Όσο γίνονταν αυτά οι στρατιώτες που είχαν συνοδεύσει την πριγκίπισσα Τζέσικα στο Άβαλον γύρισαν στην σπηλιά και η Ερμιόνη τους είπε πως η Τζέσικα είχε φύγει με τον Μίκυ.
«Τι πράγμα;» έκανε ο ένας νεράιδος.
«Δεν το πιστεύω. Και τώρα, τι θα κάνουμε;» είπε ένας άλλος.
«Το περιστέρι πρέπει να το είχε βάλει ο Μίκυ για να μας αποσπάσει και αυτός να καταφέρει να πάρει την Τζέσικα»
«Τι θα πούμε στον βασιλιά Μπόρικ και στην βασίλισσα Μόραγκ, μου λέτε;» έκανε κάποιος άλλος.
«Εμείς δεν κάναμε τίποτα άσχημο. Η Τζέσικα έκανε την επιλογή της» είπε η Ερμιόνη.
Έτσι επέστρεψαν στο παλάτι και είπαν ότι η Τζέσικα το είχε σκάσει με τον Μίκυ Μαλντούν.
Ο Μπόρικ διέταξε κάποιους στρατιώτες να πάνε και να την ψάξουν και να την γυρίσουν πίσω. Δεν μπορούσε να το χωρέσει ο νους του ότι η κόρη του του εναντιώθηκε.
Η Ερμιόνη πλησίασε τον Κρόγκαν ο οποίος χαμογελούσε ειρωνικά.
«Τελικά η ξαδέρφη μου δεν είναι στα καλά της» είπε.
«Λέει ότι τον αγαπά και πως δεν την ενδιαφέρει τίποτα άλλο» είπε η Ερμιόνη.
«Ούτε καν τι μου έκανε ο Μίκυ;» είπε ο Κρόγκαν και βούρκωσε.
Πήγε στην κρεβατοκάμαρα του και η Ερμιόνη τον ακολούθησε.
«Κρόγκαν μου» του είπε
«Mε κατέστρεψε» φώναξε ο Κρόγκαν και δάκρυα κύλησαν στα μάτια του.
Η Ερμιόνη τον αγκάλιασε.
«Εμένα δεν με νοιάζει που δεν έχεις φτερά. Συνεχίζω να σε θαυμάζω το ίδιο. Ποτέ δεν θα πάψω να σε αγαπώ» είπε εντελώς αυθόρμητα.
«Και εγώ έχω αισθήματα για σένα Ερμιόνη. Αλλά δεν ξέρω αν πια στην κατάσταση μου αξίζω την αγάπη σου»
«Φυσικά και την αξίζεις. Είσαι όμορφος, άξιος και γενναίος. Σε αγαπώ» του είπε κοιτάζοντας τον στα μάτια.
Ο Κρόγκαν της χαμογέλασε και την φίλησε. Ήξερε ότι η Ερμιόνη θα ήταν εκεί για εκείνον ότι και να γίνει. Τον αγαπούσε βαθιά, αλλά και εκείνος ένιωθε πολύ όμορφα κοντά της.
*****
Ο Σέιμους και η Μαίρη κάθονταν έξω από το σπίτι τους και συζητούσαν. Είχαν καταλάβει πλέον ότι ο Μίκυ είχε πάρει την πριγκίπισσα και είχαν φύγει. Πλέον είχε αργήσει πολύ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasiΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...