Anlatım;
Yaşam ile ölümün arasında kalmış genç kız,yaşam savaşı veriyordu.
Bitkisel hayata giriş gibi birşeydi bu.
Tehlikeli bir durumdu...
Marinette'den;
Son duyduğum ses bağlanmış olduğum makinanın, ''Dıııııııt'' sesi idi.
Anlatım;
Kalp atışı yavaş yavaş, yavaşlayan genç kızın durumu kritikdi.
Makinanın ''Dıııııııt'' sesinden sonra, odaya giren doktorlar genç kızı hayata bağlamak için herşeyi yapıyordu.
Doktorları içeri girerken gören Bay ve Bayan DUPAİN ise endişe ve çaresizlik içinde bekliyorlardı...
O sırada kendi sorunları ile boğuşan genç oğlan, herşeyden habersiz; yatağına yatmış,tavana bakıyordu.
Bazısı ölürken, bazısı çok mutludur, bazısı çok dertlidir, bazısı çok çaresizdir, bazısı çok üzgündür...
''Ün, gençlik ve gurur... Mezar hepsini alır.'' derler.
Genç kızın da sonu bu olacaktı belki de...
Ününü, gençliğini ve daha nelerini...
Büyük kazalarda belki ölmezsin ama, ölüm eninde sonun da çalar kapını...
...
Genç kıza çaresizce bakan doktorlar da umudu kesmişti ki,
Hayatta her zaman MUCİZELER olur.
Bir anda normale döndü kızın kalp atışları.
Ruh eşi de bunu hissetmiş olacaktı ki,
Kalbinde bir çarpıntı hissetti.
-"Ah, ne oluyor ya?'' dedi genç oğlan, birden hızlıca çarpan kalbinden dolayı.
Ama nerden bilebilirdi ki, ruh eşinin yeniden atmaya başlayan kalbinin atışlarının ona da yansıdığını?
Doktorların hepsi, büyük bir iç çektikten sonra;
İçlerinden bir tanesi, yüzünde ister istemez oluşan tebessüm ile dışarı çıktı.
Üzüntüden harap olmuş DUPAİN ailesi doktora, büyük bir merak, endişe, çaresizlik içinde bakarken doktor,
-Kızınız çok iyi merak etmeyin... Ama şimdi görmeniz pek uygun değil. Ayrıca genç oğlana da haber vermeyi unutmayın.
Diyerek uzaklaştı.
Genç kızın ailesi, büyük bir iç çektikten sonra;
Haber verip vermemek konusun da düşünmeye başladılar.
Ne de olsa Marinette'in deliler gibi aşık olduğu oğlandı o, haber vermemek olmazdı.
Bayan DUPAİN-CHENG,
Agreste'ye, haber vermek amacı ile telefonunu çıkartıp,
Rehberinde ilk sıralarda olan Adrien'ı bulduktan sonra, arama tuşuna tuşladı.
Telefonu kulağına dayadıktan sonra açılmasını bekledi Bayan DUPAİN-CHENG.
...
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Mavisi [Tamamlandı]
Fanfiction"Sadece seni seviyorum de" ?/07/2017 [Tamamlandı]