Ο βασιλιάς Μπόρικ τραβούσε με την βία την κόρη του.
Όταν έφτασαν στο παλάτι η κοπέλα έτρεξε στο δωμάτιο της, αλλά οι γονείς της την ακολούθησαν.
«Πώς μπόρεσες να το κάνεις αυτό;» της φώναξε ο πατέρας της.
«Δεν έκανα τίποτα κακό πατέρα.»
«Πώς το λες αυτό; Ερωτεύτηκες εκείνον που έκανε τόσο μεγάλο κακό στον ίδιο σου τον ξάδερφο»
«Ο Κρόγκαν πήγαινε γυρεύοντας»
«Τζέσικα, ποτέ δεν ήσουν τόσο αντιδραστική»
«Πατέρα, λέω τα πράγματα με το όνομα τους. Ο Μίκυ πράγματι έφταιξε, αλλά ο Κρόγκαν φέρθηκε ελεεινά»
Ακούγοντας αυτό ο Μπόρικ νευρίασε ακόμα πιο πολύ.
«Πώς μιλάς έτσι για τον ξάδερφο σου;» φώναξε.
«Λέω την αλήθεια» είπε απλά η Τζέσικα. «Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο είστε αντιμέτωποι με τον Σέιμους. Αφού είστε το ίδιο εγωιστές. Θα κάνετε έναν πόλεμο και θα χαθούν τόσοι αθώοι μόνο και μόνο για να ικανοποιηθείτε εσείς.»
«Ξέχασες ποιον έχεις μπροστά σου; Είμαι ο πατέρας σου. Απαιτώ σεβασμό»
«Αυτήν την φορά δεν θα σε σεβαστώ γιατί δεν σου αξίζει. Και τώρα άκου με. Κάνε ότι θες, αλλά να ξέρεις ότι εγώ και ο Μίκυ θα ευτυχίσουμε με ή χωρίς την άδεια σας. Το κατάλαβες αυτό βασιλιά Μπόρικ;»
Μόλις το άκουσε αυτό ο Μπόρικ βγήκε εκτός εαυτού. Δεν μπορούσε να πιστέψει πως η κόρη του του μιλούσε τόσο περιφρονητικά. Την χαστούκισε και εκείνη από την δύναμη που της δόθηκε έχασε την ισορροπία της και έπεσε πάνω στο κρεβάτι.
Τότε ο πατέρας της την άρπαξε από τα μπράτσα και την σήκωσε σφίγγοντας την.
«Άκου εδώ! Προτιμώ να σε δω νεκρή, να χάνεσαι μπροστά στα μάτια μου παρά να σε δώσω στον Μίκυ Μαλντούν» της είπε και την έσπρωξε.
Έπειτα έφυγε γρήγορα από το δωμάτιο.
Η Τζέσικα πίσω έκλαιγε. Δεν την ένοιαζε το χαστούκι. Την είχαν πληγώσει τα λόγια του. Όσα είπε έπεσαν πάνω της σαν κεραυνός και την τσάκισαν. Άρχισε να αμφιβάλλει αν την αγαπά πραγματικά.
Η βασίλισσα Μόραγκ κοίταζε την κόρη της που είχε γίνει ένα κουρέλι από την θλίψη.
«Αχ, Τζέσικα πώς τα έκανες έτσι;» της είπε
«Φύγε» φώναξε εκείνη.
Η μητέρα της την άκουσε. Έφυγε από κοντά της και πήγε να βρει τον άνδρα της.
DU LIEST GERADE
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...