2

5.2K 253 306
                                    

Selam, öncelikle; kitabı sıkıntımdan yazmaya başlamıştım ve hiç beklemediğim şekilde tuttu. İlk bölüm çok kötü olsa da diğer bölümleri beğeneceğinizi umuyorum.

Düzenlendi ; 21.12.2017

...
1 Saat sonra;

Adrien'in Ağzından;

Uyandım.Yatağımdan kalktım ve saate baktım.

-1 Saat olmuş...

Plagg;

-Adrien..!Bana peynir ver.

-İşin gücün boğaz Plagg..!

-24 Saat aç kalırsam ölürüm ve sende leydini birdaha göremezsin. -,-

Yazar'dan;

Adrien Plagg'e peynir verir daha sonra yatağına oturur ve leydisini düşünür.

Kendi kendine mırıldanır;

-Acaba Uğur Böceği'ni bir daha ne zaman göreceğim?

-Bir dahaki akumada -,-

-Ahh saol Plagg Çok Yardımcı Oldun -,-

(Adrien ile Marinette'in söyledikleri tamamen alakasızdır. Aşağıdan itibaren herşey Marinette'e aittir. Bir daha ki bölümde anlayacaksınız zaten.)

Marinette'in Ağzından;

Uyandım ve ilk aklıma gelen şey her zamankinden farklıydı.Adrien değildi,aklıma ilk Chat gelmişti acaba nasıldı.Onu hiç etmediğim kadar merak ediyordum,onu hiç özlemediğim kadar özlemiştim,şuanda ona çok ihtiyacım vardı... Onunda bana.

Tikki;

-Marinette? İyi misin?

-Hayır değilim tikki.Chat'i merak ediyorum.

-O zaman şansımızı deneyelim,Ladybug olarak.

-Na-nasıl Yani??

-Hmm,şöyleki;Genelde dertleriniz olduğunda dönüşüp Eiffel Kule'sine gidiyorsunuz.Belki Chat'de oraya gitmiştir.

-Öyle mi dersin?

-Denemekten zarar gelmez.

-Peki ya Master Fu?Kızmaz mı?

-Chat'de yapıyordu,sen üzülünce geliyordu.

-Haklısın Tikki,teşekkürler.

-Rica ederim Marinette her zaman.

Yazar'dan;

Genç kız gülümseyip Kwami'sinin başını okşadıktan sonra mucizevi sözcükleri söyledi.

-Tikki benekler!

Yazar'dan;
Genç kız ; beneklerine bürünmüş, Chat'i görmek umudu ile Eiffel kulesine doğru yol almıştır.
Ladybug oraya geldiğinde, gözleri Chat'i aradı. Ama henüz bulamamıştı.
Umudunu kaybedecekti ama Chat'in orada olduğunu nereden bilebilirdi ki? Chat, leydisini çoktan görmüş yanına gitmişti.

-Selam,böcüşüm!

Ladybug,arkasını dönüp Chat'e baktı.

Ladybug adeta,üstüne atlarmışcasına ona sarıldı.

Chat,şaşırdı.Hani başkası için atıyordu o Kalp?

Herne olursa olsun Chat fırsattan yararlandı ve oda Leydisine sarıldı.Öyle tutkulu,özlemli ve aşk dolu bir sarılmaydı ki o,anlatılmaz yaşanır...

-Be-ben çok ama çok özür dilerim Chat,lütfen beni affet.Affetmezsen anlarım,zaten yaptığım affedilecek bir şey değildi,ama şunu bil ki,sen benim hayatımda önem taşıyanlardansın.Esprilerin ne kadar berbat olsada iyiki varsın...

Chat bu sözlere şaşırmış aynı zamanda kedi sırıtışını atıyordu.

-Sende şunu bil ki;Sen benim,İyilik Meleğimsin,sen benim Leydimsin,sen benim Böceğimsin,sen benim HERŞEYİMSİN,ben seni ne olursa olsun seveceğim Ölene dek...

Ladybug o an sadece Chat'e odaklanmıştı,sadece Chat umrundaydı,Adrien'ı düşünmüyordu bile.

Gözü ne Adrien görüyordu ne de Adrien'a olan aşkını... Chat'e öyle bir bağlanmıştı ki o an...

İşte her zamankinden daha çok ve daha farklı seviyordu onu.

-İyiki varsın Chat.

-Sende iyiki varsın Meleğim.

Uğur Böceği'nin ağzından;

Ben,galiba Chat'e aşık olmuştum... Peki ya Adrien? Ondan umudumu kesecek miydim? Peki ya kurduğum hayaller boşuna mıydı? Ama o an Chat'e çok ama çok farklı hissediyordum.Sanki..40 yıl sonra buluşmuş arkadaşlar gibi demeyeceğim aşıklar gibiydik resmen!

Ayrıldım ve ona baktım,geçen seferki gibi elini avcumun arasına aldım ve kalbime koydum.

Geçen seferki gibi olacak diye korktu yüzünü bir endişe sardı ve ben daha fazla korkmaması için konuştum.

-Düşündüm de.. Bu saatten sonra bu kalp senin için atıyor Chat.

O an bayılabilirdi öyle mutlu olmuştuki.Sanki Dünyaları ona verdim.

-Hahh,Ahh NEE?Dünyaları bana verseniz bu kadar mutlu olmam!İçim içime sığmıyor,galiba şimdi bayılacağım,bende seni çok seviyorum benim kalbim senindir Leydim.

Dizlerinin üstü çöktü ve,

-''Meleğim olur musun?''dedi.

Herşey çok hızlı gelişmişti ama bu durumdan rahatsız değildim.

-Evet,Meleğin olurum.Hemde tüm kalbimle...

Ayağa kalktı ve bana uzunca baktı.

Devam edecek...
---------------------------
Sea,Aslında Bayaaa Bayaaa Uzun Bir Bölüm Yapacaktım Amaaaa :'(
Yazar kafasını çarptı geçen başıma top geldi okulda o günden beri ağrıyor başım..
Şimdi gene çarpınca ağrı şiddetlendi :((
Vee bundan dolayı uzun yazamadım...

Gece Mavisi [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin