Αφού ο Μίκυ, ο Σον και ο Τζέρικο διασκέδασαν στο στέκι του Μέισον αποφάσισαν να φύγουν. Βγήκαν έξω και μαζί με τον Μπάρνεϊ πλησίασαν τον φράχτη που χώριζε τους αγρούς από τον χώρο των ξωτικών. Εκεί είχαν δώσει το πρωί της ίδιας μέρας την μάχη με τον Κρόγκαν και τους άλλους νεράιδους. Παρατήρησαν το παλάτι απέναντι τους.
Οι νεράιδες κάθε χρόνο τέτοια μέρα έκαναν γιορτή.
«Οι νεράιδες ετοιμάζουν πάρτυ στο παλάτι» είπε ο Σον
«Θα ήταν ωραία αν πηγαίναμε και εμείς» είπε ο Μπάρνεϊ
«Να χορεύαμε με νεραϊδούλες και πριν φύγουμε να τους κάναμε και ένα σαματά να τους χαλάγαμε τη διάθεση» είπε ο Μίκυ
«Θυμηθείτε τι είπε η Μεγάλη Μάγισσα» είπε ο Τζέρικο
«Ω, σταμάτα πια!» του είπαν οι άλλοι.
Τότε πρόσεξαν τρεις νεράιδους να πλησιάζουν. Κρύφτηκαν και τους έστησαν ενέδρα. Τους χτύπησα, τους έδεσαν και πήραν τα ρούχα τους. Οι νεράιδες έκαναν πάρτυ μεταμφιεσμένων και έτσι όλοι φορούσαν μάσκες. Οπότε κανείς δεν θα καταλάβαινε ότι υπήρχαν ξωτικά ανάμεσα τους, αφού τα πρόσωπα τους θα ήταν καλυμμένα.
«Λοιπόν, ορίστε. Θα πάμε και εμείς στη γιορτή» είπε ο Σον.
Όλοι γέλασαν. Ακόμα και ο Τζέρικο που κατά βάθος πίστευε ότι δεν έκαναν σωστά.
Ανέβηκαν στο παλάτι με την βοήθεια φυσαλίδων.
Όταν μπήκαν στο παλάτι δεν πίστευαν στα μάτια τους. Έμειναν έκπληκτοι από την ομορφιά γύρω τους. Από την όμορφη μελωδία της μουσικής και από τις όμορφες νεράιδες.
Απευθείας έβγαλαν τον Μπάρνεϊ έξω από την αίθουσα.
«Τι έγινε;» ρώτησε εκείνος
«Εσύ θα μείνεις εδώ» του είπαν
«Πάλι;»
«Ναι αδερφέ μου. Θα φιλάς τσίλιες. Θα παρακολουθείς και αν πάει κάτι στραβά θα μας ειδοποιήσεις να φύγουμε από εδώ» του είπε ο Σον
«Σύμφωνοι» είπε απρόθυμα.
«Τέλεια» είπε ο Μίκυ και μπήκαν πάλι μέσα στην αίθουσα της δεξίωσης.
«Κάντε ότι θέλετε» τους είπε ο Μίκυ.
Ο Τζέρικο και ο Σον άρχισαν να χορεύουν με νεράιδες και ο Μίκυ κοίταζε γύρω του.
«Διασκεδάστε νεραϊδούλες όσο μπορείτε. Σύντομα θα σας χαλάσουμε το κέφι» έλεγε από μέσα του
Ωστόσο μια όμορφη νεράιδα χόρευε με τον Κόμη Κρόγκαν. Το όνομα της ήταν Ερμιόνη και ήταν η προσωπική υπηρέτρια της πριγκίπισσας Τζέσικας. Είχε καστανά σγουρά μαλλιά μέχρι τους αγκώνες και πράσινα μάτια.
(Οι νεράιδες είχουν καστανά, μαύρα ή ξανθά μαλλιά. Και μάτια πράσινα ή γαλανά. Όμως δεν είχε γεννηθεί ποτέ νεράιδα με κόκκινα μαλλιά ή καστανά μάτια. Αντίθετα τα ξωτικά είχαν κόκκινα, μαύρα ή καστανά μαλλιά και πράσινα ή καστανά μάτια. Όμως σε καμία περίπτωση ένα ξωτικό δεν μπορούσε να έχει γαλανά μάτια ή ξανθά μαλλιά. Αυτές ήταν οι μεταξύ τους διαφορές όσον αφορά την εμφάνιση)
Η Ερμιόνη ήταν ερωτευμένη με τον Κρόγκαν, αλλά η αλήθεια είναι ότι και εκείνου του άρεσε. Μαζί της γινόταν άλλος χαρακτήρας. Ήταν καλός και τρυφερός και ξεχνούσε όλο το μίσος που έτρεφε για τον Μίκυ και τα άλλα ξωτικά.
«Είσαι πολύ όμορφη σήμερα Ερμιόνη» της είπε
«Αλήθεια; Τις άλλες φορές δεν είμαι;»
«Πάντα είσαι»
«Σας ευχαριστώ Κόμη Κρόγκαν»
«Σου έχω πει να με λες μόνο Κρόγκαν και να μου μιλάς στον ενικό»
«Θα το κάνω, αφού το θέλετε... συγνώμη. Αφού το θέλεις» είπε ντροπαλά εκείνη.
«Πολύ καλύτερα»
«Κρόγκαν, για ποιο λόγο είπες όλοι οι άνδρες του χορού να βάλουν μάσκες απόψε;»
«Ετοιμάζω μια παγίδα στον Μαλντούν. Αυτός και η παρέα του σίγουρα μόλις μάθει ότι έχουμε γιορτή μεταμφιεσμένων θα έρθουν για να μας χαλάσουν τη διάθεση μας και έτσι θα τους πιάσουμε»
«Και πώς θα τους καταλάβουμε αν έρθουν; Αφού θα φορούν μάσκες»
«Τα μεσάνυχτα θα ζητηθεί από όλους να τις βγάλουν. Έτσι θα τους ανακαλύψουμε»
«Είσαι πανέξυπνος!» είπε με θαυμασμό η κοπέλα
«Ευχαριστώ» της απάντησε αλαζονικά.
Οπότε ο Μίκυ και οι φίλοι του έπεσαν κατευθείαν στην παγίδα του Κρόγκαν. Άραγε θα καταφέρουν να ξεφύγουν;
STAI LEGGENDO
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...