel pružio sam ga Amber.
- Stavi na zvučnik i pričaj.- više sam joj naredio na šta je namrštila obrve odlučivši me ne poslušati jer je odložila mobitel na krevet. Ponovno sam ga uzeo te se javio i prislonio joj ga na uho.
- Pričaj.- mogao sam usnama oblikovati riječ kako se nebih začulo. Ljutito me je gledala ali je na kraju ipak progovorila.
- Hej Phill.- rekla je pomalo ogorčeno. Nisam mogao baš čuti drugu stranu slušalice odnosno Philla pa sam uho prebližio mobitelu.
- Znam Phill.. Znam.- počela se opravdavati da svoje ne dolaske na 'posao'. Prokrenuo sam očima sačekavši što će ju dalje upitati.
- Ti se ne sjećaš našeg malog dogovora Amber? Zar zaboravljaš, nisi ni na pola puta da spasiš svog muža.- mogao sam začuti njegov glas na šta sam se odmakao od mobitela zbunjeno ju pogledavši. Njeni obrazi su se u sekudni pretvorili u žarko crvenu boju te sam znao da nešto krije, i da u ovome što je sada Phill rekao ima istine. Shvatio sam da izbjegava moj pogled te sam duboko uzdahnuo napustivši sobu. Primio sam se za potiljak počevši razbijati glavu gomilom pitanjima. Kakav muž dovraga? Kakav spas? Od čega? Što dovraga krije? Sačekao sam ju u hodniku nebih li završila razgovor koji mi se činio kao da godinama traje. 


Amber P.O.V


- Dobro Phill shvatila sam!- gotovo sam vrisnula na njega te završila poziv. Od same nelagode prema Harryu počele su mi se trest ruke i postajalo mi je hladno. Dovraga zašto je Phill trebao išta govoriti i zašto je Harry to čuo? Iskreno, bojala sam se njegove reakcije. Nisam dostojna ustati se sa ovog kauča i otići do njega u hodnik. Duboko sam uzdahnula osjetivši kako mi srce nenormalno brzo kuca. Ustala sam se sa kreveta te krenula prema vratima pokušavši još više usporiti taj hod koji je i sam po sebi bio usporen. Primivši kvaku te ju posegnuvši prema sebi u hodniku sam mogla zateći Harrya okrenut mi leđima. Uzdahnula sam te se malo zakašljala nebih li se okrenuo.
- Imaš li mi šta za reći?- upitao me je plitko disući i dalje stojeći leđima okrenut.
- I ne baš.- bila sam iskrena, nisam mu htjela o ničemu govoriti. Niti o tome da mi je James muž, o tome da skupljam novac za njega kako bih ga zauvijek ostavili kamatari, da se on sada skriva ko zna gdje i da ne znam da li je živ? Kako da mu to objasnim?
- Dobro.- rekao je smireno te prišao staklenom stolu i srušio gotovo sve stvari sa njega te ga ujedino i slomio.
- Sad?- zaderao se na šta sam namrštila obrve gledajući kratko u njega kratko u razbijen stol. Totalno se razbijesnio, i sigurna sam da ga ovakva još nisam vidjela. Kako mu nisam dala odgovor krenuo je prema drugim lomljivim stvarima.
- Dobro Harry prekini!- zaderala sam se nakon što je nasilno krenuo i prema slikama na zidu.
- Smiri se!- rekla sam mrvicu glasnije i nego prošli put na šta se nakratko umirio.
- Da i ti isto svakodnevno prmaš vijesti da sam ja oženjen.- rekao je kroz zube promatrajući svoju rastrganu šaku.
- Pa nisi mi dao niti priliku, ne znaš šta se desilo.- rekla sam malo tiše na šta se ironično nasmijao.
- Ti si nevjerovatna!- dreknuo se te šutnuo komad stakla za kojeg nisam bila sigurna od kojeg je predmeta točno.
- Pa evo sad ti govorim, da udata sam za Jamesa!  Radim u onom šugavom striptiz baru zbog njega, da istina je! Jesi sad zadovoljan? Jesi sad svjesan zašto ti nisam rekla odmah?- proderala sam se glasno ali mi je glas na kraju ipak pukao. Nisam vjerovala da sam mu to upravo priznala.
- Kako?- promucao je spustivši se na kauč promatrajući nešto na podu.
- Ne pitaj me ništa Harry!- smogla sam snage da još i ovo kažem te krenula prema sobi ali me je sustigao.
- Šta bih to trebalo značit? Da sam jebeni potrčko za..-zastao je naslonivši ruku na zid. Oželjenom ženom.- tiho je rekao na šta sam uzdahnula. Iskreno nisam bila svjesna šta radim. Mogu iskreno priznati da mi se život pretvorio u sranje. Zapravo oduvijek je bio jedno obično sranje. Oduvijek.
Odgovori!- zaderao se nakon kraće stanke na šta sam gotovo skočila. Osjetila sam kako su mi se ruke tresle, i osjećala sam nekakav strah. Ali znala sam da je to moj Harry i da ga se ne moram bojati.
- Nemam što.- tiho sam odgovorila te sam mogla začuti njegov glasan vrisak te uskoro i udarac na mom lijevom obrazu. Od tolike brzine nisam niti shvatila što se dešava ali me je bol koja je počela varirati na mom obrazu osvjestila. Bojažljivo sam pogledala u njegovom smjeru ali ga tamo više nisam mogla zateći. Moj Harry me je udario. Moj Harry me je namjerno ozlijedio. Zar je do ovdje došlo? 





E ne znam šta da vam kažem. Ipak sam objavila nastavak jer sam emocionalno vezana za ovu priču i ne mogu je tek tako ostaviti ne dovršenu. Radnja se komplicira, i Harry postaje nasilan. Daljnje nastavke će mi pomoći pisati 
@andela_marevic . Hvala svima na trudu i na dobrim idejama, i porukama u inboxu. Izgleda da se Saved nastavlja?;)

Saved ( Harry Styles, Croatian )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang