κεφάλαιο 13

82 13 4
                                    

Η Βιολέτα περπατούσε στους αγρούς όταν συνάντησε τον Σον και τον Μπάρνεϊ.

«Τι κάνεις Βιολέτα;» την ρώτησε ο Σον

«Καλά Σον. Εσύ πώς είσαι; Μπάρνεϊ, είσαι καλά;»

«Μια χαρά είμαστε και οι δύο» είπε ο Σον

«Χαίρομαι. Όμως καλύτερα να πηγαίνω. Με περιμένει ο Άγκαθος στο σπίτι»

«Ναι, φυσικά πήγαινε. Χαρήκαμε που σε είδαμε» της είπε ο Σον και της έπιασε φιλικά τον ώμο.

Τότε τα μάτια της ξωτικιά άλλαξαν χρώμα. Από πράσινα έγιναν πορτοκαλί. Είδε και ένα άλλο όραμα. Είδε τον Μπάρνεϊ δεμένο να είναι αιχμάλωτος από τις νεράιδες, είδε τον Σον να πολεμάει έναν ξανθό νεράιδο και τέλος τον είδε πεσμένο κάτω ανήμπορο και εξαντλημένο να πεθαίνει.

Όταν συνήλθε κοίταξε τον Σον σοκαρισμένη και έπειτα το έβαλε στα πόδια.

«Είναι περίεργη. Με ανατριχιάζει ώρες-ώρες» είπε ο Μπάρνεϊ

«Είναι χαρισματική αδερφέ μου. Μάλλον θα είδε κάποιο όραμα πάλι και ταράχτηκε» είπε και μαζί με τον αδερφό του συνέχισαν τον δρόμο τους.

Η Βιολέτα έφτασε στο σπίτι της λαχανιασμένη. Δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που είδε. Μπήκε μέσα και είδε ότι εκτός από τον Άγκαθο, βρισκόταν εκεί και ο Τζέρικο.

«Βιολέτα, γιατί είσαι ταραγμένη;» την ρώτησε ο Τζέρικο

«Είδα και άλλο όραμα» τους είπε και σωριάστηκε σε μια καρέκλα κλαίγοντας.

«Τι είδες;» την ρώτησε ο Άγκαθος

«Καθώς ερχόμουν εδώ συνάντησα τον Σον και τον Μπάρνεϊ. Κάποια στιγμή ο Σον με ακούμπησε και τότε είδα ένα όραμα με αυτόν και τον αδερφό του»

«Δηλαδή;» έκανε ο Τζέρικο

«Είδα ότι ο ΜπάρνεΪ ήταν αιχμάλωτος των νεράιδων και ο Σον πολέμησε με έναν ξανθό νεράιδο, όμως αυτός ο νεράιδος με τον οποίο πολεμούσε τον σκότωσε» είπε ανάμεσα στους λυγμούς της.

Ο Τζέρικο σκέφτηκε.

«Λογικά ο νεράιδος που είδες ήταν ο Κόμης Κρόγκαν. Όμως..... αποκλείεται να σκοτώσει τον Σον. Δεν γίνεται αυτό που λες. Καμία νεράιδα δεν μπορεί να σκοτώσει ξωτικό, αλλά ούτε και ξωτικό νεράιδα. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά» έλεγε τρελαμμένος

«Τζέρικο, λέω αλήθεια»

«Όχι!» φώναξε εκείνος. «Φτάνει πια. Εσύ και οι προφητείες σου. Τίποτα δεν θα συμβεί στον Σον. Είσαι τρελή Βιολέτα.»

Δεν εννοούσε όσα έλεγε. Πάντα εκτιμούσε την αδερφή του, όμως τώρα τον είχε κυριεύσει ο πανικός.

«Μην της μιλάς έτσι» είπε ο Άγκαθος

«Και πώς να της μιλάω; Μας ανησυχεί όλους για το τίποτα. Ο Σον δεν θα πάθει κακό» είπε και έφυγε από το σπίτι του Άγκαθου και της Βιολέτας.

Η Βιολέτα συνέχιζε να κλαίει.

«Άγκαθε, θα πέσει κακό στον μαγικό κόσμο» έλεγε

«Ηρέμησε, καλή μου. Όλα θα πάνε καλά. Τίποτα κακό δεν θα συμβεί σε κανέναν»

Δεν πίστευε ούτε ο ίδιος τα λόγια του. Ήξερε ότι σύντομα θα ξεσπούσε μεγάλη συμφορά.

Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικώνWhere stories live. Discover now