4

4.5K 212 110
                                    

-Chat,doğru kişi değil Tikki. Bilmiyorum Chat'e söylediklerim hala geçerli... Ben onun için doğru insan değilim. Chat;Cıvık,biraz sapık ve ımmm yerli yersiz hareketler yapan biri düzensiz,ciddi olmayan ve birazda salak ımm.
Yazardan;
Genç kız bu cümleyi kurduktan sonra Kwamisinin bakışı öyle böyle değildi Tikki ilk defa sinirlenmişti haklıydı da...
-Böyle demeye hakkın yok Marinette!Kusura bakma ama sen gerçekten biraz fazla oldun... Chat gayet iyi bir insan. Onu sen bu şekilde yargılayamazsın... Sen iyi biriydin, düzgün biriydin.Ne değişti?Ne oldu o tatlı kıza Marinette?Haksız mıyım?Chat Noir'inde bir kalbi ve bir "aşık olma" duygusu var.Her insan gibi,senin gibi... Chat'in sana olan aşkı senin Adrien'a olan aşkın gibi...
Yazardan;
Genç kız;Küçük Kwamisini ilk kez bukadar sinirli görüyordu.Çok şaşırmıştı,anlam veremiyordu.
İster istemez üzülmüştü.
Haklı mıydı yoksa?
Marinette'in ağzından;
Tikki haklı mıydı yoksa?
Hayır hayır,haklı olamaz.
Benim için daima ben haklıyımdır.
Kendim için en iyi kararı ancak ben verebilirim.
-Yanılıyorsun Tikki!Kendim için en iyi kararı daima ben veririm.Konuşma tarzına dikkat et.
-Biraz kaba olmuş olabilirim ama haklıyım emin ol..!Pişman olacaksın Marinette...
Tikki'nin ağzından;
Sadece herkesin iyiliğini istiyordum o kadar.
Marinette'e inanamıyorum ya.
Nasıl bukadar düşüncesiz olabiliyordu hayret ediyorum...
Ben ne zaman yanılmıştım ki?
Hiçbir zaman...
Amacım sadece yardım etmek.
Ama bunu anlamıyor,Chat Noir'inde duyguları var.Herkesin duyguları vardır...
-Sen bunları bilemezsin Tikki.Sen insan mısın sanki?Nereden bileceksin aşk'ı meşk'i? Küçücük bir Kwamisin sadece.Cümlelerini biraz düşünerek kur.
Yazardan;
Küçük Kwami bu sözler karşısında çok kırılmıştır.Küçük olsa bile onunda minicik bir Kalbi vardır.
-Evet ben minicik bir Kwam'iyim Marinette!Ama en azından düşünceli ve iyi biriyim...
Seni çok severim ama çok kabasın!
Küçük olabilirim ama benimde herkes gibi bir kalbim ve duygularım var.
En azından senin gibi "düşüncesiz bir pislik" değilim.
Yazardan;
Genç kız bu laflar karşısında adeta hayatının şokunu yaşamıştı.
Tikki'nin bunları dediğini kabullenmek istemiyordu genç kız...
Tikki bunları diyemezdi,bu laflar Marinette'e çok büyük bir acı vermişti.
En sevdiği arkadaşı ona "düşüncesiz bir pisliksin" demişti.
Hala şoktaydı.Kalbinin ortasında adeta bir delik oluşmuştu.
__________________________
10 dakika sessizliğin ardından;hala bu lafları sindirememişti,sindiremeyecekti de..
Artık o'nun küçük kwamisi değil sadece "Tikki'ydi" o.Hala yüzsüz gibi küçük Kwami'm diye sahiplenemezdi onu.
Belki "Tikki" için "Marinette" artık hiçbirşeydi.
Küçük Kwami kendi de biliyordu ne kadar ağır laflar ettiğini. Karşısındakinin ne düşüneceğini...
Ama bu haksız olduğu anlamına gelmiyor du...
Tikki haklı olduğundan emindi ve gerçekten de haklıydı.
Tikki'nin ağzından;
Çok ağır ve acı laflar ettiğimin farkıdaydım.
Ama hala haklı olduğumu düşünüyorum.
Pişman da değilim.
Marinette bazen gerçekten de fazla oluyor.Şimdi Chat'e ettiği lafların benzerini kendisi de yedi...
Tabi "Marinette" için söylemesi kolay,işitmesi acı.
Chat ne düşünecekti bunları duysaydı?
Onuda düşünmeliy di..
Tikki;
-Chat,senin dediğin lafları duysaydı oda senin gibi hayatının şokunu yaşayacaktı Marinette...
Hayatında ki en sevdiği kişiden bu lafları duymak,duymuşta zaten... Ama bu laflar daha acıydı..
Chat'in durumuna düştün.
Nasıl birşeymiş?
Hala haksız olduğumu düşünmüyorsundur herhalde.
Marinette'in ağzından;
Tikki gerçekten de haklıydı.Söylemesi kolaydı benim için ama işitmesi değil.
Ben gerçekten "düşüncesiz bir pisliğim" galiba.
Eminim ki herkes böyle düşünüyordur...
__________________________
Yazardan;
İster istemez süzüldü göz yaşları genç kızın yanaklarından.
Kendisi de biliyordu "bir pislik" olduğunu hemde "düşüncesiz bir pislik" olduğunu..
En azında o öyle sanıyordu..
Arkadaşlarının da öyle düşündüğünü sanıyordu.
Ama Marinette Dünya'ya gelen en iyi insanlardandı belki de.
Birbirleri için yaratılmış iki insanın birbirleri hakkında düşündükleri çok farklıydı.
Adrien yani nam-ı değer "Chat Noir" leydisini çok seviyordu.Uğur Böceği ona ne derse desin sonsuza dek sevecekti onu.İsterse sonsuza dek sevmesin Ama "Chat" vazgeçmeyecekti bu aşktan.
Marinette ise,yani nam-ı değer "Lady Bug",Chat'i hiç sevmiyordu,arkadaşı olarak bile görmüyordu.
En azından o öyle düşünüyordu..
Ama kim bilebilirdi ki birbirleri için yaratıldıklarını?
Adrien her zaman "Leydisini" sevecekti,"Sonsuza dek" sevecekti onu.
Marinette'de Adrien'ı sevecekti "Sonsuza dek" ama Adrien maskeli Marinette'i seviyordu.
Marinette Adrien'ın onu kendisi olduğu için sevmesini istiyordu.
Belki kimliklerini bilseler herşey bitecekti?
Ama bilmemeleri gerekiyordu.
Chat "Leydisinin" kim olduğunu her zaman merak edip öğrenmek istese de bu düşünce Ladybug'a doğru gelmiyordu,öyleydi de..
________________________
Adrien'in ağzından;
Uğur Böceği;bana o ağır ve acı lafları ettikten sonra eve gelip uyudum.
Başka ne yapabilirdim ki zaten?
____________________
Yazardan;
Genç oğlan,iki saat boyunca neler olduğundan habersiz derin derin uyumuştur.
____________
Arkadaşlar biliyorsunuz geçen bölümde buna benzer bişey olmuştu ub'nin chat'i üzmesi ve adrinin ve marinin eve gelip uyuması dışında olan sevgili olayı falan hepsi rüyaydı kafanız karışmasın diye dedim neyse hadi devamm.
____________
Adrien'ın ağzından;
Uyandım.
Kwami'm bana endişe ve merak dolu gözlerle bakıyordu.
Plagg'ı ilk defa böyle görmüştüm.
Ve sormadan edemedim.
-Ne oldu küçük dostum?
-Adrien,ımmm şey olanlardan sonra nasılsın?
Küçük kwami'me bakıp tebessüm ettim.
Plagg'ın bu kadar düşünceli olduğunu bilmezdim.
-İyiyim Plagg,üzülme.Leydim bana ne derse desin onu her daim seveceğim.
Plagg normal formuna dönmeden edemedi.
-Ahh hadi ama... Dünyada ondan başka kız mı yok sana?
Var hatta dolusuyla.
Bence ileri bakmalısın,gözünün önündeki fırsatları itme.
-"Evet Plagg,bana başka kız yok.Benim gözüm leydimden başkasını görmez.
İsterse Dünya'da ki tüm kızlar gelsin,genede bakmam."dedim kendimden emin bir tavırla.
-Öyle diyorsan birşey diyemem amaa,abartıyorsun bence.
-Hiçte bile abartmıyorum.
-Benimde Camambert'im dışında gözüm kimseyi görmez.

