Ο Μίκυ, είχε πάει να βρει τρεις φίλους του. Τον Τζέρικο, τον Σον και τον Μπάρνεϊ. Ο Τζέρικο ήταν ο πιο μετρημένος ανάμεσα τους. Σε αντίθεση με τα περισσότερα ξωτικά ήταν πιο συνεσταλμένος και προσπαθούσε να αποφύγει τις υπερβολές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν του άρεσε να δημιουργεί προβλήματα. Ο Σων ήταν πάντα μέσα στην τρελή χαρά και ήθελε όσο τίποτε άλλο να έρχεται σε ρίξη με τις νεράιδες και ο αδερφός του ο Μπάρνεϊ που στην ουσία ήταν ακόμη πολύ μικρός ηλικιακά, αλλά μεγάλο ζιζάνιο. Σύμφωνα με τα χρόνια των ανθρώπων θα μπορούσαμε να τον συσχετίσουμε με έναν 15άρη. Παρόλα αυτά επειδή τα μαγικά πλάσματα ζούσαν πολύ περισσότερο από ότι οι άνθρωποι ήταν γύρω στα 57. Ο Σον και ο Τζέρικο ήταν 84 όπως και ο Μίκυ. Σύμφωνα όμως με τα ανθρώπινα δεδομένα θα μπορούσαμε να τους κάνουμε γύρω στα 25.
«Λοιπόν φίλοι μου πάμε στο στέκι του Μέισον;» πρότεινε ο Μίκυ
Ο Μέισον ήταν ένα ξωτικό το οποίο είχε ένα μικρό ξύλινο σπιτάκι στο οποίο εκεί τα ξωτικά πήγαιναν, έπιναν, τραγουδούσαν και γλεντούσαν. Αυτό το σπίτι ήταν φτιαγμένο μέσα στο δάσος, μακριά από τους ανθρώπους προκειμένου να μην τραβά την προσοχή και γενικά τα σπίτια των ξωτικών ήταν φτιαγμένα άλλα στους αγρούς και άλλα στο δάσος αλλά σε μέρη που δεν μπορούσαν να τα παρατηρήσουν οι άνθρωποι.
«Πάμε αργότερα! Πρώτα ας πάμε να περάσουμε τον φράχτη που χωρίζει τους αγρούς από τον χώρο των νεράιδων» πρότεινε ο Σον
«Δεν νομίζω ότι αυτό είναι καλή ιδέα» είπε ο Τζέρικο
«Ναι. Ας μην τις προκαλέσουμε. Ας αφήσουμε ήσυχες τις νεράιδες;» συμφώνησε και ο Μίκυ
«Τι έγινε Μίκυ Μαλντούν; Εσύ ο γιος του αρχηγού των ξωτικών φοβάσαι τα φτερωτά πλασματάκια;» τον προκάλεσε παιχνιδιάρικα ο Σον
«Τον Κόμη Κρόγκαν φοβάται» συμπλήρωσε ο Μπάρνεϊ.
(Ο Κόμης Κρόγκαν ήταν ανιψιός του βασιλιά Μπόρικ και είχε υψηλό αξίωμα στο στρατό των νεράιδων. Με τον Μίκυ είχαν μια προσωπική έχθρα. Ο Κρόγκαν ήταν αρκετά όμορφος. Ξανθός με γαλανά μάτια, όμως η καρδιά του ήταν γεμάτη μίσος για τα ξωτικά και ήταν πάρα πολύ αλαζόνας.)
CZYTASZ
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...