κεφάλαιο 29

72 12 6
                                    

Το επόμενο πρωί ο Τζακ είχε πάει στο σπίτι της Κάθριν να πιει ένα καφέ.

Τα αδέρφια της τον κοίταζαν περίεργα, όμως δεν είπαν τίποτα. Πλέον είχαν συνηθίσει στην ιδέα ότι αυτοί οι δύο ήταν μαζί.

Η Κάθριν φαινόταν λυπημένη, χαμένη στις σκέψεις της.

«Τι έχεις Κάθριν;» την ρώτησε ο Τζακ.

«Κοίτα έξω. Χιονίζει καλοκαιριάτικα. Πώς είναι δυνατόν; Οι σοδειές μας έχουν καταστραφεί. Η Ιρλανδία μας χάνεται»

«Και εγώ τι μπορώ να κάνω;» είπε για πρώτη φορά ψυχρά.

«Μίλα στον Σέιμους. Πείσε τον να κάνει ειρήνη με τον βασιλιά των νεράιδων. Αν συνεχιστεί ο πόλεμος η Ιρλανδία θα πάθει μεγάλο κακό. Θα αναγκαστούμε να φύγουμε και δεν θέλω. Αγαπώ αυτόν τον τόπο. Εδώ γεννήθηκα και μεγάλωσα. Σε παρακαλώ, υποσχέσου μου πως θα του μιλήσεις»

«Έχω προσπαθήσει να τον μεταπείσω αλλά δεν μπόρεσα. Άλλωστε είμαι άνθρωπος. Δεν έχω καμία δουλειά να ανακατευτώ στον μαγικό κόσμο. Οι νεράιδες και τα ξωτικά είναι προστάτες της Φύσης. Ας νοιαστούν αυτοί»

«Μα, τι σε έπιασε; Εσύ ήθελες να βελτιωθεί η κατάσταση»

«Έχω βαρεθεί πια. Κουράστηκα. Ο Σέιμους δεν ακούει κανέναν»

«Και αν βρίσαμε τον γιο του και εκείνη την νεράιδα;»

«Τον Μίκυ και την πριγκίπισσα Τζέσικα;»

«Ναι»

«Για ποιο λόγο;»

«Ίσως να έχουν κάποια ιδέα και να χρειάζονται βοήθεια»

Ο Τζακ γέλασε νευρικά.

«Τι λες; Θα βγούμε στο δάσος να ψάξουμε μαγικά πλάσματα; Μήπως να τους βάλουμε και σε καμία αγγελία;» είπε ειρωνικά.

«Μην κοροϊδεύεις!»

«Λυπάμαι, αλλά όπως σου είπα έχω κουραστεί. Δεν έχω άλλες αντοχές» είπε και έφυγε από το σπίτι.

Μετά όμως θυμήθηκε τα λόγια που είχε πει στον Μίκυ. Του είχε πει πως θα τον βοηθούσε σε οτιδήποτε χρειαζόταν. Πήρε μια βαθιά ανάσα. Πάντα κρατούσε τον λόγο του. Όμως πλέον ήταν εξουθενωμένος και δεν ήξερε τι να κάνει.

****

Στον αλησμόνητο βάλτο ο Μίκυ και η Τζέσικα ήταν ακόμα στο σπίτι του Αλούσιου. Ήταν αγκαλιασμένοι και τον αποχαιρετούσαν.

 Ήταν αγκαλιασμένοι και τον αποχαιρετούσαν

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora