Don't let me go

4.3K 160 3
                                    

Part 7

MALENA NAPOMENA: OVA CRTA _____ OZNAČAVATI ĆE POČETAK I KRAJ PERVERZNOG DIJELA, PA KO NE VOLI NEKA PRESKOČI. :)

__________________________

- Harry, ja..- govorila je dok sam skidao njenu majicu.

- Volim te.- šapnula mi je na uho te je skinula i moju majicu. Nastavio sam ju ljubiti po njenom vratu spuštajući se do njenih grudi. Lagano sam joj skidao tajice te je ona rukom prelazila preko mog obraza.

- I ja tebe.- rekao sam joj kada je ostala gotovo u donjem rublju.

- Zaljubljen sam u tebe.- rekao sam joj te je namrštila obrve. Kimnuo sam glavom te skinuo svoje traperice. Gledala je u moje tijelo, na šta sam se ja smješkao. Otkopčao sam njen grudnjak te ga lagano rukom skidao. Vidjelo se da joj je neugodno, bar jednoj ženi s kojom sam dosada bio. Ona je posebna, i najljepša. Ljubio sam njene grudi te je ona rukama prelazila preko mojih bokserica. Nakon par trenutaka ih je skinula, te sam odlučio skinuti i njene. Ubrzo smo oboje ležali jedno nasuprot drugoga isprepleteni čežnjama i strastima. Pogladio sam joj obraz te se nasmijala.

- Spremna sam.- rekla je te sam kimnuo glavom.

- Samo mi reci ako će te boljeti, imalo.- rekao sam joj te je zaklopila oči. Ubrzo sam laganim kretnjama ulazio u nju na šta je ona ispustila nekakav krik.

- Boli li te?- upitao sam ju bojažljivo te je odmahnula glavom.

- Nastavi, reći ću ti kada me bude boljelo.- rekla je te sam kimnuo glavom. Noć koju sam tada proveo sa njom bila je najposebnija ikad.

__________________________

Zaspala je ubrzo nakon što smo završili, na mom ramenu. Gledao sam u njeno milo i lijepo lice, igrajući se njenom kosom. I zbilja nije mi lagala. Bila je nevina, izgubila je svoju nevinost samnom. Poljubio sam ju u čelo i zagledao se u plafon. Za tjedan dana odlazim na turneju. Nisam se planirao zaljubiti baš radi toga. Baš radi te razdvojenosti, i tih prokletih pravila, da se ne smije sa sobom povesti nijedna osoba. Mislim tko je smislio ta pravila? Bez razmišljanja bih odma poveo nju, i gledao ju u prvom redu i imao snage kad bih ju ugledao. Uzdahnuo sam te vratio pogled na nju. Želim provesti ovaj tjedan koji nam je još ostao, koliko je lijepše moguće. Polako sam izvukao svoju ruku, na kojoj je bila Amberina glava te ju lagano prislonio na jastuk da spava. Pokrio sam ju dekom te se obukao. Polako da ju ne probudim. Uzeo sam ključeve od stana i auta, te mobitel i izašao iz stana.

-----

Amber P.O.V

Nisam bila sigurna koliko je sati ali sam po suncu koje je išlo u moje oči shvatila da je jutro odavno prošlo. Nasmiješila sam se od sjećanja na jučer, na najljepšu noć u mom životu.

" Zaljubljen sam u tebe." Što? Mislim, wow. I ja sam u tebe budalo. Joj kako te volim. Rukom sam prošla pored druge polovice kreveta jer sam bila okrenuta leđima te shvatila da je prazna. Vjerovatno je već puno sati čim se Harry ustao. Rastegnula sam se te krenula ustati dok sam shvatila

da sam gola. Uzela sam plahtu sa kreveta te se ogrnula njome i izašla iz sobe gdje sam mogla vidjeti Harrya u dnevnom boravku da pije kavu.

- Dobro jutro.- rekla sam smješući se te je i on oblikovao svoje usne u smješak. Ustao je sa kauča i odložio šalicu te mi prišao i zagrlio me. Ja njega nisam jer sam si rukama pridržavala plahtu, no shvatio je.

- I?- upitao me je te sam nakrivila glavom u znaku da ga ne razumijem.

- Kako se osjećaš?- upitao me je te sam slegnula ramenima.

Saved ( Harry Styles, Croatian )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin