Τα ξωτικά πήραν μια απόφαση. Πήγαν και κατασκήνωσαν κοντά στο παλάτι των νεράιδων.
Ο στρατηγός Κάλαμος όταν το είδε αυτό πήγε να ενημερώσει τον βασιλιά του και οι δυο τους βγήκαν στο μπαλκόνι του παλατιού και είδαν την κατασκήνωση των ξωτικών.
«Ίσως να μας ετοιμάζουν κάποια επίθεση» είπε ο Κάλαμος.
«Εδώ πάνω που είμαστε δεν μπορούν να μας κάνουν τίποτα» είπε ο Μπόρικ.
(Το παλάτι όπως έχει αναφερθεί ήταν 15 μέτρα πάνω από το έδαφος.)
«Πάντως, ας έχουμε το νου μας για κάθε ενδεχόμενο» είπε ο στρατηγός
****
Είχε νυχτώσει και ο Μπόρικ σκέφτηκε κάτι. Να πιάσει τον Σέιμους. Να πάει στην κατασκήνωση και να τον απαγάγει. Όταν το πρότεινε στους υπόλοιπους θεώρησαν ότι ήταν καταπληκτική η ιδέα του. Ο μόνος που είχε τις επιφυλάξεις του ήταν ο Αυγερινός.
«Μπόρικ, δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Και αν σας δουν τα ξωτικά πριν φτάσετε στην σκηνή του Σέιμους και σας επιτεθούν;» του είπε
«Τίποτα τέτοιο δεν θα γίνει»
«Αδερφέ μου....»
«Σταμάτα πια Αυγερινέ. Είμαι ο βασιλιάς και εγώ αποφασίζω» φώναξε ο Μπόρικ.
Έπειτα γύρισε προς τον Κάλαμο.
«Στρατηγέ, πάρε τρεις στρατιώτες και πάμε να πιάσουμε τον Σέιμους» του είπε.
Έτσι έφυγαν για την κατασκήνωση των ξωτικών. Είδαν τον Σέιμους να φεύγει από την σκηνή του, αφήνοντας πίσω την Μαίρη και κοιτάχτηκαν.
«Ας πιάσουμε την γυναίκα του. Δεν πειράζει. Μας κάνει και αυτή» είπε ο Μπόρικ.
Μπήκαν στην σκηνή και πριν αντιδράσει την χτύπησαν στο κεφάλι και έφυγαν αφήνοντας πίσω ένα γράμμα για τον Σέιμους.
****
Όταν έφτασαν στο παλάτι η Μαίρη συνήλθε και όταν είδε που βρισκόταν και τις νεράιδες γύρω της πετάχτηκε όρθια.
«Γιατί με πήρατε;» τους ρώτησε.
«Με σένα θα έχουμε τον Σέιμους στο χέρι» είπε ο Μπόρικ.
«Με πολύ δίκαιο τρόπο προσπαθείς να νικήσεις βασιλιά Μπόρικ» του είπε ειρωνικά.
«Εσείς τα ξωτικά δεν έχετε το δικαίωμα να μιλάτε για δικαιοσύνη. Είστε ανάγωγα και άξεστα» φώναξε ο Μπόρικ.
«Δεν θα καθίσω εδώ να ακούω τις προσβολές σου» είπε η Μαίρη και προσπάθησε να μεταφερθεί, αλλά δεν τα κατάφερε.
«Γιατί;» είπε.
«Κανένα ξωτικό δεν μπορεί να μεταφερθεί έξω ή μέσα στο παλάτι των νεράιδων. Είναι φυσικός κανόνας! Μόνο αν το θέλω εγώ θα φύγεις από εδώ μέσα» είπε ο Μπόρικ.
Η Μαίρη άρχισε να καταλαβαίνει σε πόσο δύσκολη θέση βρισκόταν. Αν ο Σέιμους δεν έκανε κάτι για να την σώσει ήταν χαμένη.
****
Ο Σέιμους επέστρεψε στην σκηνή του και βρήκε το γράμμα που του είχε αφήσει ο Μπόρικ.
Σέιμους,
Πήραμε την γυναίκα σου. Αν παραδοθείτε και δηλώσετε υποταγή στις νεράιδες μέχρι αύριο το απόγευμα δεν θα πάθει κακό. Αν περάσει η δύση του ήλιου και δεν έχετε παραδοθεί θα την γκρεμίσω από το παλάτι.
Ο Μπόρικ, βασιλιάς των νεράιδων.
Ο Σέιμους έχασε την γη κάτω από τα πόδια του, μόλις το διάβασε.
Τι έπρεπε να κάνει; Δεν μπορούσε να αφήσει την γυναίκα με την οποία ερωτεύτηκε και έκανε οικογένεια να πεθάνει. Αλλά από την άλλη δεν μπορούσε να υποταχθεί στον Μπόρικ. Θα ήταν πολύ ταπεινωτικό για εκείνον. Για πρώτη φορά στην ζωή του είχε βρεθεί μπροστά σε ένα τόσο δύσκολο δίλημμα.
Τι λέτε να αποφασίσει ο Σέιμους να κάνει;
Σας παρακαλώ γράψτε μου τις γνώμες σας.
STAI LEGGENDO
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...