'Haaam" diye yutuverir küçük Kwami vahşi bir tavırla.
Yazardan;
1 Dakikalık boş boş bakışma ardından odayı kahkaha sesleri kaplamıştı.
Kötü olaylara karşı iyimser olmayı biliyordu genç oğlan.Alışmıştı artık.
______________
Bırakasım geldi ama 1000 kelimeyi tamamlamadan bırakmam hatta geçicem biraz 1100 yapacağım :d
______________
Yazardan;
O sırada Marinette'in evinde:

Küçük kwami gözleri ile süzdü ağlayan kızı,her ne kadar kavga etmiş olsalar da,dayanamıyordu biricik sahibinin ağlamasına.
Tikki'de gözlerini tutamadı,gözleri doldu her an patlayacak bir bomba gibi olmuştu gözleri.Göz yaşlarını salıverse adeta sel olacaktı.
Küçük kwami ve sahibi göz göze geldiler ve her ne kadar üzgün olsalar da gülmeden edemediler,bu onların doğasında vardı...

-Biz neden gülüyoruz Marinette?-Hiçbir fikrim yok Tam olarak yarım dakika boş gözlerle birbirlerine baktı genç kız ve Kwami'si

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Biz neden gülüyoruz Marinette?
-Hiçbir fikrim yok
Tam olarak yarım dakika boş gözlerle birbirlerine baktı genç kız ve Kwami'si.
Sonra aynı Adrien ve Plagg gibi oldu durumları,odayı küçük Kwami'nin minik kahkaları ile genç kızın nazik gülüşü kapladı.
Bu kadar büyük bir kavgadan sonra nasıl bukadar kolay barışabilmişlerdi ki? (Kankamla biz temsili falan deil zkzsjsj)
İşte o an ikisinin de aklına "Mucize"geldi.
Sanki aynı şeyi düşündüklerini biliyorlarmışcasına baktılar birbirlerine.
-Mucize Tikki!
Genç kız cümlesinin ardından kıkırdadı.
-Aynen Mucizevi.
Ardından tekrardan odayı genç kızın ve Kwami'sinin gülüşleri kapladı.
________
Anlatım;
Herşey iyiye gidiyor gibiydi.
Adrien mutlu,
Marinette mutlu.
Mutluluk ve huzurdan daha önemli ne var ki hayatta?
Ama sadece...
Genç kız ve genç oğlanın bu eşsiz öyküsünde;
Aşk eksikti..
Aşk'ı bulmak kolay değildi.
Bu eşsiz çift aşk'ı değil "Aşk" onları bulmuştu.
____________
Devam edecek....
____________
Oha yaaa
Bence çok güzel ve uzun bir bölüm oldu hasta hasta Osjksksjsjs umarım sizde beğenmişsinizdir mükemmel olmasadaa elimden bu kadar geliyor artık skksksks
Hastalık ne kötü şey ya
Hayatta en önemli şey aslında "sağlık".
Yukarda en önemli şey mutluluk ce huzur diyen yazar burada sağlık diyor çaktırmayın sksusksjsjs
Evet cidden en önemli şeyler bu üçü.
Neyse biraz ciddiyet.
Nerede kalmıştık?
Hah,hastalık.
Şaka maka hayattaki en önemli şeylerden biri "sağlık" arkadaşlar hasta olmak çok zor şey.
İnşallah sizde hasta olmazsınız.
Allah (C.C) hasta olan bütün kişilere sağlık sıhhat versin inşallah.
Neyse çok konuştum dikkat edin şifayı kapmayın sizde.
Okadar kötü oldum ki ben 5. Derste falan geldim halbuki az kalmıştı :/
Neyse çok yazdım yhaa kzjsks
Herşey dahil şimdilik 1195 kelime 1200e tamamlama çabası tamamlayacağım hatta geçeceğim haaa evet gectim.
Ciddiyet time:
Herşey dahil;1210 kelime.

Gece Mavisi [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin