Τελικά έφτασε το βράδυ της επόμενης ημέρας και τα μικρόσωμα πλάσματα τα είχαν καταφέρει. Χάρη στην συνεργασία τους μπόρεσαν και υλοποίησαν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στην Μητέρα Φύση.
Παρόλα αυτά η Μεγάλη Μάγισσα δεν φανερώθηκε.
Το επόμενο πρωί όμως έκανε την εμφάνιση της.
Νεράιδες και ξωτικά αλλά και ο Τζακ με την Κάθριν τη κοιτούσαν και ήταν έτοιμοι να ακούσουν τι είχε να τους πει.
«Τα καταφέρατε. Τους σώσατε» είπε
Τότε η Τζέσικα και ο Μίκυ που βρίσκονταν μπροστά τους αναίσθητοι, άνοιξαν τα μάτια τους και χαρούμενοι αγκάλιασαν τους γονείς τους.
«Συγχώρεσε με Τζέσικα που σου μίλησα τόσο άσχημα. Δεν εννοούσα όσα είπα. Σε αγαπώ κόρη μου» της είπε ο πατέρας της.
«Περασμένα, ξεχασμένα» είπε η Τζέσικα.
«Μίκυ, συγνώμη για τον τρόπο που σου φέρθηκα» είπε ο Σέιμους.
«Μην τα σκέφτεσαι πια αυτά πατέρα»
«Το μόνο άσχημο είναι που χάθηκαν τόσοι» είπε η Τζέσικα.
«Ει, Τζέσικα και όλοι οι υπόλοιποι. Έχω να σας πω κάτι. Να μην στενοχωριέστε για όσους πέθαναν διότι σύντομα θα τους έχετε κοντά σας» είπε η Μεγάλη Μάγισσα
«Τι εννοείς;» την ρώτησε ο Μπάρνεϊ
«Εκτός από το να παίρνω, μπορώ και να δίνω ζωή» είπε εκείνη και με μια κίνηση του χεριού της εμφανίστηκαν όλοι όσοι είχαν σκοτωθεί στις μάχες μέσα σε μια λάμψη. Ο Σον, ο στρατιώτης Ουρανός, ο Άγκαθος, ο γιος του Κάλαμου, η Ερμιόνη και όλοι οι άλλοι.
Όλοι έτρεξαν να αγκαλιάσουν τους αγαπημένους τους.
Ο Μίκυ, η Τζέσικα, ο Τζέρικο και ο Μπάρνεϊ πήγαν κοντά στον Σον.
«Τα καταφέρατε» τους είπε ο Σον και αγκάλιασε τον αδερφό του.
«Σον, ο Τζέρικο όσο καιρό έλειπες με είχε πάρει υπό την προστασία του όπως του ζήτησες» είπε ο Μπάρνεϊ.
«Ευχαριστώ» είπε ο Σον στον Τζέρικο.
«Τίποτα» απάντησε χαμογελώντας.
«Πάντως υποκλίνομαι στον έρωτα σας. Μας σώσατε όλους» είπε ο Σον στην Τζέσικα και στον Μίκυ γελώντας.
Τότε τους πλησίασε ο Άγκαθος. Αγκάλιασε τον Τζέρικο χτυπώντας τον στην πλάτη.
«Είναι ο Άγκαθος, ο σύζυγος της Βιολέτας» είπε ο Μίκυ στην Τζέσικα για να καταλάβει και αμέσως μετά είδε την Βιολέτα να τρέχει κοντά στον Άγκαθο και να τον φιλά.
Τότε ο Κισσός και η Ερασμία πλησίασαν τον Μίκυ και στην Τζέσικα.
«Η αγάπη σας θριάμβεψε» είπε η Ερασμία και αγκάλιασε την Τζέσικα.
«Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά» είπε ο Μίκυ.
Ωστόσο οι γονείς του Μίκυ και της Τζέσικας κοίταξαν τον Τζακ και την Κάθριν.
«Ευχαριστούμε για ότι κάνατε» τους είπαν.
«Δεν κάναμε τίποτα» είπε ο Τζακ.
«Κάνατε πολλά. Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι υπήρχαν καλοί άνθρωποι» είπε ο Μπόρικ. «Πώς μπορούμε να σας ξεπληρώσουμε ότι μας κάνατε;»
«Καλέστε μας στον γάμο των παιδιών σας» είπε η Κάθριν χαμογελώντας.
Όσο για την Μεγάλη Μάγισσα κοίταζε γύρω της ικανοποιημένη. Ήξερε ότι όλα τα άσχημα είχαν τελειώσει πια.
YOU ARE READING
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...